Přejít na obsah

Lamica

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

485 zobrazení profilu

Lamica's Achievements

0

Popularita

  1. Jj drží. Nevím jestli se protoci toho oleje za jízdy vic nebo ne. Přijde mi jak kdyby se to přicpalo nestíhalo do téct do vany a tlak spadne. . Tak mi bylo poradeno ze by mohl byt špatný O kroužek na sacím koši a prisavat vzduch. Moc tomu nevěřim ale vyzkouším.
  2. Ventily neklepou Protoze jsem to při ztrátě tlaku vypl. Jinak při volnoběhu neklepou je to tichucke. Olej při nastartování stříká když oddelam vicko oleje. Mereno budíkem místo čidla tlaku. Ztráta se projevi když s autem jedu. A zase se mi to nechce nechat puštěnou když nemaže
  3. Ok taky jsme se díval na etce online a nasel jsem tam nejaky ventil to je jedno. Taky jsem přemýšlel ze bych to vyndal cele a mrknu na to díky za radu.
  4. Omlouvám se mam to rozepsal na více fórech. Sací koš je čistý nalíta čistící srajda do oleje vyměněn olej + filtr nové olej. Čerpadlo vyčistěna vana a nové čidlo tlaku. :(
  5. Zdravím Pánové, mam problém s tlakem oleje. Při nastartovaném autě na volnoběh jsem naměřil 4 bary. Problém nastane, když se s autem rozjedu začne padat tlak pod1 bar. Tím se mi vysvětlilo proč mi začne svítit kontrolka mazaní čidlo je na min. tlak 1.4 baru. Nevíte někdo co by s tím mohlo být třeba jestli je to někde ucpané ? Protože když jsem jel a spadl tlak pod 1 bar zdechl jsem motor chvíli počkal a nastartoval znovu tak zase tlak byl 4 bary a pak to zase při jízdě začalo padat. Nemůže být třeba ucpaný chladič oleje před olej. filtrem ? Nebo nějaký kanálek v bloku motoru ?
  6. Dobrý den, potřeboval bych radu. Při rozjezdech nebo prudkém přidání plynu vyletí bílý dým. Když jedu konstantní rychlostí třeba ve městě nebo tak tak žádný dým vidět není. Je nějaká vylučovací metoda abych zjistil jestli je to např turbo nebo něco jiného ? Předem děkuji.
×
×
  • Vytvořit...