Přejít na obsah

Bafy

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://

Bafy's Achievements

0

Popularita

  1. Tak jooo teda, ale jak to někde zůstane stát ........... ;)
  2. Děkuji za rady. Jj, ta diagnostika bude asi nejlepší. Taky už jsem pročítala nějaké diskuze a je toho opravdu hodně, co by to mohlo být. Dle servisky byla klapka čištěna každý rok a teď to sedí i časově. Další čištění. Takže tomu se stejně zřejmě nevyhneme. A jinak je to 1,6 74kw. Takže hurá na diagnostiku . Jo, teď si vzpomínám, my když jsme to auto kupovali, jsme si ho nechali napíchnout, ale v servise se nic neukázalo, je možné, že by se to teď mohlo už jako chyba ukázat? Mohlo to být tím, že to auto cca půl roku stálo a tak se chyba hned na diagnostice neprojevila?
  3. No, nevím přesně, zda je to voda. S autem se jezdilo asi 1,5hodiny, pak jsem stáli 10minut s volnoběhem, když jsme odjížděli tak jsme si toho všimli. Vhtělo by to, se na to místo vrátit a podívat, jestli je tam pořád
  4. Jj, přesně tam. Na konci výfuku. U jiného auta, které jsme měli předtím, jsme toto nepozorovali. Může to být tím, že stálo cca necelý půl rok v bazaru? Myslím ty nečistoty apd. Pokud by to tedy neměla být nějaká netěsnost v motorové části, tak jste mě uklidnili. :-)
  5. Zdravím všechny. Mám takový dotaz. Auto vždy, když stojí na volnoběh, tak mu kolísají otáčky, cca v rozmezí 50. Občas nepěkně celé zavibruje. Takhle je to pokaždé když stojíme na světlech, apd.Také se stává, pravidelně, že se při rozjezdech úplně propadá plyn. Někdy je to tak markantní, že pokud nesešlápnem plynový pedál a neprotočíme to, tak auto "chcípne". A je jedno, jestli je motor teplý nebo studený. Dále, když ujedeme cca 10km a auto chvíli stojí, s vypnutým motorem a pak chceme znovu nastartovat, někdy se stává, že nechce chytnout. Podotýkám, že motor NENÍ STUDENÝ!!! Za studena jsou starty v pohodě. Na brnk. On má jakoby náběh, ale jakoby tomu chyběla ta poslední jiskra. Vždy pomůže opět sešlápnutí plynu, až prokopnutí a auto naskočí. Ujedeme zase pár km, zkusíme to znovu a v pohodě. Pak třeba několikrát startuje bez problémů. Nevíte, čím by to mohlo být? Necháme zřejmě pročistit škrtící klapku. Pak možná taky vadné čidlo teploty vody. Děkuji.
  6. Jsem naprostý amatér, tak mně hned prosím nezatracujte :-). Naše octávinka občas zlobí při opakovaných startech, při studeném motoru ne, ale ujedeme tak 10km, např, pak po 10min chceme opět nastartovat a někdy to prostě nechytne napoprvé a už i při studeném startu kolísají otáčky. Sice jen tak mezi 800-1100, ale kolísají prostě. Jak jsem tu četla, tak by to mohlo vyřešit vyčištění škrtící klapky, nebo výměna čidla teploty vody. Ale nad čím stále přemýšlíme je, proč nám zůstává tmavá skvrna pod výfukem, když někde déle stojíme se zaplým motorem. Co by to mohlo být? Poradíte? Děkuji. :-)
×
×
  • Vytvořit...