Jump to content

TomášT

OctaviaClub
  • Content Count

    1 504
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

1 Follower

About TomášT

  • Rank
    Commonrejlák nečoudivý :-)

Recent Profile Visitors

2 062 profile views
  1. To je dobrá rošáda převodovek 😀 Jak jezdí "stokoňka" s převodovkou z AEE? Nejspíš úsporněji a tišeji což? 😎
  2. DUU se dávala k motoru 1,6 74kW 😮
  3. Sháním motor 1.6 55kW z Octavie. Ideální by byl například z havarovaného vozu, kde sloužil do poslední chvíle. Motor nemusí být nutně nastrojený příslušenstvím (klapka, altík,....) - to vše je použitelné ze současného. PS: současný motor to vzdal při 333 100km. Utrhla se ojnice na čtvrtém válci a prorazila blok. Zbytek auta je ve výborném stavu a tak je škoda ho poslat na vrakoviště jen kvůli motoru. PS2: pro letité klubáky a pamětníky - neumřela moje předchozí Octavia - ta se (zatím) stále těší dobrému zdraví 😉
  4. No já se nestačím divit. Tak 1.6 55kW má prý karburátor joo? Hoši tak starý to auto a ten motor zase není 😄 Tak trochu poznání o 1,6 55kW: - má škrtící klapku a čtyřbodové nepřímé vstřikování - váhu vzduchu nemá - množství nasávaného vzduchu si ŘJ vypočítává z úhlu otevření škrtící klapky a (pod)tlaku v sacím potrubí - lambda sondu ten motor samozřejmě má - jednu K problému jako takovému: - příčin může být víc - zapalovací trafo, kabely ke svíčkám - zanesená škrtící klapka - respektive vydřený potenciometr, který je uvnitř ní a k
  5. Dlouhou dobu se tu ve vlákně nic neděje, ale událo se toho spousta a já trestuhodně zapomněl na příspěvky do tohoto vlákna. Takže - od roku 2015 už mě vozí kombík s 2,0TDI CR. A teď to nejdůležitější - Okta 1,6 55kW stále žije a stojí ve vedlejší garáži. Momentálně už papírově patří tátovi, protože jsem neměl srdce ji dát z domu. Foto z posledního leštění z jara 2020. V pozadí i s "das Skandal"
  6. Dobře díky. Co to je ET? ...poslední dobou se mluví spíš o EET :-D
  7. Klapky trpí na všech benzínech. Klapku bych z vrakáče nekupoval ani blbou náhodou. Je na tom buď víceméně stejně, nebo ještě hůř. Levnou Čínu bych nekupoval ani blbou náhodou. Je na tom ještě hůř než originál před smrtí. Nová je nová. A drahá zas tak moc není. Zlaté ceny za díly na AEE.
  8. Pokud jezdíš kratší trasy, tak je emulze v zimě celkem normální.
  9. Dotaz: pasují origo lité disky Škoda z Octavie III na Octavii II? Hledal jsem a rozteč děr by podle všeho měla být stejná - 112 Jde mi o to, že na OII v originále tak nějak nemůžu vybrat nic, co by se mi líbilo a v discích na OIII je o dost větší výběr. Co se týče rozměrů pneu nebudu experimentovat. Šestnáctky s pneu 205/55. Ty mám i v techničáku. https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/hlinikove-disky/kolo-z-lehke-slitiny-denom-7-0j-×-17-5e0071494--8z8x/0/1/10000/43/1001
  10. Včera jsem prozkoumával motorový prostor, protože se mi tam pravděpodobně vyhrčela kuna a všiml jsme si, že vlhne těsnění okolo tady toho snímače. Je to mezi naftovým filtrem a motorem. Je to nejspíš chladící okruh, ale nevím co je to za větev...jestli topení? Nesetkal jste se s tím někdo? Pod tím by měl být asi O kroužek? Takže by stačila jednoduchá výměna...no ale známe koncern.. Voda se nijak výrazně neztrácí.
  11. No taky řešení, ale při cestě 100 + 100Km se těm polišům člověk moc nevyhne :-D
  12. Prohledal jsem vše a v sekci OII nenašel. Dá se nějak zcela sklopit opěradlo spolujezdce? Našel jsem to u OIII i u Citiga jako příplatkovou výbavu, kdy se opěradlo sklopí úplně dopředu a vznikne jakýsi stoleček. U mojí to samozřejmě dopředu nejde a nevím jestli se to nabízelo jako příplatková výbava u druhé generace. Takže zbývá možnost opěradlo sklopit dozadu. To by znamenalo vyjmout sedák zadního sedadla. Jenže pokud potřebuju využít celou délku od pátých dveří až po kastlík před spolujezdcem, tak asi bude potřeba vymontovat i opěradlo zadních sedaček. Máte někdo nápad? Jináč
  13. Jo to bude ten otvor, kterým prochází snímač čehosi... Je na druhé fotce (černý plastový váleček, který přechází do bílého). V tom textu se docela dobře popisuje i způsob jak to hmatem zjistit. Oblý Sachs je vidět taky na těch mých fotkách. Luk by se dal třeba pohledat v náhradních dílech.
  14. To je dobrá otázka. Ale jestli se to podle VIN dá poznat to je velká neznámá. Asi by to chtělo nějakou kameru a podívat se přímo do spojky. Dělá to opravdu jen Sachs v letech 2011-2014 (moje je z roku 2012 - takže bingóó). Od roku 2015 by měli přijmout nějaké opatření na straně výrobce, ale mechanik v servisu mi říkal: "porovnejte teď obě - já si myslím, že je to to stejné" . Jenže mi mezi tím objednali originál což je Sachs. Tak tam bude muset zase nějaký čas vydržet. Výměna spojky mě taky doslova a do písmene sere. Mění se komplet. Setrvák je OK, lamela taky. Spojka neklouzal
×
×
  • Create New...