
HONZAV1
Uživatelé-
Content Count
1 729 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
130 ExcelentníRecent Profile Visitors
1 804 profile views
-
OK, rozumím a nedal jsem si do souvislosti, že možná ten vypínač byl na straně řidiče v místě původní kličky. Pak ale určitě půjde dobastlit něco jednoduchého z vrakoviště, případně se prodávají okolo 2tis. univerzální sady pro oboje dveře.
-
Ale vždyť to auto nejspíš z továrny žádná elektrická okna nemělo!! Nebo snad někde vidíte na řidičových dveřích ovládací klávesnici, nabo na spolujezdcových origo tlačítko spouštění?? Přeci mechanik, který to chce rychle opravit, nebude shánět jiné tapce, kličku a ruční spouštění, kterých je oproti elektrice opravdu jen pár, místo toho, aby objednal díly, které bude mít druhý den. Navíc, pokud to auto asi ani nemá klimu, tak to bude nějaká základní výbava, nebo klima jen nejde?
-
Nefunguje to asi pro to, že to je rozbité ... . Co asi tak máme poradit, když netušíme, co je vlasně ve dveřích a to co vidíme, tak tam zcela určitě být nemá ... . Jediná správná cesta je, rozebrat dveře a podívat se.
-
Spekuluji, ale je klidně možné, že právě tou vysokou teplotou chladící kapaliny může dojít k tomu, že se vypíná vše zbytné, co bere motoru výkon, aby se tolik nenamáhal a neohříval. Vím, že tyhle motory (pokud je to 75kW, kód si už nepamatuji) jedou na vyšší teplotu, ale 105-106°C už je docela dost.
-
Nejsem odborník na klimatizace, ale měli jsme nové Berlingo (2006) a tam se to dělo taky. Tam to nebylo tlakem, ale čidlem teploty na výparníku - populárně řečeno, moc to namrzalo a čidlo klimu shodilo. Vyřešila to částečná izolace toho čidla. Osobně si myslím, že to zas tak normální není, ani u jedné z 1,6, které mi prošly rukama (4) se toto nekonalo, resp. vypínání a zapínání, pokud k němu docházelo bylo hladké.
-
Tento neznám, nicméně pokud píší, že to ke epoxidové a antikorozní zároveň, použil bych to klidně místo základu Body. Štětcem nanášet lze, ale ze zkušenosti lepší nastříknout.
-
Já bych se stěrače taky nevzdal. Poslední fotka opravdu není, je to jen velká množina písmen a čísel.
-
Upřímně, pokud netušíte, že máte v autě s klimatizací klimakompresor, zajeďte s tím k někomu, kdo tomu rozumí. Navíc to, že byl systém před 2ma lety naplněn nic neznamená - tlak již může být nižší. Jediná a správná rada: dojet k odborníkovi, ten zjistí, kde je problém a že jich může být celá řada, navíc ani nepíšete jestli klima je manuální, nebo automatická.
-
Záleží na způsobu dvojitého šlapání na spojku, ale pokud by to bylo sešlápnutí, vyřazení čtyřky, pusšní spojky, znova sešlápnutí a řazení pětky, pak je to jako řazení u aut bez synchronů, tedy zřejmě vadný synchron pětky.
-
Hezké! Ne že bych byl toho příznivcem, ale dobrá práce 🙂 .
-
Stačilo párkrát kliknout na odkaz a adresa tam je!
-
A co chcete slyšet, když nenapíšete, jaká auta se mají porovnat? Pak se stačí podívat do tabulkových hodnot daných aut a máte ze 2/3 odpovězený dotaz ... .
-
Jestli si dobře pamatuji, když jsem si před dvaceti lety toto auto kupoval nové, tak to cvakalo od nova, takže žádný problém a pokud by se vyskytl, naskočí dříve, nebo později symbol "ponorky" .
-
Na tento nájezd bych šel do 2,0 TDI 85 kw, špatně nejede, je to 6Q, takže tišší proti Octavia 3. Kolega přecházel z Octavia 3 na O4 před týdnem a jak říká, nic není, kde bylo, štve ho "tablet" a nikdy nenajde ráno auto v nastavení, v jakém ho opouštěl ... . Moc šťastný není. Světla ani sedadla posoudit neumím.