Přejít na obsah

AllexT

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

AllexT's Achievements

0

Popularita

  1. Varianta č. 1: že bych vzal vstřiky, a turbo z asv a namontoval na motor agr. Na agru by zůstalo pouze vstřikovací čerpadlo. Jde mi o to, že na agr motoru je nalítáno 157tis.km, vím 100% původ a je nádherně zajetej a má krásnej chod. Ale ted co dál??? Když to takhle fyzicky přehodím, co nastavit, popř.vyměnit dále? Varianta č. 2: že bych vzal komplet motor agr s ničím se "nesral" a namontoval ho místo asv. Ale jak dál abych motor zprovozil a vše fungovalo...?? Poradte prosím...díky za názory. Allex
  2. Co je potřeba přehodit, když bych chtěl použít motor AGR 66kw? Musí se přehodit i řídící jednotka? díky
  3. Má vliv na tlak turba i čidlo teploty???
  4. A proč prohodit i vstřiky? Jakože, když chci do ASV nacpat motor AGR, tak přeci ponechám vstřiky co jsou v AGR ne? Nechápu to....díky.
  5. Tak mě řekněte, v čem je rozdíl, když motory jsou "stejné" ...? Slyšel jsem, že bych na úřadě musel ve velkým TP zažádat o výmaz motoru, a poté by motor AGR šel přehodit do modelu ASV. Samozřejmě v TP od ASV by se musely také zapsat změny...Prý se motor bere už jako náhradní díl. No nevím co je na tom pravdy. Zkusím se poptat na odboru dopravy.
  6. Ahoj, nenašel jsem nic co by odpovědělo na moji otázku. Ta zní: Chci vyměnit 81kw motor za 66kw. Lze to? Bude to legální? Mám bouranou octavii 1.9tdi 66kw agr, r.v 98, najeto orig.157tis. a chctěl bych tento motor namontovat do octavie 1 s motorem 81kw asv, r.v.01. Lze to prosím? Díky za odpovědi, pokud to tady již někdo řešil, tak mě nasměrujte.
×
×
  • Vytvořit...