Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

TomášT

OctaviaClub
  • Content Count

    1 495
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About TomášT

  • Rank
    Commonrejlák nečoudivý :-)

Recent Profile Visitors

1 546 profile views
  1. Dobře díky. Co to je ET? ...poslední dobou se mluví spíš o EET :-D
  2. Klapky trpí na všech benzínech. Klapku bych z vrakáče nekupoval ani blbou náhodou. Je na tom buď víceméně stejně, nebo ještě hůř. Levnou Čínu bych nekupoval ani blbou náhodou. Je na tom ještě hůř než originál před smrtí. Nová je nová. A drahá zas tak moc není. Zlaté ceny za díly na AEE.
  3. Pokud jezdíš kratší trasy, tak je emulze v zimě celkem normální.
  4. Dotaz: pasují origo lité disky Škoda z Octavie III na Octavii II? Hledal jsem a rozteč děr by podle všeho měla být stejná - 112 Jde mi o to, že na OII v originále tak nějak nemůžu vybrat nic, co by se mi líbilo a v discích na OIII je o dost větší výběr. Co se týče rozměrů pneu nebudu experimentovat. Šestnáctky s pneu 205/55. Ty mám i v techničáku. https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/hlinikove-disky/kolo-z-lehke-slitiny-denom-7-0j-×-17-5e0071494--8z8x/0/1/10000/43/1001
  5. Včera jsem prozkoumával motorový prostor, protože se mi tam pravděpodobně vyhrčela kuna a všiml jsme si, že vlhne těsnění okolo tady toho snímače. Je to mezi naftovým filtrem a motorem. Je to nejspíš chladící okruh, ale nevím co je to za větev...jestli topení? Nesetkal jste se s tím někdo? Pod tím by měl být asi O kroužek? Takže by stačila jednoduchá výměna...no ale známe koncern.. Voda se nijak výrazně neztrácí.
  6. No taky řešení, ale při cestě 100 + 100Km se těm polišům člověk moc nevyhne :-D
  7. Prohledal jsem vše a v sekci OII nenašel. Dá se nějak zcela sklopit opěradlo spolujezdce? Našel jsem to u OIII i u Citiga jako příplatkovou výbavu, kdy se opěradlo sklopí úplně dopředu a vznikne jakýsi stoleček. U mojí to samozřejmě dopředu nejde a nevím jestli se to nabízelo jako příplatková výbava u druhé generace. Takže zbývá možnost opěradlo sklopit dozadu. To by znamenalo vyjmout sedák zadního sedadla. Jenže pokud potřebuju využít celou délku od pátých dveří až po kastlík před spolujezdcem, tak asi bude potřeba vymontovat i opěradlo zadních sedaček. Máte někdo nápad? Jináč se asi pustím do experimentování :-D Potřebuju odvézt něco delšího. Na střechu to dát nemůžu, protože nemám podélníky, ani střešní nosič a potřeboval bych to mít vevnitř (sníh, déšť atd.). No pak zbývá už jen 3m vlek a nebo oktu vyměnit třeba za VW Transporter :-)
  8. Jo to bude ten otvor, kterým prochází snímač čehosi... Je na druhé fotce (černý plastový váleček, který přechází do bílého). V tom textu se docela dobře popisuje i způsob jak to hmatem zjistit. Oblý Sachs je vidět taky na těch mých fotkách. Luk by se dal třeba pohledat v náhradních dílech.
  9. To je dobrá otázka. Ale jestli se to podle VIN dá poznat to je velká neznámá. Asi by to chtělo nějakou kameru a podívat se přímo do spojky. Dělá to opravdu jen Sachs v letech 2011-2014 (moje je z roku 2012 - takže bingóó). Od roku 2015 by měli přijmout nějaké opatření na straně výrobce, ale mechanik v servisu mi říkal: "porovnejte teď obě - já si myslím, že je to to stejné" . Jenže mi mezi tím objednali originál což je Sachs. Tak tam bude muset zase nějaký čas vydržet. Výměna spojky mě taky doslova a do písmene sere. Mění se komplet. Setrvák je OK, lamela taky. Spojka neklouzala, necukala. Vydržela by v pohodě dalších 100-120tis. Ale je třeba tahat ze zákazníků prachy. Takže se vymyslí kurvítko, kvůli kterému ji musíte vyměnit mnohem dřív a jako bonus vám zničí převodovku. Nový obal na almaru stojí prý 18 000Kč + to všechno přeházet do nové skříně. S novou spojkou a prací je to pak "legrace" za 50 000Kč. Teoreticky by stačilo se nějak podívat do skříně spojky. pokud jsou tam hliníkové špony, tak je to jasné. Jo a na závěr - škodovka na to nedává žádnou kulanci atd. - považuje to za běžné opotřebení. Pro mě to není běžné opotřebení. Pro mě je to zcela vědomé kurvítko. A dost drahé!
  10. Ahoj všichni, hlídejte si vaši spojku. Při běžné jízdě to nijak nepoznáte. Spojka neklouže, necuká. Prostě vše OK. A mezi tím Vám ruplá membránová pružina velmi nenápadně likviduje převodovku. Vesměs to přichází okolo 140-150 000Km U mě si toho všiml technik při ročním servisu a podchytilo se to včas. Prý do příští servisní prohlídky už by bylo po převodovce. Při vyšlápnuté spojce se prasklá pružina dostává do kontaktu se skříní převodovky, kterou soustruží a soustruží. Pružina je ocelová, skříň převodovky hliníková - vítěz je jasný. Až se těmi 6mm hliníku prokouše, tak je to ještě větší finanční průser.
  11. Hmmm kdybych tak tušil.... Včera jsem vzal Oktávku na roční servis. Dneska telefon. Servis hotov, ale problém. Divné zvuky. Prasklá pružina na přítlačáku, která drhne o skříň převodovky. Olej teda zatím neteče, takže mi to asi objevil mechanik ve Škodovce včas. Já sám jsem pozoroval loni z kraje zimy při akceleraci takové rachocení. Po zahřátí nic. A od vánoc až dodnes klid. Přisuzoval jsem to naftě, nebo tak. A vono toto. Že koncern neumí dělat motory, to víme. Ale on už neumí ani spojky
  12. Byl jsem požádán potencionálním zájemcem o tuto motorizaci, abych zjistil, jak je to se spolehlivostí? Říkal mi, že údajně jsou u 1.8TSI problematické ročníky před 2013. Takže OII, SII. Vím o tom, že 1.8TSI měla velké problémy s podpalováním pístních kroužků a obrovské spotřeby oleje. Co ty novější ročníky 2013 a výš? A co rozvody?
  13. Kluci pomóóc. Nejde mi se přihlašovat mým nickem TomášT. Nová verze mi ho zkomolila na "TomášT" a do kolonky jméno musím zadat tuto šílenost. Co s tím?
×
×
  • Create New...