Přejít na obsah

g.u.s.t.a

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

g.u.s.t.a's Achievements

0

Popularita

  1. Palivové čerpadlo jsem ještě nezkoušel měnit. Servisák, který se mi stará o auto si taky není jistý, čím by to mohlo být (má podezření na špatně ukazující palivoměr) a nechce zbytečně metodou pokus/omyl vyhzovat moje peníze za věc, která by třeba nepomohla, tak se mám držet zásady, že dokud to jezdí a vím jak se k tomu chovat (držet dostatečnou hladinu v nádrži), tak není potřeba to řešit 😄 Mám ten problém minimálně dva roky, je pravda, že když si hlídám dostatek benzínu v nádrži, tak s tím není problém. Jen před pár dny jsem trochu zapomněl a než jsem dojel k pumpě, tak mě to dvakrát "vycukalo". Tak se mi to zase trochu rozleželo v hlavě a začal jsem pátrat po netu...
  2. Palivový filtr mě také napadl jako první, ale výměna nepomohla...
  3. Zdravím, chci se zeptat, zda někdo neřešil to samé. Octavia I, 75KW (ročník 2003) ještě před nasvícením kontrolky rezervy, kdy ukazuje palub.počítač dojezd cca 130km dochází při jízdě k náhlému zhasnutí motoru. Po podřazení a prošlápnutí plynu se motor chytne nebo musím zastavit a znovu nastartovat a pokračovat. Po dotankování benzínu problém zmizí, dokud se opět nepřiblíží dojezd k cca 130km. Při výskytu problému jsem pak schopen dotankovat 45-50litrů benzínu. Neměl někdo podobný problém, jak se podařilo vyřešit? Díky.
  4. Zajímal by mě, výsledek této debaty, čím to bylo? Mám úplně stejný problém, Octavia I, 75KW, ještě před nasvícením kontrolky rezervy, kdy ukazuje palub.počítač dojezd cca 130km dochází při jízdě k náhlému zhasnutí motoru. Po podřazení a prošlápnutí plynu se motor chytne nebo musím zastavit a znovu nastartovat a pokračovat. Po dotankování benzínu problém zmizí, dokud se opět nepřiblíží dojezd k cca 130km. Pak jsem i tak schopen dotankovat 45-50litrů.
×
×
  • Vytvořit...