Jump to content

HONZAV1

Uživatelé
  • Content Count

    1 135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 Excelentní

Recent Profile Visitors

1 353 profile views
  1. Takže já jsem teď vlastně pozitivně naladěn, že stejní lemplové jako tady jsou i tam, kde nám je jejich úroveň dávána za příklad ... . 🙂
  2. Zase opět a znova. ŘP do 3,5T (B) platí pro součet celkových hmotností soupravy, jedno, jestli přívěs bržděný, nebo ne. Viz výše kolega Header.
  3. Matně si vzpomínám, že něco podobného řešil známý asi 2 roky zpět a paradoxně nepochopitelně to mělo souvislost se spínačem v zámku kapoty.
  4. Větší úběr by nic neudělal, maximálně by se někde proleštil/probrousil lak a tak nezbývá nic jiného, než lakovat. Nestává se často, že by se barva pod lakem tak zásadně změnila, ale pochybuji, že by se tak zásadně změnil lak - ten spíš zmatovatí, nebo zežloutne, což při vyblednutí nebude ten případ. Pokud jsou tedy na laku již škrábance, matovatost, nechal bych pouze přeleštit, nebo jedině celolak.
  5. Že se v tom hrabali není samo sebou. Skoro konspiračně bych si myslel, jestli to nebyla příprava na pozdější krádež a tedy kopírování klíče??? Protože jaký jiný důvod by to mělo, že.
  6. S tím sklem je to o štěstí a stylu jízdy a místě, kde se člověk pohybuje. Nechci se rouhat, ale i když již bylo párkrát namále, mám na jednom autě sklo 59let, na druhém 43 a na jednom Berlingu 18let a 260tis.. Ale zase z druhé strany mám zkušenost, že jsem loni nechal sklo vyměnit a do týdne tam byla díra ... . Oboje se stalo na dálnici. Gumy jsou už koupeny, ale dost let jsem se Barumkám vyhýbal. Loni jsem ale koupil náhodně na obě Berlinga Barumky (téměř nové z druhé ruky) a jsem hodně pozitivně překvapený. Jedny jsou Brillantisy a druhé Bravurisy.
  7. Bohužel to je pravda ... . Ale moc možností není.
  8. 1,4TSI v Superbu pro klidnějšího řidiče ano, ale zapojte si za to podval s autem, nebo karavan ... . Mám třetí TDI CR s PDF za sebou, protože kromě posledního roku hodně jezdím. Poslední rok se mi stávalo, že jsem kolikrát za měsíc ani nevyjel nádrž nafty, protože z domu do kanceláře ca 7km a zpět to samé. Ani jednou se mi nerozsvítila kontrolka DPF. Když systém vypaloval, tak jsem to klidně i vypnul a třeba až za 2 dny spojil s jízdou do vzdálenější destinace ( ca 30km) a nebyl problém. Takže ano, souhlasím, diesel není moc na krátké trasy a dobrovolně bych si ho na tento účel nepořídil
  9. No jo, jenže sehnat benzín je dost problém ... . Chtěl jsem Supa v benzínu (1,8,2,0) a je to scifi, pokud se vůbec něco objeví, tak za nesmyslnou raketu (Passat téměř to samé).
  10. Originální originál je zinkovaný, zpravidla bývá takový okrový, co mám zkušenost já. Pokud se ale obyčejný v top kvalitě řádně obrousí, dá se epoxidový základ a navrch ochranný nejlépe vosk, vydrží to taky dost let. Má zkušenost s vrakovišti je taková, že si poslední dobou nevědí co říci za díl, který se stejně v 90% případů musí lakovat. Poslední zkušenost z minulého týdne, potřeboval jsem pro švagra blatník na Traffica, přišel mi sice originál, ale vevnitř v lemu rezavý, navíc již byl kytován a s tím bylo mraky práce navíc. To už jsem mohl zrovna za 1600,- koupit neoriginál a vyšlo to n
  11. Riziko, že to začne rezivět znova je vždy, ale pokud se vyndá okno (asi nejrizikovější proces), opískuje se ta hrana, napenetruje, dá epoxidový základ, plnič a vrchní barva, tak to vydrží. Navíc bych pak spáru prostříknul voskem. Měnit dveře, pokud to není skrz, je nesmysl. Občas se dají sehnat nové za 5-6tis. Jinak já jsem měl na zánovním Superbu ve značkovém servisu jen na zadním blatníku zalakovéno 7 nečistot a 2 "propadliny" v laku ... . Teď už to tam je třetí týden na předělání ... .
  12. Rozvody občas i vydrží 🙂 . Kamarád si koupil na začátku roku Octu 1,6 od mého švagra, vše se tam dělalo poctivě, jen se nějak zapomněly rozvody ... . Když jsem kontrolou všeho zjistil, že by se měly měnit, najeto na nich bylo 198tis. 🙂 . Věřím, že ostatní bude OK.
  13. Pokud není ve smlouvě napsáno cosi o zvýšené spotřebě oleje, tak bych to vrátil i za cenu soudní cesty, pokud to auto nebylo za třeba 30k. Protože oprava motoru bude tak 50k, aby to dávalo smysl ... .
  14. To měli až do konce LX a potom Clasik. Tour už naštěstí měla palubku normální
  15. Nevím, kdy se to přesně lámalo, ale švagr má combi 98 SLX a tam už byla malá kaplička. Já měl 6/2000 GLX, bylo to stejné, naopak sedan z 4/1998 GLX měl ještě starý typ palubky , pak si vzpomínám, že jsme měli v práci i kombi léto 98 a prosinec 98 GLX a tam byla taky stará palubka, takže do 99/2000 byla asi malá kaplička jen u SLX. Každopádně jsem tu svoji mršku v roce 2002 kompletně předělal na FL, což byla sranda, protože díly na vrakovišti nebyly ... . Ale povedlo se jak exteriérově, tak interiérově (jsem pedant). Takže mohu jen potvrdit, že spodek černý pasoval.
×
×
  • Create New...