Přejít na obsah

Gaulie

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Gaulie's Achievements

0

Popularita

  1. Tak vyměnil jsem teplotní čidlo chl. kapaliny a nepomohlo. Má ještě někdo nějaký nápad krom té diagnostiky? Děkuju mockrát
  2. Klapku jsem čistil zároveň s EGR ventilem, nicméně delalo to i předtím když byla nastavená. Nicméně odešel mi notebook do křemíkového nebe, nový mi přijde v průběhu příštího týdne, určitě zkusím znovu nastavit a dám vědět. Nicméně když jsem posledně dělal testovací jizdu na diagu, teplota se pohybovala kolem 106 stupňů. Na palubovce je stabilně 90. Počkám až přijde noťas a dám vědět co a jak. To čidlo teploty chl. kapaliny vyměním, je to otázka pár stovek co jsem se díval. Hadice jsem už prohlížel, a nikde bohužel nic. Děkuji mockrát za jakoukoliv radu.
  3. Dobrý den. Už si opravdu nevím rady s mojí ofcí. Problém je v tom, že když přijdu do auta a natočím, auto jede jak má. Běží stabilní otáčky motoru, auto se normálně rozjíždí, otáčky nepadají auto jede, ale jakmile třeba zastavím, příkladem na semaforech, auto mi na volnoběhu zhasne. Už se mi stalo, že auto nešlo nsstsrtovat, dlouho točilo s nakonec skončilo do nouzového režimu. Pak normálně popojedu někam kousek, chcipnu motor a jakmile znovu natočím, najede zase jak má. Ale jakmile zase někde zastavím a nedržím otáčky, opět chcípne. Někdy se stane, že dojedu třeba domů, auto chcípnu a podruhé nejde třeba půl hodiny nastartovat. Po půl hodině přijdu a auto jakoby zase jelo jak má. Už jsem vyměnil veškeré filtry, vyčistil škrtící klapku i EGR ventil. Vyměnil jsem svíčky, kabely i vstřikovací ventily. Nevím co by mohlo být dále závadou. Napadlo mě ještě palivové čerpadlo. Ale nechci znovu investovat když nevím, zda by to tak mohlo být... Za každou radu budu mile rád a předem děkuji za každou pomoc. Auto má najeto 165000 km.
×
×
  • Vytvořit...