Jump to content

HONZAV1

Uživatelé
  • Content Count

    1 595
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

104 Excelentní

Recent Profile Visitors

1 753 profile views
  1. Škoda, do Berlinga ty H4 homologaci nemají. Já musím objednat do SUPA ty H7, ale aby to nebylo trapné s dálkovými, tam budu muset taky vymyslet něco jiného, schváleného. Ale teď byly jiné finanční výzvy ... )
  2. A co se třeba zeptat u prodejce, který ty řetězi nabízí, případně se podívat do návodu k obsluze, co výrobce vozidla povoluje ( a nebo u některých rozměrů přímo zakazuje)?
  3. Na mínus pólu je konektor, který má právě hlídat stav nabití akumulátoru (doufám, že správně vysvětluji). Nejde to u auta, které má nezávislé topení, to by nespínalo.
  4. Přes Vánoce jsem 17 dní se služebním Supem nejezdil, tak jsem měl obavu, jak v pondělí nastartuji. Chytnul v pohodě. Je pravda, že nemám nezávislé topení, takže mám odpojený konektor na baterce a tím odpojený startstop. Odběr je trvalý minimálně plašičkou kuny a co další netuším. Druhý Sup má baterku z 2018, a zatím drží i 3 týdny. Ale když byl ca dvouletý, tak jsem nenastartoval a pak odpojil konektor taky ... .
  5. Já si myslím, že tam jsou svíčky jednobodové, mám trochu okno, nicméně rozhodně jsem z našeho "nového" auta jednobodové vyndával u byly jen nepatrně lepší, než ty Tvoje 😞 . Koukal jsem do konfigurátoru, jsou jednobodové. Mají do Citroena i přímo na LPG/CNG, ale je to raketa a myslím, že i nesmysl. Tehdy když jsem "podlehnul", tak to byly tuším Champion.
  6. Já právě LPG v Citroenech mám. Jednou jsem na doporučení plynaře dal speciální plynové svíčky a žádný rozdíl jsem neviděl (stejně tak ještě kdysi u Lady). tak jsem se vrátil k NGK, najeto na nich statisíce km na LPG (samozřejmě pravidelná výměna po 30-40tis.)
  7. Ale jestli jde o MB, tak není tam náhodou podtlaková vývěva - nebo jak se jmenuje zařízení na vytváření podtlaku. U benzinu (alespoň u atmosféry) se podtlak vytváří sám v sacím traktu.
  8. Já nedám dopustit na NGK.
  9. Základní základní třeba Body 989 2K Vosk jedině Dinitrol 492 Vosk dutiny Dinitrol ML, Dinitrol 1000 Lemy: možností je hodně, stačí hledat, třeba: Lemy blatníku Škoda Octavia | Autodíly JIMO (autodilyjimo.cz)
  10. Ta fólie tam je jako ochrana laku před odletujícími kamínky. Přiznám se, že jsem nikdy neviděl jinou než průhlednou. Pokud už bude muset jít dolů, doporučuji ji tam opět vrátit. Tohle lze opravit ještě jednou variantou - obrousit, řádně nabarvit (nejlépe nastříkat) penetrátorem koroze, dát vrstnu dvousložkové nejlépe epoxidové základní barvy, nebo dvousložkového plniče (obyčejný opravárenský plnič ve spreji to neudrží) a pak dát navrch plastové lemy ať už černé, nebo přelakované do barvy auta. To je řešení, kdy to nemusí k lakýrníkovi. Ty lemy se dají nalakovat i sprejem. Lepit polyuretan
  11. Vyměňovat toto je holý nesmysl, pokud je to už nutné, tak se to řeší výměnou lemu a prahu. Bohužel to auto už je 10let staré, tak potřebuje péči, popsáno výše a hlavně nástřik dutin kvalitním přípravkem. Já třeba budu na jaře dělat řádnou antikorozní ochranu (dutiny+ exponovaná místa na S3 z 2018, protože si ho pár let chci nechat a nechci toto řešit, až tomu bude 10 let ... .
  12. HONZAV1

    oct 04 96KW

    Pokud je to diesel, tak by se při otevřených dveřích řidiče mělo začít aktivovat žhavení. Nemůže být problém někde tady? Případně podávací čerpadlo.
  13. Známý měnil volnoběžku asi 2 týdny zpět (diagnostikoval jsem mu to). Na volnoběh šly z motoru rány, jako by tloukly písty do ventilů. Po přidání plynu absolutně tiché, tak se to špatně hledalo ... .
×
×
  • Create New...