Přejít na obsah

Dáňa

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    61
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Dáňa's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím, nenašel by se někdo šikovný kdo umí nastavit rozvody ? měl sem octavii před týdnem v servisu na výměně hydroštelu a od té doby má motor nepravidelný chod a žere o 1 litr víc a nad 2 tis otáček divně chraplá :( na vagu sem koukal že na TDI grafu je hodnota mezi 46 až 48 není to málo ? a bojím se aby se stím ještě něco nestalo, zpět do servisu se mi to dávat nechce myslím si že by stejně to už lépe nenastavily, a navíc mi dali jíný olej ja sem dával 10w 40 a oni mi daly 5tku, našel by se někdo v kralovehradeckem kraji ? jsem kousek od trutnova a sem ochoten dojed třeba i 60 km. hlavně aby se mi na to někdo šikovný podíval a sešteloval mi to. Nechci to zadarmo děkuji
  2. Baterie nevim jak je stará je tam strženej ten štítek ale vypadá že tam tak 5 let bude určitě já mám oktu 2 roky a už loni ke konci zimy začínala hůř startovat, dobíjení mně měřily v září v servisu když mě odešla volnoběžka na altíku a měnili jí tak altík dával něco málo přes 14 voltu, já si myslím že ten výkon má něco společného s tím že ta řídící jednotka že ted dostává víc energie od té nové baterie tak že asi líp a rychleji pracuje jinak opravdu nevím :)i kámoš kterej semnou často jezdí říkal co sem stím autem udělal že jede jak raketa. Když sem mu řekl že jsem pouze koupil baterku tak tomu nechtěl věřit :)
  3. ne je to starlinne ale prdel si fakt nedělam jinak bych to sem nepsal
  4. Zdravím vypadá to že jsem asi jediný co se stímto velice pozitivním problémem setkal proto se chci o něj podělit mám octavii 1.9tdi 81kw rok 99 motor AHF cca před rokem sem měl problém s padajícíma ručičkama na budíkach po opravě budíku u jednoho šikovného maníka už jsou ručičky v pořádku a hned po namontování budíku zpět do vozidla mi auto ožilo a šlo pěkně za plynem nedokážu si vysvětlit co je příčinou tohoto jevu, ale to je teprv začátek. v létě v červnu sem byl na Chipu a vyladili mi octavii na nějakých 110 kw a 360 nm podle papírového grafu ale při svezení výkon zdaleka neodpovídal tomu co je na papíře ale tak odhadem 100 kw víc tam být určitě nemohlo a tedka se dostávam k té opravdu veliké záhadě před dvěma týdny sem si koupil novou autobaterii protože ta co sem tam mnel už sotva točila po ránu a to nemuselo ani moc mrznout měl sem tam 72amh a v autokelly mi poradili at tam dám 74amh že se ted hodně prodavá a lidi si jí do octavie hodně davají a cena se ani moc nelišila tak sem jí vzal doma sem jí namontoval a po první jízdě jsem nevěřil tomu co se s mojí octavi stalo... nárostl jí výkon minimálně o 10 kw takže těch 110 tam ted určitě je a ten krouták kde se vní vzál to je opravdu neskutečný na dvojku nemužu sešlapnout plyn k podlaze protože to okamžitě začne hrabat!! a nedalo mi to tak sem baterii zkusil vyndat a hodit opět starou a auto jelo zas o něco malo líp než sériovka nedokážu si toto vysvětlit proto se chci s touto mojí zkušeností podělit jestli by třeba někdo nevěděl za čím může být tato záhada
  5. jo tak fajn díky to jsem teda v prdely :(
  6. Děkuju za váš názor takže to vypadá na špatný chip jestli sem to dobře pochopil ? je pravda že už před tím než jsem jel na chip tak mi tlačilo turbo podle mé diagnostiky co jsem s kámošem za jízdy logoval ve 2400 ot 2340bar a pak to hnedka šlo dolu na nějakých 1950 a mohl sem to točit až do 4000 ot a pořád kolem 1900až 1950 to už asi taky nebylo dobře nebo je to normální jev turba ? mne jde o to aby sem se zase netáhnul 200 km do berouna aby mne to znovu naladily a ve výsledku bych pak stejně musel reklamovat repasované turbo tak kdyžtak bych ho rovnou vyndal a poslal ho tam a nemusel bych se strachovat cestou že se mi někde rozletí a ted babo rad peníze už došly rak to vidim asi na reklamaci turba
  7. Zdravim v pondělý jsem byl v Berouně na chip s mojí octavii 1.9tdi 81kw ahf 99rok chlápek od tdichip mi na mé octavii naladil necelích 150 koní, a řekl mi že mám špatné turbo že mi tlačí víc jak 1.5 bar a že ani neví jestly to není náhodou o mnoho víc že mu to prý větší hodnoty už ani nedokáže ukázat, a tak přikládám výsledek měření jestly by se stoho dalo poznat jestly je to špatným turbem nebo je to špatně nachipované, je pravda že zátah je opravdu slušný od spoda ale pak to najednou houpne jako když to hodí nouzák a pak to začne tahnout ale už o trochu slabjejc ale o opravdový nouzák se nejdená protože motor vypínat nemusím při další sešlapnutí se koná zase značně silný zátah do sedačky stim že to chvíly tahne a pak jakoby ubere a už to jen tahne tak na 60 % a pak se to zas jakoby trochu vzpamatuje prostě divný pruběh výkonu nejvíc mi vadí ten velkej propad po prvním zatáhnutí byl bych rád za každou radu protože vyhazovat peníze za turbo se mi nechce :(
  8. Dáňa

