Jump to content

Petan.VUT

Uživatelé
  • Content Count

    850
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 403 profile views
  1. Zdravím, na autě mi měnili abs jednotku (i s ESP) 6R0 907 379E a po výměně řekli, ať si zajedu do škodovky to nakódovat. Tak jsem si dohledal na netu nějaké kódy a nakódoval sám, přizpůsobil vše, kontrolky zhasly a zdálo se být vše ok. Po ujetí cca 10km se to všechno rožne znova,po otočení klíčku to 3x zapípá, rožne se ESP, ABS a bliká kontrolka ruční brzdy. Chyby jsem smazal, všechno zhasne a zase po cca 10km se rozsvítí znova. Přidávám výpis chyb. Jinak všechno jsem několikrát kontroloval, pojistku jsem dával novou, procházel pojistky u baterky, vydělal očistil prostříkal kontoxem
  2. Nehci zakládat nové téma, chchi měnit zadní brzdy na octavia II 2008 1,9tdi 77kw a nejsem si jistej, jakej mám vzadu průměr. Je tam těch 260x12?? jako u 2.0tdi 103kw Děkuji.
  3. je to pěkný, ono nový je nový. A benzin 1,8 je super. Kdo by nebral, ale ta počáteční investice bolí nebo asi jak koho. :)
  4. Jako takhle vypadá pěkně, ten nájezd je hodně slušnej.co máš za motor 2.0tdi 110 kw? Zajímalo by mě, jak tady ty motory nebo spíše ty dražší komponenty vydrží km? Co třeba DPF,spojka,turbo,vstřiky....bylo už něco děláno.
  5. mam ten stejný problém po výměně kompresoru klimatizace jede i vypnutá,když zapnu econ,klima vypnutá zase.mam teda klimatronic.
  6. chtěl bych se zeptat, včera jsem měnil naftový filtr a byl docela černý, což jsem někde slyšel, že je to normální. A i nafta po vytáhnutí filtru byla trochu špinavá, jakoby malé částečky černé, jestli saze. Je to normální? Nebo má být nafta úplně čistá? Gumičky na vstřikách dle předchozího majitele byly dělány tak před 30 tis. km. Auto jinak jede a chová se normálně.Auto má najeto cca 240 tis. doufám.
  7. řeším podobný problém...na technické to onehdá prošlo a brzdí to dobře. Říkal jsem si, jestli vyměnit držák brzdového třmenu s těmi vodítky. auto má najety skoro 300tis., tak by si to asi zasloužilo, ono se to asi vyvrací a pak to nebrzdí celou plochou. Ale chtěl bych to od někoho potvrdit...
  8. tak to je hodně povedený. :)
  9. Pokud vím,tady v těch světlech odrazky nejsou.;-)ale jo klidně to udělej.
  10. To si děláš srandu....zatmavovat odrazky. kdybych byl polda, tak hned dávám maximální pokutu takovým expertům. To jako budeš před technickou zase odtmavovat?
  11. Mně se taky nelíbí. Jsou aspoň homologovaný?
  12. Nechci zakládat nové téma, auto se mi nechtělo zahřívat na 90 dle budíků, jenom když jsem jel do kopce, tak to vylítlo na 90 a pak zase dolů klidnou jízdou. Tak těch 80-85 tam bývalo. říkám dobrý, vyměním termostat.Ted zahřeju po výměně termostatu auto tak nejvíc na 70 klidnou jídou. Venku zhruba 0-5stupnů po celou dobu zkoušení, takže podmínky zhruba stejné. Zkoušel sem chvilku po příjezdu to napíchnout a dle budíků teplotata 65 a VAG ukazoval 59. To by tak mohlo sedět že. Vím, co se v tématech řešilo, že klidně budíky kecají o 20 stupnů. Ted otázka, jestli ještě mám vyměnit čidlo nebo zkus
  13. Máš to pěkný, sehnat takové auto s takovým nájezdem, hold někdo má štěstí. Tady na těch kolech to vypadaá dost vysoký, ale po snížení to bude paráda. Mně osobně se líbí víc na OII dvojitá koncovka výfuku, ale každého věc.:)
  14. Jak je to vůbec u tohodle motoru se spotřebou oleje?? Myslím, kdo už má třeba najetý kolem 100tis.
×
×
  • Create New...