Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Pavlus

OctaviaClub
  • Content Count

    398
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutrální

Kontakty

  • Website URL
    Array

Recent Profile Visitors

714 profile views
  1. Tak prvních 200km a zatím nesvítí. Že by? [emoji6] Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  2. Ne že bych tomu fandil, ale na stránkách tam mají TUV i zápis do TP. Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  3. Mě se zvykat nechce, prostě mi to vadí [emoji3] Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  4. Tak jsem dal nový regulátor, samostatný filtr pro vstřikovače. Auto jede pěkně, pokles výkonu jak tu je psáno nebyl, spíš o trochu lepší. Tak uvidime. Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  5. Tak jsem si koupil ten filtřík, odpojím to od sání. Mám i regulátor tlaku paliva, vyměním, vymažu závadu a uvidíme :-) Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  6. Klasika - řada válců 1 příliš bohatá směs Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  7. Tak po letech klidu, kdy jsem si myslel, že je snad kontrolka CHECK odpojena, se probudila. Zpočátku jednou za 500km, teď už po 70ti km. Vymažu a tak dále. Neobjevili jste něco nového? Zkusím mrknout na to sání i regulátor tlaku, následně váhu vzduchu a uvidíme. Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  8. Toto je Octavia I, musíš jít do jiného vlákna. Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  9. Když při zamykání otočíš klíčem do 2 sekund podruhé, safelock se vypne. To je nejjednodušší, ale musí se na to myslet. Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  10. Máš v háji altík Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  11. Já mám altik nový a díky volmetru vidím každou anomálií Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  12. Já si dal do auta voltmetr, pak se najednou při zátěži ( klima...) drželo napětí směrem k 13,3V a zjistil jsem přechodový odpor kabelu od altíku na baterce. Po 1km jízdy měl kabel od altíku na baterce přes 100 st. Přelisoval jsem ho, promazal a napětí při zátěži hned 13,9V. Možná mi to zachránilo auto, od té doby kontroluji každé jaro a podzim. Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi
  13. Pokud budeš dávat 90A tak budeš muset dát silnější pojistku od altíku k baterce. Měl by jsi tam mít cca 80A a dát tam myslím 100A. Je to v bloku na baterce. Odesláno z mého Huawei mate 10 pro pomocí Tapatalk
  14. Pavlus

    2.0 + LPG

    Podívej se pár témat níž, je tam téma vymena svíček. Odesláno z mého Huawei mate 10 pro pomocí Tapatalk
  15. Pavlus

    Benzin E10

    Od roku 2019 z čerpacích stanic zmizí Natural 95 označovaný i jako E5. Po vzoru evropských zemí přijde do Česka nový benzin E10, kde je 10% biolihu a který ale nesvědčí motorům vyrobeným zhruba do roku 2005, respektive autům do Euro 4. Zvládnou to ty naše motory? AQY má euro 4, tam by to mělo být OK, snad. Nevím jestli raději nepřejít na Natural 98. Odesláno z mého Huawei mate 10 pro pomocí Tapatalk
×
×
  • Create New...