Přejít na obsah

Klepanie 2.0 AQY


Doporučené příspěvky

nazdar panove, potrebujem vas nazor, asi sa rozpisem trochu viac...takze, mam 2.0 mpi kod mot. AQY, 85kW, vsimavejsi si vsimnu, ze lpg (cca 10tis.) potrebujem vas nazor, podla mna to bude s najvacsim predpokladom zdvihatko ventilu...pri prvej vymene oleja, co som ho kupil som tam dal Total 10w-40, potom po 12tis. km pri vymene oleja sa tam dalo Liqui Moly 10w-40 MOS2, po asi tyzdni a 400km sa rozklepalo, za studena klepalo a za tepla prestalo, po case sa to stale zhorsovalo, teraz to za studena uz bucha a za tepla poklepkava, klepot ide z pod sania... pri vyssich otackach, asi nad 2000 to prestane klepat...na videu som kameroval start za studeneho motora, v pozadi trosku pocut sekundarne cerpadlo vzduchu (fen)...neviem, ci mohol olej uvolnit nejaky bordel, alebo to nema suvis s nim...co moze byt ten klepot? okrem zdvihatka ventilu, mate este nejake postrehy, rady? dakujem vopred

Video:

Odkaz ke komentáři

No co vím, tak olej s MOS2 není vhodný pro motory, které mají hydroštely, protože molyka (sirník molybdeničitý) je zanáší. Takže zde bych hledal původ problému.

neviem, ci by som hladal chybu tu, vyrobca by asi nevyrobil taky drahy olej pre auta bez hydrostelov :) ale mozne to je, no uz som to vyriesil a pridavam sem aj video a foto dokumentaciu

panove! takze, zdvihatka vymenene, nebol to ziaden piestny cap ani nic ine, boli to zdvihatka, jedno len klepalo ale na oko ziadne poskodenie, len ta dosadacia plocha zo spodku bola trosku ina ako na ostatnych, tu je video prveho startu po vymene zdvihatiek, postupne to stichlo uplne a teraz je uplne tichucke https://www.youtube.com/watch?v=TV2Ye-UrwsM

1902807_795368480473475_170271023606373910173570_795369363806720_818479742639521

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...