Přejít na obsah

albert011

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

albert011's Achievements

0

Popularita

  1. To je asi to nejmenší, měl jsem jí venku za pět minut a aspoň jsem to očistil od bordelu, který z se tam rozprskl. Nevešel jsem se tam s golou, proto jsem to odstranil.
  2. Tak to byl intercooler. Byl roztržený na dva kusy. Jestli to někdo čte s podobnými problémy a zvažuje, že se do toho pustí, tak varuju - nekupujte si čínskou druhovýrobu, nepasuje do ní čidlo a intercooler by tak netěsnil. Výměna celkově středně náročná, trvala mi asi 3 hodiny - auto se musí zvednout, musí se vyndat světlo s blinkrem, nádrž na vodu do ostřikovačů a plastový kryt podběhu. Pak už je k tomu docela dobrý přístup. Jako první doporučuji odšroubovat držák intercooleru (jak od karoserie, tak od samotného chladiče!!). Důrazně doporučuji vyměnit originální spony za šroubovací (tzv. eskapásky) 50-70mm. Jsou příjemnější na manipulaci a drží lépe. Také při té příležitosti doporučuji vyměnit plastový přívod vzduchu pro intercooler - normálně se k němu nedostanete a stojí pár stovek. Já ho mám naprasklý a nemůžu čekat na nový, takže jsem mu musel trochu pomoci stahovacími páskami... z toho moc radost nemám.
  3. Ahoj, moc vás prosím o radu a doufám, že nedělám duplicitní téma. Můj specifický problém jsem nenašel. Všechny servisy v mém okolí mají dovolenou. Tak chci aspoň diagnostikovat problém a třeba si objednat nové díly. Doufám, že vás svým laickým popisem příliš neurazím. Jak k závadě došlo Jedu ke křižovatce, svítí červená. Pár metrů před zastavením blikla zelená, podřadil jsem si a sešlápl plyn. Chvíli v pohodě, pomalu jsem chtěl začít znovu přeřazovat, když se najednou ozvala rána - popsal bych to asi jako když praskne míč někde v motorovém prostoru - auto začalo mít jiný zvuk (hlubší), tak jsem dojel na neutrál k nejbližšímu parkovišti a pohledem motor zkontroloval - vše se zdálo v pohodě, nikde žádné úniky kapaliny apod. Rozhodl jsem se, že dojedu zhruba půl kilometr domů - jel jsem krokem a až na jiný zvuk jsem nezpozoroval nic špatného. Bližší ohledání a fotografie Auto jede, nic neuniká, nic nebouchá, žádná viditelná prasklina atp. - viděl bych to na nedostatečný tlak někde v okruhu turbodmychadla. Předpokládám, že v případě destrukce turba, převodovky nebo rozvodů bych se už nerozjel. Za světla jsem motor ohledal důkladněji a jsem si všiml úniku oleje v levé části motorového prostoru, přímo pod nádržkou na ostřikovače - takže možná zničený intercooler? Z tohoto místa navíc visí plastové těsnění. Viz foto. Oba popsané problémy dříve určitě nebyly. Budu vděčný za jakýkoliv tip, Albert
×
×
  • Vytvořit...