
HONZAV1
Uživatelé-
Content Count
1 051 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
29 ExcelentníRecent Profile Visitors
1 261 profile views
-
To nejspíš umřel zámek, nebo ŘJ, teoreticky ještě přelomený kablík. Řešili jsme před týdnem ... . Zadní tapec jde celkem sundat.
-
Co člověk, to názor a vkus, mě by to neuráželo, naopak, když jsem měl Octavia 3, tak jsem něco podobného sháněl. Mně by spíš vadila ta hnusná kola :(. Sundat to určitě půjde, ale bude to pakárna, záleží na kvalitě pásky. Některé jdou dobře, jiné hodně blbě, existuje na to i speciální kotouč.
-
Jenže jak dobíjí? začne tam v tom okamžiku rvát "prdu" ..., tuším, že jsem někde četl hodnotu kolem 17-18V
-
Někdy ty baterky prostě stojí za pendrek. Třeba některé série Superbů je měly vadné a měnili je. Já mám mít dle svolávačky baterku OK (nevztahovala se), ale po 2,5letech je už špatná a na další zimu bude muset být nová. Hlavně, že mi minulý týden na servisu opět zprovoznil s s. Navíc ono i když vypneš s s, tak pořád probíhá "inteligentní" nabíjení jen někdy, což je samozřejmě pro baterku špatný, i když je na to "uzpůsobená".
-
Je to různé značka od značky, švagr ti má na europaletě. Odhaduji 100x80x100cm, a váží to možná 70kg. Takže fakt obřík :).
-
Jestli to je správně, nebo špatně nevím, stačit by to ale mělo. To je to inteligentní nabíjení, v podstatě to nabíjí, jen když musí při odběru proudu, nebo při výrazném poklesu napětí. Několikrát jsem taky nenastartoval. Tak už nemám start stop.
-
Díky za info. Důležitým parametrem je u mě průtok a tlak ( mám vyhlídnutou se 180bar a 500l průtok) a samozřejmě co nejvíce AL dílů :). Samozřejmě nejradši bych chtěl s naftovým ohřevem, která už se dnes dá koupit za rozumné peníze, ale není místo :). Když potřebuji, zajedu ke švárovi a omyju si, co potřebuji :). až 100°C teplá voda je na odmašťování a přípravu spodku na konzervaci úplně parádní.
-
Přesně, mojí dlažbě vapka neškodí. A sůl se snažím okopávat ještě před příjezdem na dvůr na silnici :). S vodou to mám také jednoduché, ale to vysušení asi pomůže. Ono stejně ta tmavá auta jsou hned zaprášená ... . Zrovna koukám po nové vapce, abych si ji vybavil pěnovačem (nebo spíš, aby to už bylo ve výbavě), na starou to už nemá smysl.
-
Záleží na tom, jestli je to sedan, nebo combi. U combi je rozdíl pouze v nárazníku - stačí přehodit. Combi mělo zadní světla jen jedna
-
Tohle když mi udělal poprve Supík, tak jsem taky nejdřív seděl opařený, že jsem nové auto "pokřtil". To zabrždění byla taková rána, jako bych do něčeho vrazil :). To se o to auto moc nestaráš :). Už abys začal koukat po nějaké "vapce", když budeš teď baráčník.
-
Říkám, že jsou lepší 🙂 . Já jsem zatím nikdy výměny nelitoval. Měl jsem všechny generace Octávií, FL i předfl kromě Octavia 3 a nikdy bych se dobrovolně k předchůdci nevrátil :). A Superb je samozřejmě jinde :).
-
Řekl bych, že brzo zjistíš, že jsou i lepší :).
-
Tak si myslím, že příčina nalezena. Ještě teoreticky, pokud by to bylo dozadu neprůchozí - a to jedině zarostlou tryskou, tak by to mohlo ten ventilek nějak přestavit (teoreticky). H
-
A na přední okno to stříká při pokynu stříkej dopředu správně? Pokud ano, přehodil bych hadičky a vyzkoušel, že cesta k zadnímu ostřikovači je průchozí. Tím bych začal. Pokud to tak bude, pak si myslím - zkušenost z jiné značky, že se sice motůrek točí na druhou stranu, ale nepřestaví řádně ventilek do druhé větve.
-
Já bych tam spíš dal nové, delší pružiny.