Přejít na obsah

Škoda Octavia II 1,9TDI,Nová TK, Alu, Servis


vevca

Doporučené příspěvky

Historie: 1.registrace 2006, nejspolehlivější 1,9 TDI 77kw motor v Octavii II s Euro4, typ BKC, orig bez DPF!, nízká spotřeba, 2x klíč, manuály, protokoly z TK, najeto 256000, po servise, nová Tk do 3/2020!

Servis: za poslední 3-4tis, nový olej včetně filtrů (olejový, pilový, vzduchový), nové rozvody včetně vodní pumpy, 10tis klimachladič, náplň klimy atd., nyní po profesionálním ošetření laku a vnitřku u firmy Fresh Cars! Vozidlo je použité, a NENÍ NOVÉ!, drobná kosmetika spojená se stářím a provozem, momentálně bez investic, zachovalé jak zevnitř tak zvenku, je plně funkční, diag. bez vad.
Na požádání poskytnu VIN, případně číslo poslední technické na ověření KM a typu vozidla. 
Nic neskrývám, jednám parovinu, vozidlo bez právních vad a závazků 3.tích osob! 

Výbava Elegance: 6x airbag, ABS, ASR,EBD, přední loketní opěrka s Jumbo Boxem, zadní loketní opěrka s úložným prostorem, dělená zadní sedadla, 4x el. okna, el. Zrcátka i vyhřívaná s osvětlením venkovního prostoru, samozatmavovací vnitřní zrcátko, Maxidot, palubní počítač, tempomat, duální digitální klimatizace, rádio Stream se zobrazováním na maxidotu, 8x repro, HF Parrot, denní svícení, automatické zamykání po rozjezdu a odemčení po vytažení klíče (dá se odkódovat), centrál na DO včetně 2 sklopných klíčů, alarm Keetek s pohybovými čidly, kontrola tlaku v pneumatikách, schránka pod spolujezdcovou sedačkou, schránka na brýle, originál pískování skel, zámek zpátečky,originální gumotextilní koberce, tažné zařízení, zadní parkovací asistent se zobrazováním na rádiu, dešťový a světelný senzor s funkcí tunel light a funkcí Comming a Leaving Home, zadní stěrač, ISOFIX, hagusy, folie na oknech s homologací, alu kola 16“ Ronal s pneu 70%.

P.S. auto mělo lakovaný pravý přední blatník a nárazník po parkovištním lišeji (za mě), přede mnou co vím zadní nárazník  a levý blatník, základní kastle a nosné části bez oprav, nikdy nebylo rovnáno na stolici!! pouze plechařina, vše co vím ukážu, takže pokud chcete nelakované a nebourané po dědečkovi, musíte do AAA :D Takže netvrdím, že nebylo bouráno stejně jako 90% aut.


Spekulanti, AAA, ESA atd. vůbec nijak nekontaktovat!!! Jen prodej, žádné nesmysly a pitomé nabídky. Cena je 109999,-

Možnost prohlédnutí v Brně, kontakt 777871441. Zdeněk

 

IMG_1933.JPG

IMG_1930.JPG

IMG_1929.JPG

IMG_1928.JPG

IMG_1927.JPG

IMG_1926.JPG

IMG_1926.JPG

IMG_1925.JPG

IMG_1924.JPG

IMG_1923.JPG

IMG_1922.JPG

IMG_1921.JPG

IMG_1919.JPG

IMG_1918.JPG

IMG_1917.JPG

IMG_1916.JPG

IMG_1914.JPG

IMG_1920.JPG

Upraveno uživatelem vevca
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...