Přejít na obsah

Sonorista

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Sonorista's Achievements

0

Popularita

  1. ..kdyby to někomu pomohlo, problém byl ve vadném snímači otáček klikové hřídele. PS: K výše zmíněnému servisákovi již nejezdím =)
  2. Zdravím pánové. Jsem vlastníkem jedničkové Octavie s motorem 2.0i 85kw AQY a potkal mě problém. Jednoho dne když jsem jel delší jízdu mi začalo po cca 40km auto škubat a začali skákat otáčky motoru. Jakmile mi otáčky klesly pod cca 1500ot. motor chcípl a nešel nastartovat, jakmile trochu vychladl, nastartovat opět šel a jel bez problémů, ale jak se zahřeje, chcípá ve zmíněných otáčkách znovu, pokud to držím v rozmezí cca 2000-3000ot. tak se dá jet a motor běží i táhne normálně. Přetěsnil jsem komplet sání, vyčistil klapku, vyměnil svíčky a bez efektu. Když jsem to projížděl tak jsem během jízdy vyřadil, motor chcípl, nastartovat klíčkem nešel, ale jakmile jsem zařadil a pustil spojku (jako když chcete auto roztlačit, či roztáhnout) motor naběhne a dá se "jet". Servisák volal, že nevím, ale že mu diagnostika píše dost závad na škrtící klapce. Je možné že to dělá klapka? Navíc jen při zahřátém motoru? Hledal jsem zde na fóru a podobný problém jsem nezaregistroval, tak vás chci poprosit o radu či tip, co s tím. Předem děkuji.
×
×
  • Vytvořit...