Přejít na obsah

vincent

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    52
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Zájmy
    moto

Návštěvy profilu

704 zobrazení profilu

vincent's Achievements

0

Popularita

  1. Prosím někoho znalého, co znamená když diagnostika hlásí: 1. trvalá závada 17701 (P1293) Termostat inteligentního chlazení motoru - F265/zkrat na plus 2. trvalá závada 16514 (P0130) Řada válců 1/elektrická závada v proudovém okruhu/ 3. náhodná závada 16555 (P0171) Řada válců 1/ systém dávkování paliva / systém příliš chudý Díky.
  2. Mohli aspoň dát info, byl jsem tam na roční prohlídce v dubnu.
  3. Tak jen zpětná vazba. Závada odstraněna. Při montáži plynu mě nastavili po ujetí jakési vzdálenosti na plyn zmiňovaný varovný signál - důvod neznámý. Jel jsem kvůli tomu 60km tam a 60 zpět, diagnostika za 480kč. :(
  4. Registruji u své OI 2003 zajímavou věc, po otevření dveří se ozve hlasitý signál - 2x písknutí, po nastartování 3x písknutí pauza a pak znovu. Auto jinak nevykazuje závadu a motor běží. Žádná kontrolka nesvítí krom vzducholodi - od namontování LPG před dvěma lety. Nevíte co ty signály znamenají? Díky.
  5. Je to jen o kvalitě? A co stáří auta, najeté km, předpokládané km, použití soukromé/firemní. Těch proměnných je přece víc. Apropo, i bageta zasytí, přesto že maso z grilu by chutnalo víc.
  6. Zdarec propanbouchanisti! Tak po odjetí svých Octávkových 10tis.kilometrech na LPG (jinak už asi 250tis.celkově na LPG se dvěma předešlými auty-Š120-60tis.Felicia 180tis )podám nějaké zkušenosti co jsem zaznamenal................................... .................................................Ale už jsem narazil na lidi na forech i fyzicky, kterým se to povedlo nastavit perfektně a kontrolka motoru je toho důkazem, že nesvítí a předtím i po doladění ano.Samože i za pomoci originál diagnostikyTak si to přeberte. Když tak pak hodím i nějaké foto. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Jednoduše skvělý popis. Forest by řekl že si úplně ten nejvíc nelepší zkoumač problémů
  7. Dva roky. A s tím benzínem.., ono když ti odejde u nafty turbo nebo vstřikovač, to pak začne být ježdění luxus.
  8. Myslel jsem že víš jestli je ten olej určený pro tento motor!! Opakuji vyjadřuješ jen k základní řadě ne ke konkrétnímu typu. Chápeš? Já si myslím (a hranič to téměř s jistotou) že ten olej je ok a starý dvouventil toho potřebovat moc nebude. Nicméně než si ho objednám a naliju do motoru chtěl jsem mít jistotu. Takže já bych to ještě řešil jestli se najde někdo kdo olejům rozumí, protože zatím jsem se dozvěděl že s nějakým Helixem 5w40 jsi byl spokojený a že je to dobrý poměr cena výkon. Tak bych to viděl Optimusi. ;)
  9. No jo, ale shellu helixu 5w40 je docela dost druhů. Mě se jedná o tento konkrétní.
  10. Chci měnit olej a předpokládám že Shell helix utra 5w40 API SN 502.00/505.00 je pro OI 1.6 75kw dostatečně kvalitní olej. Díky za názory. případně nahoďte co dáváte vy.
  11. Tak to můžu jen podepsat. A další zajímavý aspekt lpg, zpomalil jsem. Jezdím rallye spotřeba a baví mě to. My v Chorvatsku jezdili 10dnů z 15ti. a dovču jsem si užil jako kráva a je to super pocit moc neřešit a jezdit. Navíc jak jsme se pořád kochali jezdil jsem pod těsně kolem 1kč za km.
  12. Obyčejně kvalitní nebývá nejlevnější, mě stag vyšel na cca 23300kč s plnou nádrží v zimní akci která činila slevu minus1000kč. Loni jsem najel cca10tis, letos něco přes 17tis 2x revizní prohlídka vyšla na 800 + 600kč. Náklady se vrátily a šel jsem do toho s předpokládaným ročním nájezdem 10-12tis.
  13. Po 12 000km jsem dolil 1l , ale sem tam kápne pod výpustným šroubem, holt jsem dal asi špatnou podložku. Víc dotahovat nebudu, vyměním až při servisním intervalu s olejem.
×
×
  • Vytvořit...