Jump to content

HONZAV1

Uživatelé
  • Content Count

    1 489
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

94 Excelentní

Recent Profile Visitors

1 666 profile views
  1. Dneska nalakovat Škodu 120 ve slušné lakovně je 120tis +. Bohužel lakovat umí málokdo. Loni jsem psal, jak mi zkazili lak v autorizáku na Superbu. Poučen z neúspěchu jsem nechal přelakovat přední od kamínků oťukanou kapotu v neznačkové a le řekl bych hodně dobré lakovně. Bohužel výsledek dopadl tristně. Nikde stopy po kamínkách, perfektní finální povrch, nic nezníčili, ale bohužel barvu pod lak dali zřejmě jen na dvoutřetiny kapoty, takže zejména v tmavu je vidět kur** přechod na kapotě. Bohužel přebíral jsem za plného světla a ještě kapky deště a všiml si toho až druhý den ... . Moj
  2. Je to smůla, ale naštěstí řešitelné. Stejně jsem si nadával minulý týden, když jsem si odřel zadní nárazník na Supovi. Ale nic se nemusí měnit, je to jen o troše barvy.
  3. HONZAV1

    DSG

    Já to mám jednodušší, mám manuál :).
  4. HONZAV1

    DSG

    I ta automatická ručka (samozřejmě jen elektrická) je blbá z hlediska svícení brzdových světel. Pokud je totiž v automatickém módu, tak brzdová světla po puštění pedálu zůstanou svítit. Pokud ale zastavím, pustím pedál brzdy a ťuknu na ručku, tak nesvítí. Takto je alespoň u S3. A tak to dělám, nemám rád, když mi někdo svítí červeně do ksichtu, tak to nedělám jiným. Myslím, že to bude i u jiných aut.
  5. Mám obavu, že to mnoho lidí neřeší. Ze zkušenosti vím, že třeba na Octavia 1 se musel dávat jen olej od Škody, jinak převodovka hučela. Na dalších autech jsem to už nikdy neřešil, až na posledním Superbu, kdy jsem to nechával dělat ve Škodě na 60k km (ještě byl v záruce), jaký ale už nevím, fakturu už nemám. Nyní má 118k km, tak to budu řešit, ale asi až na jaře ( za poslední 2 měsíce nájezd 500km), do Škoda servisu se mi moc nechce (už tam ani chodit nebude, důvěřuji svému dvornímu servisu), výměna stála ca 6tis. a dívali se na mě jako na blázna ... . Do Citroenu třeba vím jaký konkrétní ole
  6. Pokud jde o vrzání, tak asi nepomůže nic. Dříve, nebo později to začne vrzat a je jedno, jestli je to Octa, nebo Sup. Na Superbu jsem vyzkoušel origo nové Škoda, do měsíce vrzal, tak jsem pak kupoval za pár korun druhovýrobu a výsledek stejný. U nového auta z konce června už taky vrže 😞 .
  7. Sice konkrétní auto neznám, ale dle ročníku je to minimálně EUR5, takže DPF ano a CR určitě také.
  8. To je stejné jako 1,6MPI v jedničkový ovci. Pokud se jezdilo okolo komína, olej vydržel od výměny do výměny. Když jsem jel Německo a valil po dálnici, klidně to sežralo půl litru na 1000km. A to jsem to měl od nova. Ohledně teploty u TDI u S3 běžně teplota oleje jde k 120°C, když se to trochu prožene ... .
  9. Dokud něco nevyzkoušíš, myslíš si, že to je zbytečné. Já jsem zažil stírač na Octavia 3 liftu a byl perfektní. Ano, sklo se nešpiní, jako na combi, takže se při cestě nepoužívá, ale při rose, zapocení, sněžení, dešti to věc dobrá je. Pokud bych si lifta objednával nového, určitě bych tam tu položku zaškrtnul.
  10. To je naprosto běžná věc, záleží jestli se jede na slunci, nebo stínem a nemá to vliv na automatické svícení. Tak jsem to v Octavia 3 bez automatických světel měl.
  11. HONZAV1

    Vyber brzd

    Minulý týden jsem se bavil se svým dvorním mechanikem ohledně brzd. U výše popsané Octy se už brzo budou muset měnit. Řekl mi, že Zimmermann už nebere, protože kvalita šla totálně do kopru a měl plno reklamací. Jinak co mi ještě řekl a snad tím nevyzradím jeho know how 🙂 . Dle jeho výzkumu často u aut, které kopaly hned po nasazení nových brzd byl problém s náboji předních kol, které se přílišným přitažením zejména AL disků prohnou/zbortí a pak to kope. Zjistil, když si dával hodinky na tlumič a měřil házivost náboje. Takže teď vždy před nasazením nových kotoučů měří. Takže bych se n
  12. Toto fórum na tyto dotazy moc vhodné nebude. Rada se dá najít spíš na stránkách Spartaky, kde se tyto vozy a jejich vrtochy řeší. Nelze dobře odpovědět, protože těžko říci, v jakém stavu byl motor, karburátor a zapalování před odstavením a co se stím dělo před uvedením do provozu - pročištění karburátoru, svíček, nový benzín, seřízení zapalování atd. . Může to dělat nefunkční akcelerační pumpička, zalepený ventilek v karburátoru, nějaká tryska, nebo nedostatečně prohřátý motor či zatemovaný vzduchový filtr ... . Vým, že je to blbé, ale je třeba si o tom něco přečíst v literutuře k danému
  13. HONZAV1

    Vyber brzd

    Ale nemusí to být jen těmi náboji, jak jsem psal, tak po výměně další kotouče drží už 150tis. A to je na podvozku až na kuláky spojovaček vše ještě origo (r.v. 2004)
  14. HONZAV1

    Vyber brzd

    Já po zkušenosti bych Zimmermanny nebral jako modlu. Zkušenost ze švagrovi Octavia 1, kde jsou teda kotouče ještě menší (1,6 75kW), že při jeho fakt klidné jízdě se zkroutily po ca 5tis.km. Tak se daly ATE a jsou tam doteď, nejeto ca 150tis. km!. To auto má po 307tis km teprve druhou sadu kotoučů a destiček (první byla z továrny), ale už se bude měnit.
×
×
  • Create New...