Přejít na obsah

automatická převodovka - oprava, výměna ATF kapaliny


Doporučené příspěvky

Registrován:

 

K problémům automatických převodovek - čtyřstupňová, typ 01M:
 životnost této převodovky bude asi opravdu většinou udávaných 140 tis. km.O svou O.I. Combi (r.v.1999) s motorem AEH 74kW jsem se opravdu staral, za mých ujetých 159 tis. km jsem 2x měnil kapalinu ATF, ne ale originál, ale syntetiku a filtr, vždy ještě přidával kondicionér, avšak v těch téměř 160 tis. km byl její konec. Byl mi pro opravu doporučen v Amondu Kladno servis A.T. Auto Service Hostivice (u nádraží). Byly vyměněny tyto díly: hydrodynamický měnič repasovaný,sada lamel,sada pístu, opravná sada těsnění,hydraulický rozvaděč repasovaný,hydraulický filtr,olej VW G 052 162 A2. S prací celkem 47.457 Kč. Což samozřejmě téměř 2x převyšuje cenu 21letého auta, ovšem mám přehled o jeho stavu. To jen pro ilustraci, jaké náklady lze očekávat. Na některé díly bylo nutné čekat, v servisu, který mohu opravdu doporučit v případech komplikovaných oprav byla Octavia cca 1 měsíc, mám nyní najeto po opravě cca 6 tis. km, auto ale běží lépe než když bylo nové. Navíc mi provedli důkladné seřízení motoru. Všechny majitele vozů s převodovkou 01M zdraví Jirka Škoda (77)
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...