Přejít na obsah

Banan z jh

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Banan z jh's Achievements

0

Popularita

  1. Někdy v prosinci 2016 jsem zde dával příspěvek ke škubání motoru na služebním scautovi 2,0 PD BMM. po různých opravách a zkoušení všeho možného (znovu vstřiky ven, a na přezkoušení - potom padala nafta - DPF zaplněn na 89% (povedlo se ho po zapnutí přes PC zregenerovat jízdou-teď 12%), a různých jiných pokusů) nakonec vyměněn EGR a škubání je pryč. Teď najeto 303000 to je o 30000 víc než minule. Firmu to vše stálo bezmála 100000 bez DPH. Teď ješte řešíme padání nafty když je n nádrži 1/2 a méně nafty. Prý to může být čerpadlo v nádrži protože scaut má prý dvě nádrže a dvě čerpadla kvůli kardanu. Když jsem auto dostal byl jsem z něj nadšený teď už jsem vychladl. Co se týče výbavy nemá chybu, jen bych příště volil benzín místo nafty.
  2. Tak se mi auto vrátilo ze servisu. EGR ventil to nebyl, ale hadice do turba, takové krátké koleno. Je uděláno z několika vrstev a jedna se uvnitř oddělila a "udusila" motor. Jinak ke škubání motoru, úplně to prestalo po repasi turba. Auto jede lépe, tahá už i z nižších otáček a motor má lepší zvuk. Jestli tedy někomu cuka motor udělejte si nějaký test turba.
  3. Zdravím, nechci vás strašit. Měl ten samý problém na služebním scautovi. Skubal pro rozjezdech 1 a 2 rychlostní stupeň a pak pri jízdě po dálnici konstantní rychlostí při drobné akceleraci. Řídící jednotka napsala špatný vstřik 3 válec, vyměněn za repas. Po týdnu škubání zpět, RJ napsala špatný vstřik 2 válec, vyměněny zbývající 3 vstriky za repasované včetně kabeláže. Po cca 1000 km skubala zase, sice méně ale skubala. Občas nechtěla pri teplotě okolo nuly naskocit, vyměněny žhavicí svíčky. Startovala ale skubala stále. Před 2 týdny šílené pískání z motoru výkon omezen, odešlo turbo, v servisu zjistili že je ustipla sací turbína, lopatky byly celé a všechny. Normalne se vystiplo to kolo co jsou na něm lopatky. Museli rozebrat celé sání a najít ten kousek, byl v interkoleru. Auto přestalo škubat. Šlo za plynem úplně jinak než před tím. Dnes jsem nedojel. Po cestě domů se rozsvítila hlaska "Motor do dilny" auto motor vypnulo a hotovo. Odtahovou do dílny. Prvotní závada asi EGR ventil. Uvidím zítra co zjistí za světla. Motor má najeto 276000. Ještě že to neplatim. :-) Doufám že jsem trochu pomohl.
×
×
  • Vytvořit...