Jump to content

Nick 2.0

Uživatelé
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

516 profile views
  1. Asi jsem otázku špatně pochopil. Nejsem takový odborník jako Vy... Jinak díky za info
  2. Nikde jsem na to zatím nenašel návod, ale zřejmně bude třeba sunat střešní tapec a pak se nejspíš odhalý celý mechanismus střešního okna. Také ho mám, a z toho, jak se auto skládá, jsem vydedukoval, že na sundavání bude třeba tapec. Ale asi bych to nesundával. Pokud máte střešní airbagy, po namontování z5 můžou vyhazovat chybu. Pak je třeba diag. a vymazání chyb...ale to je na jiné téma. Více asi neporadím ... je to jen teorie :)
  3. Tady přikládám, jak na sundání krytu. Snad to pomůže... Je to originální návod dle Škoda Auto a.s. :)
  4. Tempomat se programuje dvěmi kolébkovými tlačítkami na levé páčce u volantu (dálková a směrová světla) . Horní zvyšuje rychlost ... a dolní snižuje. Obloukový ovladač na horní straně páčky buď vypíná tempomat, nebo ...když je zapnutý ( poloha zobáčku vlevo ) , tak se dá tzv. momentově vypnout pro momentální snížení rychlosti ( poté nastává brzdění motorem ). Stačí jen posunout zobáček do půlky a tím se tempomat anuluje. Po úpravě rychlosti na požadovanou hodnotu se stiskne horní postranní kolébkové tlačítko a aktuální rychlost vozidla se sesynchronyzuje s tempomatem ( např 80 km/h ) a tempomat
  5. Nick 2.0

    Palivoměr

    Příčinou může být starý plovák... nebo také poloha auta. Tzn. , buď je auto nakloněné na pravou, či levou stranu.... stojí z kopce či do kopce... Také mi to někdy dělá, když mám delší dobu v nádrži méně nafty a dlouho mi stojí ;) , po rozjezdu v pohodě :)
×
×
  • Create New...