Přejít na obsah

Přibržďuje zadní kolo


Doporučené příspěvky

Zdravím. Jdu si mezi místní pro radu / konzultaci ohledně problému, se kterým si nevím moc rady.
Řešil (resp. stále řeším) problém na Š. Octavia combi II 2.0 TDi RS / 125 kW CEGA / rok 2010, kdy pravé zadní kolo se nadměrným způsobem zahřívalo.
Nakoupil jsem nový brzdový třmen - brzdový systém BOSH, brzdiče typu ZOH BIR3 - v přesvědčení že původní je po smrti, dále nové brzdové destičky a nové kotouče, třmen se tedy vyměnil za nový díl, proběhla kontrola lanovodů ruční brzdy, byly vyměněny přívodní brzdové hadice, vodící čepy třmene byly promázany mazacím tukem, brzdový systém řádně odvzdušněn ale problém s přibržďujícím kolem setrvává. Zaměřil jsem se tedy na samotný držák třmene, který mimochodem není možné sehnat jako nový díl někde na e-shopu, oslovil jsem s poptávkou i tři vrakoviště, které se soustředí převážně na vozy ŠKODA, samozřejmě bez úspěchu - takže jsem jej objednal jako nový originální díl přímo ve ŠKODA auto. Držák jsem tedy vyměnil a problém dále setrvává. Teď "babo" raď, kde by mohl být problém? Problém s hydraulikou ABS? Ohnutá těhlice? Špatně nalisované ložisko (při výměně kotouče se to kontrolovalo, vypadalo v pořádku)?
Budu rád za každé konstruktivní názory. 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Stejný problém, stejné řešení, teda krom držáku, ten je původní. Zítra zkušební jízda, tak uvidím, jestli to pomohlo.

Dnes po 3 km město teplota levého kotouče 19 °C, pravého 28 °C. Dalo se  s tím ujet tak do 40 km, než to začalo hřát moc.

Můj mechanik mě straší, že by to mohlo být vadné ABS, jeho to na Passatu stalo 2 tis eur.

Odkaz ke komentáři

Tak nakonec jsem byl nucen to dát přímo do autorizovaneho servisu ŠKODA, ať udělají diagnostiku a zjistí co s tím tedy.

Zkuste hádat kde byl problém? Těžko uvěřitelné, já tomu taky moc nechtěl věřit... ale problém byl opět v samotném brzdovým třmenu. Ano v tom novým, který jsem koupil jako neoriginální repasovaný díl. Měl tu totožnou závadu, jako ten původní originální třmen, díky kterému jsem byl nucen jej měnit.

Tak jsem tedy nechal vyměnit preventivně oba přímo ve ŠKODA servisu, nabídli mi alternativni díl z druhovyroby, za jeden brzdový třmen 4989 Kč (po odečtení 1000 Kč za vadný kus). 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...