Přejít na obsah

Problém s prvním startem se studeným motorem


Guest Juraf369

Doporučené příspěvky

Všechny zdravím,

 

Chtěl bych požádat o radu. Mám problém při startováním studeného motoru.

Motor normálně naskočí při otočení klíčkem, ale tak za 10s běhu začnou kolísat otáčky směrem dolů (1000 - 500) jako by se dusil nebo jel na tři válce nebo neměl benzín. (šlapání na plyn nereguje). Zhasnu ho a při druhém nastartování jakoby se nic nestalo a už se porucha nevyskytuje. Při startu teplého motoru žádný problém.

 

Taky se mi jednou stalo, že při studeném startu mi takto zahaproval motor, (nezhasl jsem ho)ozvala se tlumený "výbuch" a z pod kapoty se vyvalil hustý bílý dým. (nic příjemného) Po otevření kapoty jsem přišel na to, že z motoru (vlastně ze zadu sání je takové víčko) vystříkl motorový olej a přímo na výfuk.

 

věděl byste někdo co s tím?

 

Motor má najeto 192 000 km

a taky dolívám tak 0,5l oleje na 3000 km. (5W-30)

 

Díky předem Juraf369

Odkaz ke komentáři

Zdravim,

 

mel jsem obdobny problem, resil jsem ho cca rok, protoze jsem mam jeste LPG... Vymenil jsem kde co, ale az vymena civky jak se zda pomohla... Doporucuji napichnout na VAG. Ja osobne jsem mel vypis chyb cisty... Nicmene, muj mechanik, ktere ho jsem nasel pred mesicem :D ... se dival na cleny myslim 14-16 a tam se nachytavali chyby valcu. Zajimave je, ze pouze na volnobehu, motor pod plynem bezel jak hodinky... Me se tam nacetlo na 1. a 4. valci cca 90 chyb (vynechani) behem 5 min.... po vymene civky, motor slape jak ma.

Zkusil bych nejdriv toto, samozrejme, chyba muze byt i v Teplotnim cidle, nebo nekde jinde....

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...
  • o měsíc později...

Dobrý den. Jazdil som len na benzín a spravil som asi 300 km. Čo sa týka LPG je vyriešený už vôbec netrhá (bola vadná RJ) ale auto sa na benzín po jazde 300 km vôbec nezlepšilo. Po dlhšej dobe (10 a viac hod.) na prvýkrát dakedy nenaštartuje a keď naštartuje tak akoekby na tri válce a vzadu mi ničo strašne klepoce (môže to byť palivové čerp?). Potom akonáhle sa len dotknem plyn. pedálu už ide všetko dobre (otáčky sa zvýšia a už ani neklepoce vzadu nič). A ked na prvý krát nechytí tak na druhý krát naštartuje bez problemov.

 

 

 

Dakujem.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Ahoj,

 

V příspěvku nahoře je video, co přesně dělá i můj motor. Stále si nevím rady a koho se zeptám tak neví co s tím. No příští týden jde auto do servisu na výměnu plynové vstřikovací lišty a nakousl jsem s mechanikem i toto téma tak snad se ledy trochu pohnou.

 

Juraf369

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj,

 

mám Octavii 75KW, taky LPG a už pár měsíců pozoruju rovněž takovýto problém. Když bylo teplo, tak to ani nebylo tak citelné, ale teď při nastartování otáčky jak bez sytiče - 900, poté začnou klesat na 500, poté vyskočí na 1500, poté opět klesnou na 500. Každopádně zvuk, jak kdybych nastaroval traktor. Taky mi přijde, jak kdyby vynechávaly válce, čili odpověď od ekiMa mi přijde vcelku logická. Dnes se mi dokonce rozsvítila při studeném startu po chvilce kontrolka protiprokluzu. Jen bych se chtěl zeptat, na kolik asi vyjde výměna té cívky?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj, takže jako první proběhla výměna lambda sondy - vcelku zbytečně, tou to nebylo. Přestal jsem řešit mechanika, dneska zajel do mototechny, koupil startovací modul (cívku) - originál Tesla cena cca 1600 Kč + kabely - Tesla cena cca 650 Kč a vypadá to, že je po problému :) Díky eKiMovi za dobrý tip :pivo:

 

btw: předtím VAG házel pouze chybu chudé směsi (tuším 16555). Napadlo mě to znova hodit na VAG a už mi vyjela chyba nepravidelného zážehu 4.válce. Proto jsem sáhnul po té nové cívce a problém je ten tam.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...