Zdarec všichni,
mám takovej docela zvláštní problém. Před měsícem jsem pořídíl zánovní Octu Combi FL 1.6 CRDI 4x4 (najeto 11tkm, stáří 10 měsíců, takže v záruce) včetně paketu pro špatné cesty. Auto je v takřka plné vybavě včetně nezávislého topení. Během minulého týdne se mi 2x stalo, že natočim studenej motor, zapnu ofuk předního skla a jdu pryč do tepla s tím, že za chvilku (cca 1-2 minutky) přijdu zpátky k autu a koukám, že se mi z pod motoru a z pod kapoty valí dým. Kleknul jsem si k autu a u předního pravého kola se vali oblaka dýmu. Otevřu kabinu a v ní je tolik kouře, že se s tím nedalo jet. Docela jsem se vylekal, auto chcípnul, vyvětral a nepoužíval. Na dnešek jsem byl objednanej do autoriovaného sevisu. Odpoledne volali, že auto je v pořádku, ať si ho vyzvednu. Dle jejich sdělení je problém v tom, že auto má nezávislé topení a je to verze 4x4, která má vývod spalin nezávislého topení právě vpředu u pravého kola a tím pádem pokud zapnu nezávislé topení, tak to nasaje kouř z pod motoru do kabiny. Na to jsem jim sdělil, že jsem to topení nezapínal a že to není uspokojivá odpověď, Bylo mi sděleno, že pokud je venku teplota pod bodem mrazu, tak se to topení zapíná samo a bohužel s tím nikdo nic neudělá. Prý je to chyba jenom verzí 4x4, protože obyč. verze 4x2 má výfuk z nezávislého topení vyveden někam do cca 1/2 vozidla a pak se tedy nemůže ten kouř dostat do kabiny. Chtěl jsem po nich, zda jsou ochotní mi teda prodloužit odvod výfukových plynů taky někam dál z pod motoru aby to ten kouř nenasávalo a bylo mi řečeno, že to fakt nejde, že tam díky té čtyřkolece není vespod ani trochu místa. Docela mě začíná vadit, že s s tím nelze nic dělat a poklud to je fakt pravda, tak příště už žádný nezávislý topení od Škodovky fakt nechci. Stalo se to už někomu z Vás??? Děkuji za odpověď.
Ondas