Přejít na obsah

Výměna rozvodů


Doporučené příspěvky

Ahoj, vím, že se tu rozvody řeší v různých tématech, ale nevěděl jsem do kterého přesně to zařadit, v každém je něco, tak jsem vytvořil nové téma..

Koupil jsem nově OII, ve velmi dobrém stavu, má najeto 116t km, celou dobu servisovaná ve škodovce. Uvedena do provozu 6/2009, takže na základě zde pročtených diskuzí by se mělo jednat ještě o méně poruchovou verzi CDAA motoru. V 60 tisících se měnily rozvody. 

Teď po koupi se chystám ještě jednou do servisu na pořádnou zevrubnou prohlídku po koupi. No a můj dotaz je právě na rozvody - měnit, neměnit, když se měnily v 60t, nebo má servisák možnost nějak poznat, zda by bylo lepší je vyměnit nebo jsou ještě dobré? 

Jde mi o to, jestli už to není trošku paranoidní každých 60t km měnit rozvody..?

 

 

Odkaz ke komentáři

na 2.0tsi som mal prvykrát preventívne vymené rozvody (reťaz, napinák K a bižutéria) po 50tis.km, vtedy nebola reťaz natiahnutá doslova ani o milimeter. Pred cca 2 mesiacmi pri nájazde cca 177tkm som dal rozvody vymeniť preventívne opäť  (všetky reťaze, lišty, napináky, kryty atď...) po odjazdených 127tkm bol u mňa napinák vysunutý o 2 zuby oproti novému stavu, takže dosť dobrý stav ešte a dvojnásobne po toľkých km. 

Pre zaujímavosť po 180tkm mi originál vodná pumpa ani len neslzí, a motor s pravdepodobne špatnými krúžkami (11/2010) nežerie žiaden olej, ide ako pila a s krásnym chodom.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...