    Dření

    Tak to je cajk :) to já budu mít to samé :) ale ty vibrace jsou opravdu nepříjemné ja se pořád podivoval co to je myslel sem že mi upadnul výfuk :D diky za info Luks
  9. Dáňa

    Dření

    Tak můj problém se zatím nevyřešil, ale přemýšlel sem o tom a jediné co mne napadlo, když projedu sněhem nebo čvachtou tak se nahazí od předního kola sníh na plech co je nad výfukem a ten se se váhou trochu zhoupne a začne se opírat o výfuk a tím to začne tak zvláštně drnčet a chraplat a pak opadá nebo se rozpustí a je to zas v klidu ale to je jen moje teorie zatím sem neměl možnost prohlédnout na rampě jestli nemá ten plech uhnilé držáky a ten problém co řešíš Ty to vypadá asi že bude něco přidřenýho nejspíš ložisko co je na poloose jak je uložená do převodovky nevím :(
  10. Jasný tak někdo se spálit musel, tak od ted už vim že jedině fratelky když se mi podaří je vrátit tak obědnám fratelky V Diesel Power vim že dokážou poradit a věřim jim je to přece firma která se tim dlouho zabíva, kdyby bylo víc peněz tak bych si tam nechal udělat i chip ale zatim musim vydržet
  11. Ja jsem dneska volal do DieselPower a tam mi řekly že se ještě nesetkaly stim že by trysky 764 někdy cukaly po výmněně bez seřízení vstřikovaču a softu a když sem mu řekl že mam sice 764 ale ne fratelky tak mi řekl že už je mu to jasný, ja jsem koupil trysky Firds DSLA 150P764 a budou to asi pěkný šunty takže zítra pujdou ven až příjdu z práce a zavolam na eshop světluška cz že mi ty trysky v autě cukaj že jim je vrátim a že chci peníze zpět doufám že uspěju, jsem asi první co tyhle trysky vyzkoušel tady z forum protože se zatim nikdo neodvážil je vyzkoušet tak bohužel se potvrdila pravda že levně seženeš a pak se s toho pos..
  12. Já sem z krkonoš kousek od Trutnova TDI fun je dost z ruky :( ale jinak diky
  13. Zdravim tak sem se o víkendu vrhnul na vstřiky na sve octavii 1.9tdi 81kw rok99 motor AHF 233tis km sundal sem trysky a nasadil nové DSLA 150P 764 a po zamontování a ovzdušnění auto naskočilo hnedka vše vypadalo v pořádku ale při zkušenbí jizdě a přidání plynu zhruba na pulku auto cuká a je to nepříjemné, co jsem se dočetl zde na foru tak je potřeba seřídit vstřikovače tak sem volal do 5ti servisu a tam mi řekli že nic takového nedělají a že ani otom neslyšely :o což mne uplně zarazilo a tak sem zavolal do TDIchip.cz a tam mi řekly že mi to klidně seřídí ale že mne to výjde na 8tis a že se musí naladit soft jinak že mi to bude cukat pořád ta cena mi příjde nesmyslná nadsazená, prosím byl by tu někdo zvás ochotný mi poradit na koho se obrátit nebo mi pomohl vyřešit tento problém :( děkuji
  14. Dáňa

    Dření

    ahoj mam podobný problem a nemužu na to přijid co to je dělala mi to moje první octavie 1.8 92kw a ted 1.9 81kw a jen jak napadl první sníh, asi po 3 kilometrech jízdě po silnici asi s dvěma cm sněhu auto začně vydavat zvuky jako drnčení vibrace pod převoddovkou nebo motorem a nejvíce když zastavim a dam za 1 a začnu se rozjíždět tak s přidáváním plynu to drnčí a jakoby chroptí jako by byl prasklej vyfuk ale nic stoho se nepotvrdilo a to už pozoruju u druhe octavie nevim je to začarované, ale děla to jen když je sníh na vozovce jinak vubec jako by se něco klepalo kov o kov nebo spíše zvuk praskleho vyfuku,, a přestane to vždy když už jedu chvíly po čiste vozovce bez sněhu, 1.9 81kw rok 99 235 tis km
  15. měl jsi pravdu tomáši B s tim tvrzením o lejnu přehoditelné turbo je akorat mezi AHF a ALH a pak ASV a ATD ale jinak to nejde je to podle ETKY tak ted sem fakt namydlenej :(
×
×
  • Vytvořit...