Jump to content

DominikZ

Uživatelé
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DominikZ's Achievements

0

Reputation

  1. Ahoj, měnil jsem celou přední nápravu,tlumiče,uložení,pružiny čepy, ramena no všechno jeden den levou stranu další den pravou . Už po výměně levé strany se mi cca od 70 km/h ozývalo jakési hučení drhnutí řekl bych od levého kola ale jen pri jemném sešlápnutí plynu když přidám víc nebo dám nohu z plynu přestane to, napadla mě převodovka ale začalo to od výměny předku konkrétně levé strany a řadit jde krásně a hlavně je jedno kolik jedu jestli 60 nebo 120 auto nevibruje nic jen tady to divné hučení při udržování rychlosti opravdu při malém dotyku plynu které se nezhoršuje v závislosti na rychlosti jen při vyšší rychlosti je jakoby rychlejsi tudíž to musí jít od kola .. Nevím po čem jít? Homokloub? náboj ? to jediné zůstalo původní ... Ale projevuje se náboj nebo kloub takto? Jen pri mírném sešlápnutí plynu? Budu rád za jakoukoli radu ... Geometrie je udělaná pneu jsem přehodil ale beze změny .. jediné co připadá v úvahu je náboj nebo kloub popř. Poloosa celá ..
  2. Tak vyřešeno, problém byl v příliš dotáhlé ruční brzdě. Po výměně všeho stále hřaloleve zadní kolo tak jsem povolil o dva zuby ručku a je klid. To mě nenapadlo zkoušela se jestli chodí na doraz a zda brzdí pak se šlo cestou zatáhnout na jeden zub a pokračovalo se dál tak se povolila trošku a je klid ..
  3. No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
  4. Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
  5. No právě zatím mám měsíc po geometrii, hlídám to a zatím je pneu rovnoměrně sjeta na obou stranách cca 7 mm, zatížené to mám pernamentne LPG bombou + v kufru plnohodnotná rezerva R16. Vozím v kufru teď kočárek máme prcka tak snad to bude už OK. Ale levé kolo mi přijde že má větší Ačko než pravé ale mám to tak celou dobu už od koupě auta a i po výměně celého zadku je to stejné ale možná jen můj dojem. Doufám že už to bude ok zimaky mám druhou zimu nerad bych je poslal po sezoně do věčných lovišť. Takhle mi dopadly letní po jedné cestě do Chorvatska a zpátky. Proto se nakonec dělala hned celá zadní náprava navíc aj tlumiče byly ko po sundání bylo kolo oskakane, ale víc bylo levé kolo chycene ale to přisuzují špatně rozložené váze v kufru..
  6. Ahojte, byl jsem na geometrii sjíždění vnitřku zadních pneu, výměna všech ramen, pružin a tlumičů. Geometrie nastavena takto, sbíhavost asi ok ale odklony zbytečně na hraně bych řekl, nevím když auto zatížim jestli půjde geometrie nad -1,5 a tím pádem bude mimo nebo do plusu nevím jak je brána nula. Děkuji za odpověďi
  7. Tady je víceprvková náprava, dnes jsem byl na geometrii ve škodovce a byla rozhozená sbíhavost tak mi to seřídil tak snad už bude doufám klid.
  8. Dělal to autoservis tak snad to dotáhl tak jak mají, značka ramen lemforder
  9. Ahoj prosím o radu nebaví mě kupovat zadní gumy každou sezónu. Mám O2 facelift kombi tovární LPG, kola originál rozměr pneu 205 55 16. A stále se mi sjíždí vnitřek zadních pneumatik levá o dost více, mám vyměněné tlumiče uložení dorazy, pružiny se daly loni nové a tlumiče letos v létě byly úplně ko. 3 týdny zpátky se vyměnily všechny ramena na zadní nápravě a udělala geometrie. Po 200km jsem jel znovu na kontrolu geometrie kdy levé kolo sbíhavost skočila hodně bylo nastaveno +0,07 na obě kola a pravé bylo +0.10 a levé skočilo z 0,07 na -0,34 dalo se to zpátky na 0,07 ale levé kolo je po 3 týdnech hodně chycené nevím v čem by mohl být už problém... Auto nebylo nikdy bourane a zadní náprava je v pořádku není ohla nic kontrolováno při výměně ramen .. tlak dávám na všechny kola 2.5 baru. Napadlo mě když byl ko tlumič nemůže se to jakoby srovnávat jenom ?
×
×
  • Create New...