Přejít na obsah

Spínací skříňka + dsg


Rostišrot

Doporučené příspěvky

Zdar kluci, 

Snad jsem nezaložil téma do špatné skupiny, pokud ano, omlouvám se předem. K věci...odešla nejspíš spínací skříňka, nebo vložka. Dříve to zlobilo jen občas, kdy nešlo nastartovat, nebo naopak chcipnout motor (zasekavani klíčků) no a jednoho dne už auto nenastartovalo vůbec. Neotočím klíček ani do první polohy na rozsvícení kontrolek. Problém je ten, ze zůstalo auto na špatném místě mimo domov a je dsg, tudíž ho nemůžu ani odtahnout - nelze přeřadit z parkingu na neutrál. A moje otázka směřuje, zda má někdo nějaký nápad, jak by šlo auto dostat pryč? Nejde nějak manuálně přeřadit z "P" na "N"? U starých automatů to údajně šlo po sejmutí krytu u páky a vytahnuti zavlačky, či šroubů. Nechce se mi zrovna úplně davat prachy za výjezd odtahovky s ramenem 2500kč, když mam auto cca 10km od domů. A případně ještě bych prosil o radu ke spínací skříňce, jaký tam bývá nejčastějši problém? Chystam se pak sundat volant, spínačku vyndat, ale nevím jak poznám, zda je v háji celá, nebo jen vložka. Popřípadě pokud seženu starší spinaci skříňku včetně klíčů, tak zda stačí jen vyměnit spínačku a  planžety a zbytek "klíče" nechát původního abych nemusel kódovát, nebo hold nechat "nove" klíče kompletní a bude potřeba překódovat? Nikdy jsem toto neřešil a nevím jak postupovat, servisu bych se rád vyhnul, protože by to byl nejspíš ranec.  Děkuji za rady a snad se v mých otázkách vyznáte. 

Ps: Jde o vůz Superb II, r.v.2009. Auto je přítelkyně, tak snad nevadí, že se zde ptám. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...