Přejít na obsah

eddo22

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

eddo22's Achievements

0

Popularita

  1. Nad zaslepením EGR som rozmýšľal ale mal som dole tú hadicu čo ide k nemu a vyzerá byť úplne čisté, bol tam iba jemný povlak oleja. Skúšal som aspoň zaslepiť tú podtlakovú hadičku čo ide k nemu no necítil som žiadnu zmenu. Čo sa týka sania tak to neviem či je upchané ale pri vyberaní turba si to mohli v servise všimnúť nie? Nepovedali mi nič tak dúfam že je čisté
  2. Váha je tam úplne nová, po výmene som necítil žiadnu zmenu, tak isto som skúšal funkčnú z kamarátovej Octavie 81kw a žiadna výrazná zmena tak teraz neviem 😟
  3. Zdravím, mám motor 1.9 TDi 66kw ALH, auto malo slabý ťah, vyššiu spotrebu a sem tam spadlo do nudzáku tak som dal vyčistiť turbo a vymeniť podtlakové hadičky. Auto išlo asi 2 dni perfektne, krásne tlačilo do sedačky od cca 1600 otáčok, až som sa čudoval že 66kw ma takú silu 😀 No a potom to prišlo a auto začalo mať citeľne slabší ťah, auto síce akceleruje, do núdzoveho režimu nepadá ale ten turbo záťah sa niekde vytratil, nie je taký mohutný ako hneď po čistení. Celkovo sa mi zdá ako keby bolo pridusené. Neviem či to s tým má súvis ale ešte som spozoroval že v cca 1600-1800 otáčkach pri plnom plyne má dunivý zvuk, celé auto sa rozvibruje. Tak som kúpil novú váhu vzduchu(originál Bosch), pretesnil vákuove čerpadlo, skontroloval všetky hadičky aj vedenie z turba k IC, vyčistil N75 a stále žiadna zmena 😕 Už neviem čo s tým, každá rada by mi pomohla. Prikladám log, skupiny 3,10,11, 4.prevodový stupeň od 1500 otáčok plný plyn. https://uloz.to/file/IilE1Qeqj5up/10-4-2020-csv Vďaka.
×
×
  • Vytvořit...