Přejít na obsah

Sup

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Sup's Achievements

1

Popularita

  1. Nazdar přátelé. Vracím se k již probranému tématu. Mám také motor 1.9 BLS a přibývá mi nafta do oleje. Podle specialistů z Kosmonos to způsobuje nefunkčnost emisního systému. Řídící jednotka se snaží dostat do filtru pevných částic naftu, aby se vypálily saze. Filtr z nějakého důvodu regenerovat nechce, systém spouští regeneraci stále častěji a nespálená nafta se dostává do motoru. Ředí olej, takže se motor úspěšně přidře. Problém za desítky tisíc je na světě...
  2. Nazdar pratele. Mam SII 1.9 77kW BLS. Ma najeto uctyhodnych 450 tis. km. Jiz pri poslednim servisu mne mechanik upozornoval, za spodni uchyceni motoru (odborne pry reakcni vzpera) je na vymenu. V posledni dobe mam problemy pri couvani, zejmena do kopce, vypadava zpatecka. Z logiky veci vyplyva, ze pokud se mrcasi motor, muze rychlost vyradit. Prosim nekoho, kdo ma potrebnou zkusenost o info, co vse je potreba vymenit. Jsou silentbloky dva proti sobe nebo jen jeden? Musi se vymontovat motor nebo napravnice? Je vhodne vymenit zaroven ostatni silenbloky motoru? Diky za info, Jirka
  3. Tak vyřešeno. Počkal jsem, až auto zase zdechne. Bezprostředně po zdechnutí jsem rozebral filtr paliva a byl suchý. Nejprve jsem vyměnil podávací čerpadlo v nádrži. Bohužel, nepomohlo to. Alespoň jsem zjistil, jak šílený systém konstruktéři vymysleli. Nezbývalo, než se vydat cestou úspěchů a omylů. Vyměnil jsem palivový filtr, protože vzhledem k ceně nového jsem vždy měnil pouze vložku. A ono to funguje...
  4. Jak je u těchto aut řešeno ovládání palivového čerpadla, je kdesi přístupné relátko? Je někde servisní kontakt na spuštění čerpadla nebo to jde diagnostikou? Dík, J.
  5. Nazdar přátelé. Máme ve firmě šest Superbů 1.9 77 kW s motory BLS a jeden s motorem BXE. Před tím jsme měli čtyři S I s motory 1.9 77 kW. U všech aut se objevovaly stejné závady přibližně při podobném počtu najetých km. U jednoho auta se začala objevovat zajímavá závada. Za jízdy chcípne a nejde natočit, subjektivně se tváří, jakoby nemělo naftu. Po půl hodině, když se podaří sehnat kolegu s lanem, neochotně naskočí. Po příjezdu do servisu se tváří jako neviňátko, všechno v pořádku. Řídící jednotka neregistruje žádnou závadu. Do auta se tankuje téměř výhradně Verva Diesel od Benziny, servisní intervaly se dodržují, palivový filtr se mění pouze vložka. V originál servisu Škoda zkušenosti nemají, doporučili vyměnit čerpadlo. Na měnění drahých dílů cestou úspěchů a omylů nemáme čas a peníze. Mám v plánu, až nedejbůh auto zase chcípne, odpojit hadici od přívodu do palivového filtru, abych zjistil, jestli do filtru jde nafta. Nemáte prosím někdo podobnou zkušenost kde je zakopaný pes, abych si ušetřil trápení při hledání. Děkuji moc, Jirka tapisrouge@centrum.cz
  6. Podařilo se mi ztratit polovinu klíče, dálkové ovládání. Nemáte někdo zkušenost jak ho levně sehnat? Kolega tvrdí, že se prodávají kdesi na netu neoriginální za mnohem lepší cenu. Já nikde nic nenašel. Jak to potom nakódovat, musí to do originál servisu? Dík za info. Jirka
  7. Mam SII, r.v. 2008. Auto ma najeto 285.000 km, zejmena po Praze. Poslednich cca 10.000 km vyluzuje cosi na predni naprave hrozne zvuky, jakoby bylo cosi uvolnene a o neco tukalo. Do rizeni ani do brzd se to neprenasi. Je mi jasne, ze serviceman neni telefonni vestec z televize, a dokud nebude mit auto na heveru, tak nemuze odpovedne poradit. Ovsem vymenil jsem skoro uplne vsechno, stejne uz to vetsinou chtelo - komplet brzdy a loziska, silentbloky v ramenech, cepy, komplet stabilizator a kosti, tlumice a horni ulozeni, jednu tycku rizeni a klouby. Nemate nekdo podobnou zkusenost na co se jeste zamerit, teoreticky to nemusi ani s napravou souviset. Dik moc, Jirka
  8. Zkoušel jsem sehnat kohosi v sekci Superb, bohužel... Omlouvám se, že s tím otravuji tady, snad budu mít větší štěstí. Nazdar kolegove. Mam SII, nejstarsi typ r.v. VII/2008 1.9 77kW. Do teto verze byla montovana spojka SACHS. Tato sada byla problemova u vsech ctyrech aut, ktera ve firme mame. U jednoho auta se podarilo dotlacit vyrobce k vymene za sadu LUK, od te doby zcela bez problemu. Nyni bohuzel zacala moje spojka prokluzovat a je jenom otazkou casu, kdy ji budu muset vymenit. Uvazuji i o nahrazeni celeho kompletu za sadu s jednohmotovym setrvacnikem, konkretne od VALEO. Na jedne strane predpokladam, ze jednohmotovy setrvak prezije zbytek auta, na druhe strane jsem zaslech i nazory, ze potom vibruje skrin a podobne. Shanim proto nekoho, kdo ma jednohmotak na aute, pripadne kdo ma nejakou jinou zkusenost. Dik moc. Jirka
  9. Nazdar kolegove. Mam SII, nejstarsi typ r.v. VII/2008 1.9 77kW. Do teto verze byla montovana spojka SACHS. Tato sada byla problemova u vsech ctyrech aut, ktera ve firme mame. U jednoho auta se podarilo dotlacit vyrobce k vymene za sadu LUK, od te doby zcela bez problemu. Nyni bohuzel zacala moje spojka prokluzovat a je jenom otazkou casu, kdy ji budu muset vymenit. Uvazuji i o nahrazeni celeho kompletu za sadu s jednohmotovym setrvacnikem, konkretne od VALEO. Na jedne strane predpokladam, ze jednohmotovy setrvak prezije zbytek auta, na druhe strane jsem zaslech i nazory, ze potom vibruje skrin a podobne. Shanim proto nekoho, kdo ma jednohmotak na aute, pripadne kdo ma nejakou jinou zkusenost. Dik moc. Jirka
×
×
  • Vytvořit...