Přejít na obsah

Portak

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Portak's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, tak ještě jeden poznatek, to počasí tam ten vliv má, sorry za mistifikaci, ale není to na 100% .. dneska ráno jak mrzlo, tak auto nechtělo chytit (baterka nová) a během jízdy bylo jakoby přidušené... a občas to škytlo. Ted budu dělat spojku, tak jsem přemýšlel, nad tím zapolovacím modulem, ale mechanik mi poradil, že si myslí, že to bude dělat palivové čerpadlo - prý palivové čerpadlo vypadá na VAGU taky jako chyba horní meze lambda sondy. (jestli tohle někdy opravim, tak sem pak napíšu čím to bylo) Edit.: .. mimo to, uplně jsem zapomněl ještě napsat, že někam mizí i olej.. na 2000km zmizne 1l ...
  2. Ahoj, ten startovací modul jsem ještě nezkoušel, ale zjistil jsem, že tomu nejspíš vadí víc než teplota déšť, jestli je to vůbec možný. Před tim to blblo taky, když pršelo, ale myslel jsem, že je to teplotou... ted je 15,5°C a prší a dělá to taky.
  3. to mě nenapadlo tohle.. zkusim to sehnat na vyzkoušení.. jen je divný že mi to neukazuje VAG.. jen tu horní mez Lambda sondy.
  4. Voda se mi ztrácela, proto jsem dělal to těsnění pod hlavou (resp. nechal udělat). Zapalovací modul jsem neměnil, přiznám se, že ani nevim co to je.
  5. Zkuoknu to, ale myslim, že se ten palivový filtr měnil. edit: tak filtr byl po e 85 měněn
  6. Ahoj, mám škodu octavie 1.6 74kW (AKL) r.v. 98. Už nějakou dobu zlobí v autě motor. Závada se projevuje především špatným startováním za chladného počasí, během jízdy se auto, jakoby dusí a pocukává (když se motor zahřeje tak je to lepší jen o trochu, vliv má okolní teplota), když je motor zahřátej na 90 tak když sešlápnu plyn, tak i jakoby cukne (zadusí se, občas) a na volnoběh lítají otáčky. VAG ukazuje chyby: Horní mez lambda sondy (ale ta byl prý byla před rokem měněná a nepomohlo to) Špatný kontakt posilovače řízení (zde předpokládám, že šlo o nějakou blbost, při opakoveném ukázaní chyb se už neobjevilo) Na autě se za poslední rok měnilo: Škrtící klapka (originá), váha vzduchu (originál), čidlo teploty vody (německá druhovýroba), čidlo otáček na klikové hřídeli (něm. druhovýroba), těsnění pod hlavou, svíčky (NKG), filtr vzduchu, baterie, a nejspíš i ta lambda sonda. Na klapku, váhu, čidlo teploty a otáček upozornoval před tím VAG, ted už tyhle chyby neukazuje. Nevím jestli to může mít vliv, ale pro sychr to napíšu, autem se chvíli jezdilo na E 85, poté se předělalo zpátky a následně se měla měnit ta lambda sonda. Skoro nikdo netuší, co to může dělat, snad Vás něco napadne. Díky Portak
×
×
  • Vytvořit...