Přejít na obsah

Petr Fořt Fru-Fru

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Petr Fořt Fru-Fru's Achievements

0

Popularita

  1. Tak nakonec jsem byl nucen to dát přímo do autorizovaneho servisu ŠKODA, ať udělají diagnostiku a zjistí co s tím tedy. Zkuste hádat kde byl problém? Těžko uvěřitelné, já tomu taky moc nechtěl věřit... ale problém byl opět v samotném brzdovým třmenu. Ano v tom novým, který jsem koupil jako neoriginální repasovaný díl. Měl tu totožnou závadu, jako ten původní originální třmen, díky kterému jsem byl nucen jej měnit. Tak jsem tedy nechal vyměnit preventivně oba přímo ve ŠKODA servisu, nabídli mi alternativni díl z druhovyroby, za jeden brzdový třmen 4989 Kč (po odečtení 1000 Kč za vadný kus).
  2. Zdravím. Jdu si mezi místní pro radu / konzultaci ohledně problému, se kterým si nevím moc rady. Řešil (resp. stále řeším) problém na Š. Octavia combi II 2.0 TDi RS / 125 kW CEGA / rok 2010, kdy pravé zadní kolo se nadměrným způsobem zahřívalo. Nakoupil jsem nový brzdový třmen - brzdový systém BOSH, brzdiče typu ZOH BIR3 - v přesvědčení že původní je po smrti, dále nové brzdové destičky a nové kotouče, třmen se tedy vyměnil za nový díl, proběhla kontrola lanovodů ruční brzdy, byly vyměněny přívodní brzdové hadice, vodící čepy třmene byly promázany mazacím tukem, brzdový systém řádně odvzdušněn ale problém s přibržďujícím kolem setrvává. Zaměřil jsem se tedy na samotný držák třmene, který mimochodem není možné sehnat jako nový díl někde na e-shopu, oslovil jsem s poptávkou i tři vrakoviště, které se soustředí převážně na vozy ŠKODA, samozřejmě bez úspěchu - takže jsem jej objednal jako nový originální díl přímo ve ŠKODA auto. Držák jsem tedy vyměnil a problém dále setrvává. Teď "babo" raď, kde by mohl být problém? Problém s hydraulikou ABS? Ohnutá těhlice? Špatně nalisované ložisko (při výměně kotouče se to kontrolovalo, vypadalo v pořádku)? Budu rád za každé konstruktivní názory.
  3. Zdravím všechny fandy české automobilky.Jdu si pro názor, jelikož jsem si po prvé v životě pořídil první Škodu - konkrétně Škoda Octavia Combi II 2.0 TDi RS / 125 kW / motor CEGA / rok 08-2010, najeto 202000 kmTak by mně zajímaly Vaše názory, poznatky, zkušenosti s tímto modelem. Na co si dát pozor atd. Jediné čeho se bojím je DPF a následná SME a STK, jelikož koncovka výfuku je už zanesená sazemi, ale nemohu tvrdit že auto má zvýšenou kouřivost, studené starty OK, s autem jsem zatím najezdil cca 800 km a proběhla pravděpodobně 1 pasivní regenerace (zvýšené otáčky motoru ve volnoběhu, zapnutý ventilátor sahary, vyšší teplota výfukových plynů) takže jsem to vzal na dálnici, kde jsem mohl jet trošku svižněji (2600 ot./1min, na 6q po dobu cca 20 min) po zastavení se pak volnoběh ustálil okolo normální hodnoty a to cca 760 ot/min... Motor, respektive turbodmychadlo nechávám po ostřejší jízdě "dochlazovat" minimálně minutu až 2 min. Snažím se i tankovat paliva s nejmenším procentuelním podílem FAME, tzn soustředím se převážně jen na prémiová paliva. Většina, na sobě nezávislých zdrojů mi potvrdila že ČS ze sítě Čepro a.s (EuroOil) jako jediná prodává diesel jak obyčejnou naftu a tu prémiovou s 0% FAME (všechny moje předchozí auta byla benzinová).
×
×
  • Vytvořit...