Přejít na obsah

Tommas

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Tommas's Achievements

0

Popularita

  1. Ok ventil N75 bych tedy vyřadil a výfuk by měl bý také ok. Dnes jsem koukal na regulaci turba a byla zatuhlá - opraveno. Nicméně škubání a poté zvýšená kouřivost přetrvává. Všiml jsem si vzduchu v naftě (jsou vidět bubliny v potrubí ke vstřik. čerpadlu) - sací koš v nádrži čistý, u vedení pod autem žádné známky úniku nafty, palivový filtr vyzkoušen za jiný (problém přetrvával) a ventil na PF zpětné větve nový. Zkusil jsem zalít PF naftou, kde byla asi třetina a po jízdě jsem znovu filtr zalil téměř stejným množstvím nafty. Nejde mi do hlavy, kde by si to mohlo přisávat vzduch. Včera po startu nastalo kolísání při volnoběhu, rozjezd byl s plynováním, motor měl tendenci zdechnout, po rozjezdu nastalo škubání se zvýšenou kouřivostí a nepříjemným zvukem z oblasti motoru. Po chvíli auto přešlo do nouzového režimu. Po vypnutí motoru a následném startu bylo vše ok, ale jen dočasně.
  2. Ta je v pořádku a ostatní vypadají také tak. Je možné, že by to dělal ventil N75? Při provedení akčních členů cvakal.
  3. Zdravím Vás, chtěl bych vás požádat o radu či zkušenost. Octavie 1.9 TDI 66 kW (ALH) při rozjezdu a v nízkých otáčkách ztrácí výkon (přirovnal bych to k nízkému tlaku nafty nebo dokonce zavzdušnění, ale vše jsem prošel - nádrž, palivový filtr, ventil na zpětné větvi PF nový, ventil na vstřik. čerpadle na zpětné větvi nový) ve vysokých otáčkách je vše v pohodě. Když nastane tento stav je slyšet z oblasti motoru nepříjemný zvuk v tu chvíli pustím plynový pedál a zase přidám a ono se to chytne za vozidlem je černo doprovázené nepříjemným zápachem (pravděpodobně z důvodu spálení špatného poměru směsi). Vag občas napíše - 17965 - Regulace plniciho tlaku prekrocena, ale opravdu jen někdy. Měl by někdo z vás s tímto problémem zkušenost? Předem děkuji.
×
×
  • Vytvořit...