Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

HONZAV1

Uživatelé
  • Content Count

    713
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

815 profile views
  1. Jako na rovinu. Je to auto, jaké je, neřešil bych, jestli vydělám na pojistce, ale aby to bylo TOPOVĚ opravené s garancí. Takže bych to klidně svěřil značkovému servisu, pokud mají špičkovou lakovnu, však už pro Tebe udělali dost, ne? Honza
  2. Má poškrábaný půl auta. Taky jsem si původně myslel, že jen kapota a světla ... .
  3. Pokud bylo aut více, je to jasné, já jen, že se s tím ten hajzl tak kreslil. K dotazu: za mě, pokud tam byl z továrny, tak znak na auto, má tam být, líbí se mi. Já si na to obecně potrpím, veterány musí mít taky všechny detaily - ani se neptejte, kolik tisíc stál malý znáček karoserie Kvasiny, který ani není moc vidět, protože je uvnitř. Stejně, když něco lakuji a byl tam nějaký nápis, znak, dávám vždy zpět. Pokud to není z továrny, nedávám, když bylo možno objednat Octu s a nebo bez motorizace, byla bez, i když by to bylo červené 🙂 . Honza
  4. Na tu keramiku a upozornění lakýry, to jsem psal, protože to bude dělat největší potíž. Romane přesně jak píšeš, dobře udělaný lak tloušťku moc neovlivní, kyt ano. Skoro bych tipoval, že tohle udělal někdo, koho jsi někdy naštval, protože auto je známé, navíc věděl, že tam není kamera. Pokud to ale bylo více aut, teorie padá. Honza
  5. To máš poškrábané i boky? H I ta stříbrná se dá udělat, stejně jako zkazit jakákoliv jiná. Jak jsem psal, vždy závisí na místě a možnosti ukončení/rozstřiku, základem je ale perfektně namíchaný odstín. Dělal jsem rodičům na Berlingu lem - odřený. taky mi říkali, že jedině celý díl, ale udělal jsem to po prolis barvou směrem k dalšímu dílu jen pocukroval a lakem celý díl a vidět to není. A je to šampáňová s perletí. Vlastně letos jsem dělal roh zadních dveří a zase, když je to v ohybu, oko to nepobere. Takže profík si s tím určitě poradí. Honza
  6. Chlapi, už jsem to psal x krát. Sice dělám, co dělám, ale umím dělat i celolaky, takže jsem za ca 25 let této vášně cosi pochytil :). Ta oprava, právě, že je ne těchto dílech vidět nebude, za tím si 200% stojím. Tady je podstatné, že se nemusí rovnat a kytovat, to dělá onu tlustou vrstvu. Navíc je to demontovatelný díl, který může do pece, takže se může řádně vysušit a lak bude dost tvrdý. Jestli na tom máš keramiku, bude to pro lakýru trochu oříšek, radši to zdůrazni. Ano, stříbrná se dělá blbě, stejně odstíny modré - ale hlavně míchání a pak napojení v ploše. Dál jsou blbé perletě. Vždy taky záleží na místě napojení, pokud se to udělá šikovně v jakémkoliv zlomu dílu, hodně se to ztratí, oko je blbé a nevidí to. Nejhorší je, když se dělá díl a další vedle ne. To je vidět vždy, teda já vidím. Stalo se mi, že jsem potřeboval opravit na Berlingu PZ dveře. Koupil jsem jiné v barvě, nelakované, neseděly. Tak jsem si nechal namíchat barvu, zdálo se, že vše sedí - nesedělo. Tak jsme s míchačem vymysleli, že do vrchního klárlaku dáme pár kapek té barvy a co se stalo - sedí to. Jinak opravy nových aut jsou opravdu časté. Jen tady ve Vrchlabí, když ještě dělala auta, bylo 5 lakýrníků na opravy nových aut. Neboj, dopadne to dobře. H
  7. Tohle je na zbláznění, obecně bych za tento vandalismus dával tvrdý postihy těžkou prací. Ne sekání rukou, to bychom je pak museli živit. Ber to z druhé strany, kdyby Ti to někdo buchnul a nebo i Ty sám, bylo by to horší. Pokud budou kluci v lakovně šikovní, nic nepoznáš, jsou to samostatné orámované, demontovatelné díly, horší by byly třeba dveře, to by se musel dělat celý bok. Pokud budeš mít nová světla, tak ji budeš mít ještě lepší, než teď. Jen odbočím, zjišťoval jsem tento týden, co stojí fulled na O3 fl a originál ca 34tis. Honza
  8. Bohužel vím, že to je mizérie a že mezi značkami prémiovými/ostatními moc rozdílu není. Proto ani úroveň většiny mechaniků nebude prémiová. Ti co prémiový jsou ( a nebo si to jen o sobě myslí, ale to je kapitola sama pro sebe), se dříve nebo později rozhodnou založit vlastní dílnu, případně jedou paralelu. Honza
  9. A to si myslíš, že mechoši u MB berou o moc více než u Škodovky? Takže odpověď, kdo tam pracuje je celkem na snadě ... . (samozřejmě výjimky existují, jako všude) Honza
  10. Já bych ty tlumiče vrátil, protože prostě jsou jiné, než mají být! To je prostě problém prodejce, navíc, když to potvrdil. ještě by to chtělo porovnat s originálními originály, poměřit, vyfotit a konec ... . Honza
  11. Souhlasím. Určitě se stala někde chyba a v lepším případě jsou jako paket pro špatné cesty. H
  12. K ovalitě může dojít více způsoby, např. Přehřátí brzd, zatažení ručky při velmi teplých bubnech nebo jen třeba špatnou, nebo nevyzrálou litinou. Nejsem proti rozumnému stočení bubnů, ale u šišatých to většinou nepomůže, neb teplotním impulzem opět dojde k ovalitě - stejně jako u křivých kotoučů. Před nedávnem jsem to řešil švagrovi, nové bubny šly po 2tis. Km do šrotu. Honza
  13. A nebylo to náhodou tím a mám osobní zkušenost z tchánovi Felicie, že na tom tlumiči kromě třeba i toho vytečení uhnila navařená miska, která drží pružinu? Tedy péro se neroztahovalo proti původnímu bodu, ale proti úplně jinému a tedy kolo se "propadlo" do podběhu? H
  14. Po přečtení těchto témat si myslím, že pánové v Brně jsou profíci. Je někdo podobný v Královodvorském nebo Libereckém kraji? Kamarád má auto z roku 2008 ( starší model motoru) a olej začal brát až teď a najednou a hodně a navíc to má zvuk jak diesel-vše tu popsáno. A ten místní specialista pořád něco koumá, nerozumí tomu a říci si nedá ... . Takže bych rád pomohl typem na koho se obrátit, aby to nebylo jen utápění peněz a výsledek stále špatný... ? Honza
  15. Mně udělal na trojce po roce flek včetně propadliny i ten protiskluzový obdélníček. Pak jsem měl tři léta kvalitní magnetický držák v mřížce a bylo OK. Honza
×
×
  • Create New...