Přejít na obsah

ItzSkipy

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

ItzSkipy's Achievements

0

Popularita

  1. Koupil jsem od značky ERA, nebylo drahé, tak zkusím asi originál ještě, kdyžtak vrátím, a nenastavuje se něco v diagnostice náhodou?
  2. Zdravím, opět další problém, škoda octavia 1.6 75kw BFQ. Měl jsem špatný snímač otáček klikového hřídele, koupil jsem druhovýrobu, vyměnil a auto startuje mnohem hůř. Strašně dlouho točí a po nastartování skočí do nouzáku. Může to být druhovýrobním čidlem? Už mi to auto leze krkem, furt to něco chce. Kód chyby VAG: 16705. Máte s tím někdo zkušenosti? Kdyžtak díky moc.
  3. Chlapi tak jsem to po několika měsíčním trápení vyřešil. Odvezl jsem auto 'domácímu mechanikovi", který řekl, že se na to podívá. Změřil kompresi a komprese na 1. a 4. válci nízká. Rozvody dělané, takže se začalo rozebírat. Zjistilo se, že už trochu foukalo těsnění pod hlavou. 1. a 4. válec byli úplně zalité olejem a to včetně sání. Takže pístní kroužky, těsnění, zbroušení ventilů, celkové čištění sání. Auto teď jede úplně jinak. Díky všem za rady, bohužel to bylo to nejhorší.
  4. No, po různých spojích a těsněních jsem vystříkal asi půl litru benzínu a motor furt stejný chod, zkusil jsem hlavně sání a přívody vzduchu. Na teplotu vody před startem se podívám, dám vědět. Kde je možné, že to ještě přisává kromě sání a okolí? A všiml jsem si, že diagnostika ukazuje u zahřátého motoru vodu cca 100 - 103 stupňů, ale budík 90 stupňů, čidlo teploty vody jsem měnil cca 2 měsíce zpátky.
  5. Tak jsem vyměnil tu váhu vzduchu, výsledek takový, že na volnoběh dává 3,5g/s místo původních 3g/s. Takže váha to asi nebyla, chod motoru pořád stejný. Zaráží mě napětí na lambdě 1,4 - 1,5 V, není to moc? Zítra ještě zkusím benzínem postříkat sání, jestli nepřisává. Nevíš, jak dopadl?
  6. Zkusím to projet bez váhy, jestli bude nějaký rozdíl, zatím díky.
  7. Zkusil jsem odpojit váhu, i přes to, že v jednotce ukazuje 3g/s, tak po odpojení se chod motoru vůbec nezměnil, akorát se rozsvítila kontrolka, může být vadná váha?
  8. Váha posílá 3g/s na volnoběh, to je v normě. Čidlo teploty vody bylo měněné, zkusím proměřit, klapka měněná a nastavená, úhel odpovídá taky předepsané hodnotě, asi to někde přisává, ale vůbec nevím kde, budu pořád hledat. Podle toho, co jsem našel, má tento kód bambilion řešení.
  9. Tady ještě přidávám fotky, co jsem naměřil přes bluetooth zásuvku, jinou diagnostiku teď k dispozici nemám. Lambda 1 ukazuje 1,47V. Rozsvítila se kontrolka motoru. Už si fakt nevím rady, nevím, kde mám hledat. V servisu řekli, že si nová klapka musí načíst adaptační hodnoty, ale to přede nesvítila kontrolka motoru.
  10. To zkusím ráno, spíš jestli to nemůže dělat MAP senzor, ale vůbec nevím, jestli na 1,6 75kw vůbec ten senzor je.
  11. Tady přidávám ještě fotku z VAGu, někde jsem se dočetl o nějakém čidlu v airboxu, může to být ono? Díky.
  12. Zdravím, mám problém se škubáním při přidání plynu když je auto studené. Auto bylo v servisu, zkontrolovi těsnost hadic, jestli nepřisává vzduch, byla měněná škrtící klapka, dělané svíčky, kabely, olej a filtry a bylo měněno i čidlo teploty chladící kapaliny, stále bez úspěchu. Dávám link na video, kde je závada trošku vidět. Plyn byl na polovině a auto pořád cukalo, až nad 2500ot/min to přestane a když se auto zahřeje, tak to nedělá vůbec. Nesetkal se s tím někdo? Nějaké rady? Díky za každou pomoc. https://youtube.com/shorts/vywu0EVpGgo?feature=share
  13. Na vag zachvíli pojedu, tak uvidím, proměřím hodnoty a dám vědět
×
×
  • Vytvořit...