Je to síce už stará téma, ale oživím vám to tu trošku pre prípad, že niekto sem ešte niekedy zavíta ohľadom tejto témy. Nápad s tými pružinami je veľmi dobrá a veľmi lacná alternatíva drahému Forge actuátoru a to hlavne pri nachipovanom aute, no s tým pridávaním pružín si urobil jednu vážnu chybu, bez ktorej by bol výsledok dosť dobrý, a to tú, že akonáhle pridáš silu ovládača wastegate, tak musíš pritiahnúť, resp. priškrtiť ventil N75 tou malou skrutkou na ňom (o koľko presne, záleží od jazdných skúšok ale cca až 1 otáčku v smere hod. ručičiek!) - je to logické, totiž pri dvojnásobnej sile ovládača wastegate (actuatora) ty nemôžeš uvoľňovať späť do sania cez štrbinu elektromagnetického ventilu rovnaké množstvo vzduchu/tlaku, aké si uvoľňoval pri polovičnej sile wastegate ovládača, lebo ti tlak turba pri pridávaní vyskočí do astronomických výšin (čo bol presne tvoj prípad) :D Tá štrbina vo ventile musí byť proste menšia cca o polovicu, než sériove nastavenie N75 s pružinou 0,35 bar vo wastegate. Každý sa toho ventilu tak strašne bojí, vnímate to ako niečo malé čierne magické :D no je to v podstate len obyčaný jednoduchučký prepúšťací ventil, ktorý keď je pod prúdom robí vo vnútri malú štrbinu, ktorej veľkosť ty vieš úplne presne ovládať práve tou malou skrutkou na ventile. Ale pozor, zo skúseností som zistil, že priťahovať ide v pohode, no naspäť uvolniť (v protismere hod. ručičiek) už je problém, a to ten, že sa piestík nevracia naspäť a ostáva ti v polohe, ktorú si nastavil predošlým priťahovaním skrutky. Kto priťahuje nepozorne, ventil úplne uzavrie, čiže stav ako v núdzaku - turbo tlačí zrazu len toľko, čo pustí pružina wastegate ovládača.. a tu vzinkajú tie známe urban legends, že ventil je nadobro zničený a už to nikdy nenastavíš - kto to ale mal rozobraté pochopí, že stačí cez vstupnú nožičku ventilu (tá kde je 1,5 mm reštriktor) vopchať napr. malý vrták alebo imbus o priemere cca 1,3 - 1,4 mm a zatlačiť piestik silou späť na miesto - je počuť také jemné cvaknutie, to zaskočí piestik naspať k nastavovacej skrutke do nastavenej polohy. Olalá a ventil zase reguluje. Dá sa s tým pekne hrať ale veľmi silno odporúčam mať nainštalovaný aj budík tlaku turba, presne hneď vidíš, na čom si... ja som si tak nastavoval pružinami môj wastegate po chipe na cca 0,7 bar, lebo to robilo šarapatu veľkú na ten sériovy 85 newtonovy ovládač a forge by som za také peniaze nekúpil.