Přejít na obsah

Migen

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Migen's Achievements

0

Popularita

  1. Migen

    Spotřeba

    Ahoj, mám dotaz ohledně Lambdy Sondy. Škoda Octavia II 1.8 TSI (BZB) MR08 - VIN: TMBBK21Z482077790, Najeto Cca 210 tkm Poslední dobou se mi čím dál častěji rozsvěcuje kontrolka motoru, několik kilometru svítí a po par startech zase sama od sebe zhasne a tak se to opakuje stále dokola (děd už svítí cca 100 km). Když jsem auto připojil na diagnostiku, tak je tam chyba "chudá směs na válci XX". Před pár dny jsem byl na STK + Emise a auto již emisemi neprošlo. Z tohoto důvodu mě vše vede k tomu, že by mohla být špatná lambda sonda a i k přihlédnutím na najeté kilometry bych ji rád vyměnil. Jinak auto jede v pohodě, žádná větší spotřeba, nebo cukání nebo tak. Můj dotaz: Může mi někdo prosím poradit / doporučit, jaká lambda je pro můj motor BZB vhodná dle VIN čísla. Nějakého ověřeného výrobce, kde je zaručena určitá kvalita. Hledal jsem, a je jich na webu spoustu, ale nevím na 100% zda-li je vhodná pro můj motor. Může mi někdo prosím potvrdit vhodnost lambdy s číslem označení: 06J906262A. Druhý dotaz je, zda-li je výměna možná v domácích podmínkách. Někdo kdo ji již měnil, tak jestli nemůžu narazit na nějaké překvapení (půjde povolit, přístup, přístup ke konektoru, atd.). Díky všem za jakoukoliv radu.
  2. Dobrý den, Octavie II 1.8 TSI MR08. Mám takový problém. Dnes jsem přišel k autu a již při dálkovém odemknutí jsem si všiml, že blinkry zablikaly s malou intenzitou. Zkouším auto nastartovat a nic --- baterka vybitá. Baterku jsem dobil a po hodinovém zkoušení jsem zjistil že při vypnutém klíčku se mi vždy asi do minuty zapnou obě sahary a začnou se postupně točit naplno (změřil jsem, že ještě než se sahary roztočí, je proudový odběr asi 1,9 A, jak sepnout odběr rapidně roste). Pokud klíček otočím do stavu, kdy se rožnou kontrolky, tak se sahary přestanou točit. Pokud nastartuji a jezdím, sahary se také netočí. Nemá na to vliv jestli je auto zahřáté nebo ne (samozřejmě jsem jezdil tak, aby nebyl důvod zapnutí sahar kvůli přehřívání motoru). Vím, že auto má dvě čidla teploty, jedno pro řídící jednotku a jedno pro ukazatel teploty na přístrojové desce. Napadlo mě, že to bude nějakým čidlem, ale to by se dle mě sahary nepřestaly točit při zapnutí klíčku nebo při jízdě. Ani nevím, jestli čidlo na domečku termostatu slouží pro řídící jednotku nebo pro ukazatel teploty na přístrojové desce. Chtěl bych se zeptat, jestli měl někdo stejný nebo podobný problém. Pokud ano, jak postupovat. Auto stálo asi 5 dní, možná někde jen zateklo ale nevím kde začít. Děkuji moc za jakoukoliv radu. Michal
×
×
  • Vytvořit...