Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Veronika_fab

Uživatelé
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Zdravím, onehdy jsem si koupila ojetou skodu fabii I (2003, 1.4 tdi, 55 kw). Po chvilce jsem objevila problém při startování, když byl automobil trošku zahřátý z předchozí jízdy, nechtěl se nastartovat, potřeba přidat plyn a i na volnoběhu se stalo, že auto chcíplo. Diagnostika napsala chyby 01314 a 16705 - příčinou jsme si mysleli, že právě bude snímač váčkového hřídele, který jsme vyměnili, dále při opravě se přetěsňovala hlava motoru. Bohužel po opravě je startování ještě horší, co dřív bylo jen u startu zahřátého motoru, je teď už při každém startu. Otočím klíčkem, nechám nažhavit (zůstává před nastartování svítit oranžová kontrolka motoru, která po nastartování zhasne) a potom musím tahat klíčkem hrozně dlouho než motor naskočí. Auto se mi vrátilo od mechanika, tedy s nevyřešeným problémem, kde s tím byl se poradit i v autorizovaném servisu poradit se s kolegy a nedošli k žádnému závěru. Četla jsem si, že by na vině mohla být řídící jednotka nebo EGR ventil. U té řídící jednotky by mě nepřekvapilo asi nějaké špatné programování, auto nemá originální světla a kuchané rádio na lcd velmi "krásným" drátenickým způsobem. Je tu někdo kdo by mi mohl poradit, kde by to asi mohlo být? Předpokládám, že když se u toho slezli škodováci, tak by něco jako chybu v startéru objevili. Předem díky moc za rady.
×
×
  • Create New...