Ok ventil N75 bych tedy vyřadil a výfuk by měl bý také ok. Dnes jsem koukal na regulaci turba a byla zatuhlá - opraveno. Nicméně škubání a poté zvýšená kouřivost přetrvává. Všiml jsem si vzduchu v naftě (jsou vidět bubliny v potrubí ke vstřik. čerpadlu) - sací koš v nádrži čistý, u vedení pod autem žádné známky úniku nafty, palivový filtr vyzkoušen za jiný (problém přetrvával) a ventil na PF zpětné větve nový. Zkusil jsem zalít PF naftou, kde byla asi třetina a po jízdě jsem znovu filtr zalil téměř stejným množstvím nafty.
Nejde mi do hlavy, kde by si to mohlo přisávat vzduch. Včera po startu nastalo kolísání při volnoběhu, rozjezd byl s plynováním, motor měl tendenci zdechnout, po rozjezdu nastalo škubání se zvýšenou kouřivostí a nepříjemným zvukem z oblasti motoru. Po chvíli auto přešlo do nouzového režimu. Po vypnutí motoru a následném startu bylo vše ok, ale jen dočasně.