Přejít na obsah

13juro96

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

13juro96's Achievements

0

Popularita

  1. rs je este stale malo pozadovany vykon je okolo 500 koni potrebavol by som nejaky typ na dobry zakladny motor preto som myslel na tie vlosky lebo si myslim ze by sa za chvilku vydrali valce
  2. mal by som dalsi dotaz bolo by potrebne prerobit motor cdaa na vlozky cital som to niekde ye je to mozne jedna sa o to ze by som chcel tento motor obsadit vyssim vykonom a trebalo by tam aj ine piesty je mozne ho prevloskovat, prevrtat na 2.0 alebo rdsej pouzit ako zaklad rovno 2.0 tsi motor by mal byt osadeny v skoda octavia 2 4x4
  3. je to len 2009 serv knizku nemam neviem ci to bolo robene alebo nie auto je u mna tyzden a stieraci kruzok tam nebol 2mm o cap 23 vyzera ze motor bol uz rozobraty ale neviem ci aj spod a robili sa ojnice alebo vrtali capi momentalne ked som sa spravne docital by to mali byt piesty bs na cape 23 neviem ako je to mozne ale je to tak moja dalsia otazka znie ci niekto nevie cislo dielu trysiek chladenia piestov pripadne rozdiel medzi bzb tryskou a cdaa 6/2009
  4. je na to nejaka sanca ye neboli vsetky cdaa 21 mm cap mam to tu pred sebou a je to 23
  5. jednoducho, nepytam sa na rozmer ten mi je jasny skor na material pretoze v tej sirke existuje niekolko typov na cdaa ktore tam koben ma a taktiez aj na bzb a nebolo to sustruzene robilo sa to cnc a robili sa aj odvodove kanaliky na olej je to nieco uplne ine ako tu vsetci pisete a mam za to ze to bude dobre som zvedavy ako ich tam martin dal ked tie jeho maju cap 21 40251600 a nie 23
  6. Zdravim vsetkych mal by som otazku ktore kruhy od KS pouzivas p2p ak to nie je tajomstvo piesty uz mam hotove nadrazkovane len kruhy sa mi nedari vybrat lebo v obchodoch v tom maju dost chaos viem ze z bzb kruhy nie su dobre tlakovy ma inu tvrdosdt pripadne ma niekto skusenosti s mahle original alebo goetze
×
×
  • Vytvořit...