Přejít na obsah

hornetik

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

hornetik's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím, mám 1.8 AUM 2001 asi rok a půl a akorát do toho sypu prachy. Pořád nějaká závada, pořád svítí kontrolka motoru. Auto cukalo, nechtělo jet, nechtělo startovat, při startu byl cítit benzín, padaly otáčky, jelo to na tři válce, žere olej, no hrůza. Prvně jsme vyměnili lambda sondu, pak nějakou hadici odvětrání motoru, všechny cívky, pak teplotní čidlo, nakonec jsem to dal do autorizovaného servisu, zjistili, že tam není tlak paliva, tak se měnilo palivové čerpadlo a filtr, po druhé teplotní čidlo, ale už to nikdo nezměřil, jestli ukazuje správně. Jo a ještě mi sdělili, že by to chtělo vyměnit řídící jednotku škrtící klapky, oprava za deset litrů, prej na to tyhle fára trpí, při startu, i za tepla to vyletí na volnoběh na dva tisíce otáček a spadne to tak za půl minuty. Škrtící klapka se také dvakrát čistila a nastavovala. Takže teplotní čidlo mi hlásí 45 stupnů, i když budíky ukazují 90 stupnů. Mám znovu vyměnit to čidlo, nebo to dát někam k autoelektrikáři, aby se mrknul na drát od čidla k jednotce? Má s tím někdo zkušenost? Díky
  2. Tak pánové, ta akce funguje. V pátek jsem do dvou nejbližších autorizovaných opraven Škoda poslal e-mail s tím, že jsem se na těchto stránkách dočetl, že mají tuto akci a co je na tom pravdy. Oba servisy mi vzápětí odpověděli, že ano, že mám zaslat VIN a oni zjistí, zdali se akce týká mého vozu. A týkala, včera jsem tam zavolal, domluvil si termín na dnešek dopo a auto už mám hotový, zapalovací cívky vyměněny, byly opravdu ze špatné série. Doteď tomu nemůžu uvěřit, že na jedenáct let strým autě něco udělali zadarmo.
  3. Zdravim, vyměnil jsem hadici 9, byl chvíli klid, možná tím, že venku slušně mrzlo, ale jakmile se oteplilo na plusové hodnoty, auto zase začalo škubat mezi 2500 a 3000 otáčkami. K tomu se přidaly špatný starty, auto drželo pár sekund 1200otáček a pak to spadlo na cca 500 otáček, po zahřátí jen mírné škubání. Mechanik měl podezření na vstřik, protože to pořád psalo ve válci jedna příliš chudá směs, jako by to jelo na tři válce. Jinej mechanik to napíchnul, řekl, že hodí vstřik z prvního válce do druhýho a pokud to napíše ve válci dvě příliš chudá směs, budem doma. Vstřiky jsou v cajku, nakonec zjistil, že je špatná lambda sonda, ta před katalyzátorem, vyměněno a auto šlape. Ještě vyčistil a nastavil škrtící klapku. Tak snad bude chvíli klid.
  4. Zdravim, mám octavii 1.8 turbo asi měsíc a to stejný, škube to, cuká to..., napíchli sme to a klasický závady, který už tady popisovalo spoustu lidí. Nebyla prdlá hadice 13A, ale 9, objednali jsme novou, už to nedělají z gumy, ale z plastu, stála asi 900 kč. Právě na tom maká mechanik, tak pak písnu, jak to dopadlo.
  5. Sehnal jsem autoelektrikáře, co už to dělal, má i šikovného čalouníka, kdyby to prej nezvládl sám, mám si ale prý sehnat tu vyhřívací dečku, pokud možno origo, aby tam nebyl nějakej problem s konektorem nebo s odporem, aby to prostě komunikovalo s jednotkou vytápění... No a tu dečku se snažím najít na netu, ale zatím bezvýsledně. Můžete poslat nějaký odkaz na stránky nebo obchod, kde se to dá koupit? Díky
  6. u sedadla řidiče nefunguje vyhřívání, pravá sedačka funguje, byl jsem s tím u autoelektrikáře, proud tam jde, takže je nejspíš zničená ta drátěná mřížka nebo vložka, která to vyhřívání způsobuje. Má s tím někdo zkušenost? Zkoušek jsem to najít, ale bez výsledku.
  7. Zdravim, měl sem ten stejnej problém, koupil sem auto a po pěti stech kilometrech se rozsvítila kontrolka motoru. Ukázalo to tři chyby 17536- rada valcu 1:prizpusobeni smesi, system prilis chudy, 17705 pokles tlaku mezi turbem a skrtici klapkou, 16396 rada valcu 1, vackovy hridel A (saci) nastaveni DRIVE nedosazeno. Hadice 13A je v poho, vypadá to, že již byla měněná, ale hadice 9A je úplně na hadry, dnes jsem ji s mechošem objednal, cena ¨pouze¨ 913,-kč, no co se dá dělat.
×
×
  • Vytvořit...