Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Konny

OctaviaClub
  • Content Count

    9 380
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Konny

  • Rank
    hrdý octávkář

Kontakty

  • Website URL
    Array

Recent Profile Visitors

4 195 profile views
  1. Osvětlení vzadu udělá hodně, taky jsem si ho dodělával (pod madla) a teď je uvnitř světla na rozdávání
  2. To se opravdu nic neděje , aspoň bude octa vypadat jako nová
  3. Proc tam leje olej pro diesel taky netusim, ale ten Magnatec C3 tam muzes davat. Pri dalsi vymene oleje prejdi na 10W-40. Je hustejsi a motor by ho pak nemel tolik zrat
  4. Nema nekdo na prodej kompletni predni brzdy 288mm na OI?
  5. Je to stara znama vec. Staci dat jine lepsi reproduktory ktere osadis do MDF podlozek (misto origo plastovych) a hned to hraje uplne jinak. Dalsi level uz je vytlumeni dveri, to zas posune zvuk do jine dimenze...
  6. Hornim ulozenim to urcite nebude. Nevim jestli mam i ja, ale kamarad ma taky Lemforder a vyska se nezmenila, to same bylo u me, kdyz jsem nechal dat nove ulozeni. Stare bylo uz viditelne vymackany, ale s novym se auto mohlo max. o 1cm zvednout...
  7. Ulozeni se casem vymacka, tak jak pise jk79, ale novy neudela to tolik, aby jsi mel vysokou kozu. Treba me napada blbost, ale ty tam mas stary pera, nemuzou byt unaveny, takze by je novy tlumice vic vytahly nez kdyz by jsi mel i novy pera?
  8. Ano, ovalne znamena, ze buben neni kulaty, proto pri brzdeni auto skube. Buben se da srovnat na soustruhu, ale lepsi bude koupit nove bubny. Jinak jak k ovalite dochazi nevim, ale myslim si, ze kdyz jsou po jizde (vetsim brzdeni) bubny zahrate, tak pri zatazeni rucky se asi pomalu deformuji, az zacnou byt ovalne...
  9. S bubnama jsem si uzil sve, neustale nejake problemy, az to vyresilo prehozeni na kotouce, od te doby mam klid. Jinak u tebe budou budny ovalne, proto sebou auto pri brzdeni skube plus muze byt neco s mechanizmem paken, proto ti to lupe/boucha. Musis rozdelat bubny a uvidis, co je spatne, tak ti nikdo na dalku nerekne, co to bouchani muze zpusobovat... 😉
  10. Tak to te fakt pekne natahl, protoze tento motor nikdy EGR ventil nemel!!! Sezen nekoho jinyho nebo mu to omlat o hlavu za ten egr, at ti to ted zdarma opravi
  11. Ahoj, nevim co jsi menil, ale tento motor EGR ventil nema!!! A pokud se nepletu, tak vaha vzduchu je ve skrzici klapce, ale to si nejsem uplne jistej. Co teplotni cidlo chladici kapaliny?
  12. Tak snad nekoho na tu jednotku najdes. O VW Gol jsem nikdy neslysel a ten motor je taky hodne zajimavej...
  13. Jasne, uz chapu. Bud mit 2 jednotky a v kazde napevno naletovany cip nebo mit jednu, ve ktere by byla patice a ty by jsi jen prohazoval cipy, ze? Mam kamarada, ktery takovy veci dela, ale jsem z jizni Moravy a ty asi z Cech, tak z toho nic nebude... Az to budes mit ciply, tak to pojede urcite lip. Taky mi jednu chvili vrtalo v hlave dat cip popr. i ostrejsi vacku (i lehce snizit hlavu), ale pak me to preslo 😀😉 Kamarad kdysi mel feldu 1.3 50kw, od motoru delany sportovni vyfuk, cip od Cimbu a na brzde mu namerili 68kw. Muzu rict, ze ta felda pekne litala 👍👍
  14. Tak proto mas takovy vykon. Kdyby mel motor nalitano 200tis, tak tam bude mozna i min jak 55kw. 2000,- za mereni neni zase tak moc, ale cekal jsem spis tak 1500,- Trochu nechapu ty cipy, kdyz nemas funkcni jednotku...? To jako, ze sis koupil cip s tim, ze jak budes mit jednotku, tak ti to tam nahraji? Je ted vubec poznat ta ostra vacka nebo to po ustaleni jede stejne? A ohledne vyfuku, dej tam stredak. Atmosfericky motor musi mit ve vyfuku urcity protitlak, jinak bude ztracet vykon. U turbomotoru to kompenzuje turbo. Navic nebudes mit probleny na STK...
  15. Takze i u atmosfery mas o 8kw vic nez je papirova hodnota? To je dost dobry 👍👍. Kolik ma motor najeto a jestli to neni tajny (klidne pres SZ) na kolik vyjde takovy mereni?
×
×
  • Create New...