Jump to content

Motor

Forums

  1. Obecné

    Vše co nelze zařadit přímo do sekcí dle typů motoru

    1 254
    posts
  2. 186
    posts
  3. 59
    posts
  4. 895
    posts
  5. 859
    posts
  6. 111
    posts
  7. 5 846
    posts
  8. 981
    posts
  9. 865
    posts
  10. 350
    posts
  11. 2 277
    posts
  12. 5 745
    posts
  13. 43
    posts
  14. 3 861
    posts
  15. 749
    posts
  16. 926
    posts
  17. 392
    posts
  • Příspěvky

    • nenahrával jsem až do konce vypalování 😉 hodnota klesala až na nějakých 14.23 pak jsem auto musel chcípnout, schválně si zkusím pohlídat vypalování a jaká hodnota bude po vypalování 😉 mám sledovat ještě nějaké další hodnoty? (které by mohli být více vypovídající)
    • Hmotnost sazí mám po ukončené regeneraci na 4,5 g. U tebe je moc vysoká hodnota někde kolem 22,75 g což je dle mě moc. Filtr není dostatečně vypálen a nebo je chyba jinde. Nedokážu podle těchto hodnot rozeznat, ale dle mě se pohybuješ stále na horní hranici zaplnění a proto stále regeneruje.
    • mám 2.0 135kw CUPA, vypaluji každých cca 70km, jezdím trasy v 90% dálky (100-300km), nesetkal se někdo s podobným problémem? dokonce to vypaluje i za studena, sotva vyjedu z garáže - když to má potřebu začne i se studeným motorem…   - nové vstřiky - nová klapka spalin (za DPF) - nový snímač rozdílu tlaku - nové DPF - nový EGR (hodnoty vynulovány a proběhla základní nastavení i regenerace)   - hadičky zkontrolovány + profouknuty a stále bez výsledku...   na videu je vidět že se cca při 54km po poslední regeneraci spustí další, dokáže někdo něco vyčíst, nebo na jaké hodnoty se mám zaměřit po jaké další součástce mám jít 😞    
×
×
  • Create New...