Přejít na obsah

Kouřivost


Doporučené příspěvky

Ahoj lidi, mám na Vás prosbu. Měnil jsem na O1 RS downpipe (výměna za sériový KAT). Vše proběhlo v pořádku, ale po první jízdě cca 15km a následném zastavení (ponechání zapnutého motoru), jsem do auta zase cca po 5min nasedl a vyšel lehce modrý kouř. Toto se teď stává, když se na chvilku zastaví a je zapnut motor a pak se mám rozjet. Ráno při studeném motoru to neudělá. Za jízdy žádný kouř nejde...

 

1) Gufera na ventilech?

2) Kroužky na pístech?

3) Něco jiného?

 

Co myslíte? Díky.

Odkaz ke komentáři

To už tady řešíme dlouho u mě odvětrávání kliky a hlavy po nalezení netěsností a děr a výměně trubek po kouřivosti. Taky původní váha vzduchu po dvanácti, patnácti letech už není nic moc a i když diagnostika nic nehlásí tak sníženou funkci odhalí až dynamická zkouška a dobrý diagnostik, taky horší lambda může klamat ŘJ atd. To všechno může způsobit že ŘJ pod vlivem špatných udajů cpe více paliva tím to víc hulí a nejvíc se to projevuje v nízkých otáčkách kdy je to nejtěžší uregulovat. Mě to hulilo jako Avie a už jsem se loučil s motorem, turbem a celým autem. Řeším to už skoro rok už nehulí ale pořád to není optimální. Ale částečné úspěchy povzbudí.

Gufera a kroužky nech až jako poslední možnost . Hlavně dobrý diagnostik kamarád s VAGem je prima ale chce to někoho kdo má komplexní pohled. Pak se to dá postupně řešit a vyřešit.

Odkaz ke komentáři

Čus, díky za info a ztrácel se Ti olej? Mě totiž začal mizet... Teďko přes víkend jsem s autem jezdil a autu se nijak nezvýšila spotřeba, táhne jak má, necuká, za jízdy vůbec nehulí...

 

Máš někoho s tou diagnostikou? Začalo to dělat po výměně katu za downpipe a odstínění zadní lambdy... Dával jsem to za příčinu tomu, že mechanik když auto projížděl, tak ho vůbec neohřál a rovnou tomu dal kotel (dle pár lidí co to viděli...) Tak právě nevím...

 

Co si o tom myslíš/te??

 

Díky.

Odkaz ke komentáři

Je to ve Zlíně nevím jak to máš daleko?

 


Jo a olej mi to žralo a možná že i přes turbo když jsem sundal hadici z IC tak jsem mohl hadr kterým jsem ji vytíral ždímat. sundání této hadice je otázka 1 minuty. Tzn. že když se potom valil vzduch přes IC a nabíral tam nahromaděný olej tak to zákonitě muselo hulit. ale od té doby více zásahů a taky výměna turba za repas. A teď řeším další věci. Nekonečný příběh. Zatím. Ale co chtít po 12ti letém autu. Ale s jedním z nejlepších benz. motorů ve své třídě?

Odkaz ke komentáři

Je to ve Zlíně nevím jak to máš daleko?

 

Jo a olej mi to žralo a možná že i přes turbo když jsem sundal hadici z IC tak jsem mohl hadr kterým jsem ji vytíral ždímat. sundání této hadice je otázka 1 minuty. Tzn. že když se potom valil vzduch přes IC a nabíral tam nahromaděný olej tak to zákonitě muselo hulit. ale od té doby více zásahů a taky výměna turba za repas. A teď řeším další věci. Nekonečný příběh. Zatím. Ale co chtít po 12ti letém autu. Ale s jedním z nejlepších benz. motorů ve své třídě?

 

 

Po výměně turba Ti to přestalo hulit??? Byl to ten problém proč to hulilo???

Odkaz ke komentáři

Ne odstranění kouřivosti mám popsáno v první odpovědi. Hulení jsem odstranil ještě před výměnou turba asi tomu hulení přispívalo ale po výměně notoricky známých trubek které má shnilé snad každá starší 1,8T a T kusu s ventilkem a bylo po hulení. A jednoduchá kontrola turba je když zkusíš jakou má vůli hřídelka nahoru dolů a napříč ale to ti každý mechoš orientačně odhadne. Ale auto po 10-15 letech musí mít turbo opotřebované. Tak jako všechno. Já už jsem se smířil s tím že když musím jezdit a auto jede tak není čas kdy to řešít a je to dlouhý boj.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...