Jump to content

HONZAV1

Uživatelé
  • Posts

    2,040
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,445 profile views

HONZAV1's Achievements

181

Reputation

  1. Já mám taky schválené provedení od Osramu.
  2. Zajímavé řešení s tím větráčkem. Já je dával do S3, tam se dala jen redukce, jinak nic, žádný větráček tam není. Ale montáž porod strašný, dělal jsem to dohromady asi 2 hodiny ... .
  3. Já bych to zas tak zle neviděl :). Na Octavia 1 s tímhle motorem najeto celkem asi 330tis bez opravy motoru, LPG asi 270tis. a pouze 2x měněna cívka. Na Berlingách, které mám sám, nebo v okolí najeto asi 600tis. dohromady a nikdy jsme nic od "gumy"/těsnění neřešili. Je to asi o modelu auta/typu motoru a systému LPG resp. vstřikování. Přimazávání jsem nikdy neměl/nemám.
  4. Jako první bych odpojil napájení ŘJ LPG, aby se tato umrtvila a auto muselo přemýšlet jen na benzín. Může se stát, že se jednotky teoreticky mohou ovlinit. Následně bych najel nějakou desítku kilometrů a nechal načíst závady. Nevím, podle čeho kdo usoudil že je vadné palivové čerpadlo, ale pokud nejde správně jiskra do válce, odpojí se do něj přívod paliva - vstřik nevstřikuje. Ze zkušenosti se stejným autem BA/LPG (neříkám, že to tím je), byla vadná cívka a to několikrát. Můj plynař mi říkal, že musí nastavovat knot svíčky jinak, než u benzinu, resp. předpisu výrobce, protože se tím velmi zatěžuje právě cívka. Pokud toto nepomůže a při provozu na benzin pořád problém, pak bych ostříkal sání čističem brzd za běhu motoru, pokud se změní chod, je nějaká netěsnost. Pokud vše OK, potom může být problém i se vstřikovači benzinu, kamarád má stejné auto s podobným nájezdem ale jen BA, ale hodně krátké trasy a měl totálně zaneřáděné vstřiky, nechal je někde v HK vyčistit a jezdí jak za mlada - je pravda, že mu to žere hodně oleje.
  5. Na spotřebu fakt nejezdím (95% tras 🙂 ). Když už jedu se Supem na spotřebu, t.j do 90km/h (většinová jízda mimo dálnici) sám, umí jezdit za 4,5. Německo dálnice cihla do maxima ca 205 GPS tak jede do 7,5. Ale tam naštěstí moc nejezdím. Vše je hodně o plynulosti. Zrovna včera jsme jeli ve 4 chlapech celkem 450km, byla tam asi 150km dálnice, jel jsem spíš lehce přes limit (tacho 100/140), spíš plynulejší cestování a výsledná dle PP 5,0 při dojezdu domů. Ano, pokud jezdím krátké trasy do 10km a zima, tam to roste dost. Ale pořád musím brát, že Sup je těžší, než Octa. U Kodiaka je spotřeba jasná i díky stavbě karoserie.
  6. Já bych tedy řekl, že spotřeba OK není, pokud to je na delší trasy. Hodně ale záleží na profilu trati, zatížení, rychlosti, vytáčení atd.. Já jsem měl průměrku u auta bez AD (2014) za 4 roky a 195tis. km 5,1, S3 2018 s AD 5,8, S32022 (130tis) po ujetí 62tis km 5,5.
  7. To nevím, vyberu ve vyhledávači vždy to, co k danému autu, kde je chci měnit nabízí. většinou stojí ca 100,-/ks.
  8. Já mám v Berlingu i Octavii s LPG obyčejné svíčky NGK a spokojenost už léta.
  9. Nevím, kolik to auto má najeto, ale spotřeba oleje 1,2L/1000km by se mi nelíbila. Zapečené kroužky možná ano, ale pokud se měnil olej pravidelně a dle správné normy, tak bych se dost divil. Já bych se spíš zaměřil na to turbo, to dokáže pustit oleje hodně.
  10. Na rozdíl od Zimmermannu se mi ATE nikdy na žádném autě nezvlnily, Zimmermann několikrát. Nehorázně se nám zkroutily bubny Bosch na Octavia 1. Sachs používám na všech autech a v pohodě. Teď zajímavá zkušenost, včera jsem měl Supa na prohlídce a na 60 tis. mi měnily origo zadní desky, že prý KO. To neznám, desky jsem nikdy pod 100K neměnil, na Octavia 3 vydržely asi 250tis. Tentokrát to je asi častým využíváním adapt. tempomatu.
  11. Jako že přední světla před a po FL sedí??? Než napíšete takovou kravinu, tak si o tom něco zjistěte.
  12. Na světla nemá vliv, jaké má auto motor ... . Myslím si, že jste si odpověděl, máte předfacelift, tedy nesednou pokud auto nebylo předělané na facelift (o možných úpravách psát nebudu, toho tu asi bylo napsáno celkem dost).
  13. Pokud by se voda ztrácela z expanzky, pak by to bylo jasně vidět. Zaměřil bych se na 2 věci před ev. kucháním motoru - zkušenost: 1. prasklá komora termostatu v místě šroubu upevnění (rez, za život auta už 2x) 2. prasklá hadice co jde od skříně termostatu dozadu - stříkala jen, když to jelo a bylo natlakováno, jinak sucho.
  14. 37tis. na OEM deskách je docela málo, proto se ptám, protože ztrácím přehled, na jakém autě? Já mám zatím nejmenší nájezd na Superbu, dávaly se pryč asi při 118Kkm, ale určitě by 140-150 daly. Octavia 1+2 jsem měl vždy do 100tis a byly tak na půlce/třetině, Octavia 3 šla pryč při ca 200tis a ještě 3-4mm zbývaly :). Nejezdím jak důchodce, ale ani pilu.
  15. To pak je jiná, psáno to tam nebylo ... .
×
×
  • Create New...