Jako první bych odpojil napájení ŘJ LPG, aby se tato umrtvila a auto muselo přemýšlet jen na benzín. Může se stát, že se jednotky teoreticky mohou ovlinit.
Následně bych najel nějakou desítku kilometrů a nechal načíst závady. Nevím, podle čeho kdo usoudil že je vadné palivové čerpadlo, ale pokud nejde správně jiskra do válce, odpojí se do něj přívod paliva - vstřik nevstřikuje. Ze zkušenosti se stejným autem BA/LPG (neříkám, že to tím je), byla vadná cívka a to několikrát. Můj plynař mi říkal, že musí nastavovat knot svíčky jinak, než u benzinu, resp. předpisu výrobce, protože se tím velmi zatěžuje právě cívka. Pokud toto nepomůže a při provozu na benzin pořád problém, pak bych ostříkal sání čističem brzd za běhu motoru, pokud se změní chod, je nějaká netěsnost. Pokud vše OK, potom může být problém i se vstřikovači benzinu, kamarád má stejné auto s podobným nájezdem ale jen BA, ale hodně krátké trasy a měl totálně zaneřáděné vstřiky, nechal je někde v HK vyčistit a jezdí jak za mlada - je pravda, že mu to žere hodně oleje.