Zdravím, nechci vás strašit. Měl ten samý problém na služebním scautovi. Skubal pro rozjezdech 1 a 2 rychlostní stupeň a pak pri jízdě po dálnici konstantní rychlostí při drobné akceleraci. Řídící jednotka napsala špatný vstřik 3 válec, vyměněn za repas. Po týdnu škubání zpět, RJ napsala špatný vstřik 2 válec, vyměněny zbývající 3 vstriky za repasované včetně kabeláže. Po cca 1000 km skubala zase, sice méně ale skubala. Občas nechtěla pri teplotě okolo nuly naskocit, vyměněny žhavicí svíčky. Startovala ale skubala stále. Před 2 týdny šílené pískání z motoru výkon omezen, odešlo turbo, v servisu zjistili že je ustipla sací turbína, lopatky byly celé a všechny. Normalne se vystiplo to kolo co jsou na něm lopatky. Museli rozebrat celé sání a najít ten kousek, byl v interkoleru. Auto přestalo škubat. Šlo za plynem úplně jinak než před tím. Dnes jsem nedojel. Po cestě domů se rozsvítila hlaska "Motor do dilny" auto motor vypnulo a hotovo. Odtahovou do dílny. Prvotní závada asi EGR ventil. Uvidím zítra co zjistí za světla. Motor má najeto 276000. Ještě že to neplatim. :-) Doufám že jsem trochu pomohl.