Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

HONZAV1

Uživatelé
  • Content Count

    823
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutrální

Recent Profile Visitors

943 profile views
  1. Pokud dali "komplet nové vložky piestov" tak nevím, jaký motor opravovali. 1,8TSI ale ne. Ano turbem to být může, kolega měl strach, že má motor KO, nechal si poradit u známé party z Brna a vyměnit turbo a spotřeba oleje opět minimální úměrná nájezdu kilometrů. Honza
  2. Osobně bych si myslel, že spíš turbo … . H
  3. Plastové lišty se jen tak neobrousí a nestříknou základem na plast. Je potřeba ještě plnič, možná už budou mít škrábance, nebo ťukance, tak ještě kyt. Před měsícem jsem dělal na jiné auto a proces přípravy jsem dělal na 3x, až jsem byl spokojený. Co by mě ale štvalo jsou ty fleky na dveřích od rozstřiků. Honza
  4. Brzdovou kapalinu není třeba měnit každé roky, to je závislé od toho, jaká se použije. Ale pokud tato má barvu spíš černou, než žlutou, pak se musí vyměnit. Za normálních okolností se kapalina takto nezašpiní, tato už tam je buď hodně let, nebo se někde něco děje - vypadá to na poločas rozpadu nějaké "gumy". Jinak stačí si bez disku zašroubovat všechny šrouby a kotouč se přitáhne též … . Honza
  5. Tak samozřejmě, manuál spotřebu umí snížit. A R18 naopak spotřebu zvýšit :). Já měl standard R16 a manuál. Jinak minulý týden jsem absolvoval cestu s 1,6 s manuálem 5Q a nájezdem 11tis. na trase 550km, jeli jsme dva, jen okresky, ale spíše svižně a výsledná spotřeba 4,5L byla hodně dobrá … . Honza
  6. Neřekl bych, že to není neobvyklý nájezd. Měl jsem to stejně. H
  7. Mám mlhovky na každém autě a kde nebyly, tak jsem dodělával. Funkčně moc rozdíl nepociťuji :(, ale přesto je mít musím :). Většina aut minimálně lépe vypadá, i kdyby neměly být zapojené. Pokud už bych do toho šel, tak jedině s denním svícením, to na rozdíl od mlhovek význam má. Honza
  8. 4 mlhovky mít nemůžeš. Navíc, jaký by to mělo význam, když ty horní nevyhovují a stejně bys jimi svítil? Ono ani od těch spodních žádný zázrak nečekej … . Honza
  9. Když on má Martin ASV docela pravdu. Ono kombinovat předface s face samo o sobě není tak jednoduché, pač je otázka, jak se po výměně komfortky budou tvářit budíky a pod. . Navíc si myslím, že tam bude potřeba namontovat i centrál, páč i s tím je to vlastně spřaženo. Samozřejmě nic není nemožné, ALE … . Honza
  10. Benzin asi nemá smysl moc vytáčet, tam to není se sazemi, jako u dieselu. Nezbyde nic jiného, než tam jít a projde/neprojde. Pokud bere olej, jako že hodně, bude problém s uhlovodíky. Může být již nefunkční kat, případně lambda. Ale to se teprve uvidí, je to věštění z koule. Osobně bych dal nový filtr a svíčky, nalil VIF na pročištění. Tato auta mají ještě hodně vysoké limity. Taky jsem byl v lednu na ME s autem, které vždy procházelo s přivřením i kuřího oka, a tentokrát naprosto v pohodě. Honza
  11. Faktem je ale ta věc, že se to těm automobilkám náramně hodí. Aut mají plné sklady a takto se vytvoří umělý dojem, že aut je nedostatek a bude důvod zdražovat. Nějaké řeči, že nejsou díly z Číny si myslím moc aktuálně neobstojí. S komponenty, se kterými poslední 3 týdny nemáme žádný problém jsou právě ty z Číny, tam už to celkem slušně jede a i my to tam valíme. Naopak chybí nám evropské komponenty, kooperace, které vyrábí firmy spojené s automotive ( slévárny, galvanovny a pod.), protože se jim nevyplatí mít otevřeno, když automobilky neberou. A věřte, že vím, o čem píšu, už i z Itálie začínáme věci dostávat … . Honza
  12. Samozřejmě, že z druhé strany :). Ale tady po vytažení nezůstane žádná prasklina. Pokud bych to chtěl zespodu jo zpevnit, tak stačí tenká vrstva karosářského PU tmelu. A ten kyt samozřejmě nejlépe určený právě pro nárazníky, je pružnější. H
  13. Nesmysl na tohle cpát "laminát". Pokud se bude sundávat nárazník, tak, jek popsáno výše, pokud se tam dá dostat zespodu rukou, tak opatrně nahřát, prstem vytlačit a pak dle možností každého soudruha. Já, byť lakuji, bych zaleštil škrábanec a pokud to bude trochu rovné, našel nějakou hezkou samolepka na nechal být a řešil, až těch škrábanců bude více. Honza
  14. Tloušťka laku je opravdu od prvních octávií někde jinde. Myslím si ale, že ta úplně nemá vliv na "ostřílení", tam je větší vliv drsnost podkladu, na který se stříká vrchní barva. V podstatě od Octavia 2 jsem to tak měl na všech autech. Strašně záleží na odstínu a jak to "svítí" na první červené dvojce to bylo vidět dost, pak se naštěstí na záruku dávala nová kapota, tak opraveno. Na druhé stříbrné jsem si myslel, že OK, ale po 3 letech a důkladném omytí jsem ťukanců našel hodně. Octavia 3 červenou jsem poctivě co 2 měsíce zakapával. A na Superbu to je docela sladěné - šedá metalíza a šedá podkladová, tak to ani není vidět. Bohužel u nás se v zimě sype kamínky, tak auta trpí. Honza
  15. Pokud je to při studeném startu, skoro bych řekl, že může být i problém se žhavením, které funguje právě i po nastartování, aby docházelo k řádnému spalování. H
×
×
  • Create New...