Přejít na obsah

Pipin

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Pipin's Achievements

0

Popularita

  1. no dělá to na volnoběh i při zvýšení otáček, když otáčky zvýším je to trošku lepší a turbo bylo komplet čištěno půl roku zpátky
  2. Zdravím cestou ze Slovenska, když jsem jel po dálnici mi z ničeho nic začlo auto cukat a jakoby uztrácet výkon, postupně jsem zpomaloval až jsem přistavil u krajnice, chod motoru byl divný jako by jel na tři válce, dost to s ním vibrovalo, po chvilce zkoumání jestli někde není něco uvolněné jsem motor vypl, když jsem chtěl motor natočit tak se nechytal až po několikrátém našlapání plynu, jelikož jsem byl 170km od domu a odtah by stál ranec, rozhodl jsem se s autem opatrně dojet. Jedná se o octavia 1 2003 s motorem 1.9 tdi 81kw, po celou dobu jízdy auto cukalo avšak ani jednou nechcíplo, výkon byl omezený jakoby v nouzáku jel jsem okolo 2000 - 2500 ot. a maximálně 120kmh ale nakonec jsem v pořádku dojel. Teď si lámu hlavu co může být příčinou, projevuje se výraznou vibrací motoru, nepravidelným chodem a zvýšenou kouřivostí a to bílým kouřem. Na autu je vyčištěný ventil EGR kdy klapka je pohyblivá, rozebrané a vyčištěné komplet turbo, vyměněný vzduchový filtr, intercooler, staré steřelé podtlakové hadičky jsem vyměnil za nové silikonové ... jediné co mne napadá je palivový filtr, auto mám dva roky co bylo dovezeno z německa tam nevím kdy byl naposledy měněn já ho za ty dva roky neměnil, a navíc jsem před cestou čepoval u jiné BČS než jsem zvyklý oproti mé kde čepuji bez biosložek rozdíl 2kč na litru a shodou okolností mne došlo aditivum tak jsem jel jen na tu naftu. Může to být tím ? Jinak známý mne napíchl auto na diagnostiku a problémy s elektrikou nehlásila a vstřiky jsou v toleranci.
×
×
  • Vytvořit...