Přejít na obsah

černý tygřík


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Chlapi,trošku řeším přední nápravu,našel jsem tu mraky názoru na brzdy ,silentbloky,čepy atd.Po výměně brzd jsem jsi myslel že budu mít klid a neni ,pořad mi to lehce vrní při brzdění a nevím co s tím nechci měnit celý předek jen kvůli tomu že bude na sto procent.Dával jsem original kotouče i zadní ale problém v tom není.Auto má nejeto 220000km a vizuálně i na STK nezjistily že bych měl někde vůli na napravě ,v servisu mi zjistily že mám jen díry v prachovce na kulových čepech tak ty půjdou nové i když tam vůli nezjistily .Pak jsem se dočetl že to způsobují přímo brzdiče že se tam vymačkají ty gumy na čepech nebo to zarezne.Ale minulé léto jsem to taky řešil a brzdiče byly kontrolovány a promazány a dělalo to stále,tak jsem uvažoval vyměnit na nich gumové pouzdra invetice 250kč a silentbloky na napravě puky a ty přední válce a gumy na stabilizátoru a rejdové čepy řízení.Písněte jestli to někdo řešil a jestli to bude stačit nebo jiné postřehy .Třeba že i čepy na napravě a kosti taky???Jako vyměnit všechno se mi nechce .A jestli někdo dělal tak jen pro info jsem koukal na ty puky originál nebo ty lemferder a mají normální nebo zesílený plný ale prý zase klesne komfort protože to nepruží.Tak babo radˇ!!Všem poděkuji za názory :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

Odkaz ke komentáři

Řešil jsem před x lety taky. Vyměněno vše na přední nápravě a kotouče se stále kroutily. Nakonec jsem vyměnil náboje a od té doby klid. Sice investice velká,ale u mě se vyplatila.

 

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalkto

tak že jsi neměnil ze silentbloku nic jen ty náboje + ložiska?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...