Přejít na obsah

sellier

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

sellier's Achievements

0

Popularita

  1. sellier

    motorový olej

    Hlučný motor ti přijde možná proto že 5w40 je řidší než 10w40. Dávám Castrol Magnatec Diesel 10w40. Doporučili mi to ve škoda servisu a zatím dobrý, měním po 10 000km radši dřív.
  2. sellier

    Problém s teplotou

    Přidám ještě mojí zkušenost, mě to taky při jízdě z 90° spadlo klidně až na 0° podle ukazatele. Ale motor byl teplý, termostat dobrý. Ukázalo se že to bylo v přístrojové desce.
  3. sellier

    motorový olej

    Ahoj, Ztrácel se ti ten olej i před tím než si ho vyměnil?
  4. sellier

    TDI 66kw-skudani motoru

    Vyřešeno, při dešti natekla voda pod čelním sklem ( pod ty torpéda ) a nateklo to do elektriky. Vyresetování ŘJ a nová torpéda s těsněním.
  5. sellier

    TDI 66kw-skudani motoru

    Ahoj. Potřeboval bych poradit, dneska jsem přijel s autem v klidu domu a asi po 20ti minutach jsem potřeboval znovu nastartovat, motor naskočil ale drží 1100 otaček a strašně sebou hází v silentblokách při tom bliká žhavení. Motor jde vytočit ale pomalu klesá při ubraném plynu na volnoběh z otáček a má zvýšenou kouřivost. Nevíte někdo co s tím?
  6. Ahoj. Stal sem se taky majitelem Octavie 1.9 Tdi 66kw 1999 ( předchozí auto Fiat Brava 1.6 16v 76kw 2000 ) Než jsem si ji koupil všiml jsem si že vetšina octavií TDI má promáčklé prahy za přednímy koly, zajel sem do servisu a ptal se proč. Tam mi řekli že to je výrobní vada těhle prvních modelů a ty prahy jsou měkké bez výstuhy, v servisech když auta zvedali je zvedali právě pod těma prahama a ty se promáčkly. Nemám se prý čeho bát a že když takovou koupím prahy mi vytáhnou do původního stavu za pakatel. Vybral jsem si octavii, motor jde skvěle chytá hned studenej i teplej na první otočení , podvozek je bez vulí najeto 185000km i podle servisky ( snad ),nebouraná.Ale měla prohlé prahy. Auto jezdí supr jsem sním spokojen hlavně spotřebou. Dal jsem ho do servisu stěma prahama a tam když je chtěli vytáhnout tak zjistili že jsou úplně shnilé v místě prohybu, když sem to viděl nemohl jsem uvěřit ale jak se prohli vznikla tam mezera a dostával se do nich bordel od předních kol, jen to bylo zapatlané aby to nebylo vidět. Čili výměna prahů s prací a nastříkáním do původní barvy 6000,-.Jasně není to nové auto no ale na svůj věk jezdí dobře . Promiňtě že jsem se tak rozepsal ale kdyby někdo na takovou narazil tak zkuste do prahů ďoubnout šroubovákem třeba tomu předejdete Omlouvám se že jsem to dal do sekce motory
×
×
  • Vytvořit...