Přejít na obsah

Karlos MPI

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

994 zobrazení profilu

Karlos MPI's Achievements

0

Popularita

  1. - no tak to by bylo super, TDIfun je dobrej, byl jse u něj s TDi a fakt spokojenost (jelo, nekourilo a i s egr off prošlo emisema líp jak před dvěma lety :o - ty to máš z Havířova do Bohumína kousek tak můžete laborovat - já jsem mu psal když jsem 1.6 koupil jestli s tím něco umí tak říkal že zkušenost nemá ale chce se to naučit, pak začal dělat i HTP takže možná už benzín umí obecně - tak ho prosím přemluv a zkuste něco provést, dost lidí to tu uvítá dík
  2. - jj je tam kroužek - stačí nasadit do drážky v sání, klapkou to pak dotáhneš - pokud namažeš olejem nic se nestane
  3. - naklápěním se rozumí proměnné časování zdvihu ventilů míněno je tím to, že pokud by tím motor disponoval dal by se lépe zýšit výkon
  4. - teď jsem četl test ve SM a tam odbrzdili 1.6 75kW EURO V v Octavii II Tour a vyšlo 77,5kW a 141Nm takže 75kW nejsou tak předimenzovane jak jine motorizace. (co si pamatuji tak 1.2HTP 47kW běžně naměřili 53kW, 1.2TSI 77kw naměřili 97kW a 1.4TSI 90kW naměřili 118kW)
  5. - jestli jsem tě dobře pochopil tak máš pravdu dokonlé těsnění musí být mezi záslepkou a klapkou stejně dokonalé těsnění musí být mezi záslepkou u a EGR a trubičkou od výfuku pokud je toto splněno tak nevadí že netěsní dokonale spoj záslepka EGR ve spod a záslepka trubka od EGRu nahoře na klapce
  6. - jj při registraci je nějaké sleva - já teda akurát jsem poměrně nespokojen s výrobkem, přemýšlím že ho vrátím ... na škrtící klapce je hadice volná, na váhu šla navlíct zase strašně těžko, odbočka je blbě natočená a krátká, přisávací hadička zase dlouhá ... - zkusím to vyměnit za jiný kus popř. musím nakoupit stahovací pásky a trošku si stím pohrát, to se mi ale s dílem za 800 upřímě moc nechce :D tobě seděla všude dobře?
  7. - díky moc, dnes jsem se tam stavil, měli skladem, vypadá dobře a snad bude i dlouho sloužit cena 815,-
  8. - ahoj Konny nevíš prosím tě v kterém servise to objednával? jsem z brna takže bych to tam taky koupil 800,- je za takto modifikovaný díl super, koukal jsem že poslední tourky 1.6 75kW již toto měly standardně montované, čína ale stále vyrábí původní variantu s vlnovcem :)
  9. tak se nesměj a koukni na motory i-DTEC od hondy :)
  10. - k těm dotazům na vložení šroubků, kuliček a pod do podtlakové hadičky ... to se týká pouze nafťáků kde je EGR ovládán podtlakem, zde je elektrický ta hadička co k němu vede jde do air boxu a jen si tam asi přisává vzduch, nevím přesně - zaslepit přímo tu převlečnou matku na sběrném výfukovém potrubí je značka ideál, ale prý to nejde povolit - záslepka na vstupu od výfuku do EGR to supluje celkem dobře, spaliny putují trubičkou ale do EGRu se nedostanou, pokud by se tam ta záslepka nedala asi se hned nic nestane ale dle mě se ventil zadře, protože furt pomele splodiny a saze které nikam neodcházejí - záslepka na vstupu do klapky je taky nutná, pokud by ventil úplně netěsnil zabráníš tím vstupu splodin do klapky, dokonalé zatěsnění zabrání přisávání falešného vzduchu - taky se chystám to zaslepit protože se mi přes egr přisává falešný vzduch, přístup je ktomu ale strašný a nemám moc času, fotky každého kdo to podstoupil tu uvítáme :)
  11. - tak pokud máš možnost VAG tak tu lambdu ještě zkontrolujte dle DP, udělej si readiness kód, zkontroluj hodnoty regulace, stárnutí lambdy, atd - napiš jestli byla překročena "+" regulace, tj. že lambda reguluje o víc než 25% paliva navíc, než má v mapách ŘJ, mohlo by to znamenat špatnou váhu nebo přisávání falešného vzduchu nebo "-" regulace to by znamenalo že lambda ubírá paliva oproti mapám, což může znamenat špatné vstříky - v obou případech může být i lambda špatná, chce to trošku polaborovat ať neměníš zbytečně
  12. - ten motorek je čerpadlo sekundárního vzduchu - pracuje tek, že při studeném startu vhání čerstvý vzduch do výfuku, aby procentuelně snížil obsah škodlivin (je to na hlavu postavené ale je to tak, škodlivin je furt stejně jen tím že se do výfuku vžene více vzduchu procentuelně je to lepší ...) - tou hadicí co jde z filtrboxu saje vzduch, a tou druhou ho vhání do kombi ventilu, ten vedle EGRu
  13. - tak jsem se ti pokusil namalovat záslepky (červeně) a těsnění na strany kde by mělo dle mě být
  14. POKUSÍM SE SHRNOUT: - EGR posílá ve specifických otáčkách splodiny zpět do sání, efekt je snížení emisí tuším nějakých uhlovodíků, ale to je jedno trobka vede ze sběrného výfukového potrubí do EGR ventilu, z něho pak další trubkou do škrtící klapky - při chodu motoru to může v těchto otáčkách trochu klepat, směs hůře spaluje. Není to závada ventilu. Pokud ale ventil zůstane zaseknutý, může to znamenat přisávání i když s tím ŘJ nepočítá. To pak zbůsobuje věčí třesot, pocukávání při jízdě atd - čistí se tak, že se vymontuje z auta a ventil co v něm běhá a řídí objem přepouštěných spalin se prostříkne čistícím sprejem - zaslepení se udělá tak, že se vyrobí záspelka místo těsnění na vstupu trubek do ventilu, a pro jistotu i záslepka na vstupu do škrtíc klapky. Obě udělat ideálně z ocelového plechu tl. cca 3mm, dotěsnit klasickým těsněním. Dokonale těsné to musí být od záslepky do škrtící klapky (do sání by šel falešný vzduch) a z trubky směrem do ventilu (tam by zase podsávaný vzduch dělal bordel na lambda sondě) - o zaslepování je tu již napsáno i vyfoceno
×
×
  • Vytvořit...