Přejít na obsah

Under

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Under's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, také jsem to řešil a vyměnil jsem půlku auta a nic. Nakonec jsem provrtal škrtící klapku 3mm vrátákem, motor drží otáčky cca na 1000/min a nechcípe to. Kdybych to udělal hned, ušetřil bych si spoustu peněz. Spotřeba jde nahoru pouze při volnoběhu.
  2. Under

    Olejíček

    Tento týden se chystám na přetěsnění vč. křoužků atd. Jak dlouho může v servisu trvat práce? Dá se to zmáknout za 1 den?
  3. Jenže u mě to žere oleje moc, takže budou špatné kroužky, guferka určitě taky a to nepočítám ostatní těsnění a další závady, které ukáže vnitřek motoru...
  4. Prochy603: Rok výroby je 98, ale dal jsem to do sekce AEEček, které se vyráběli pár let jen. Asi to nakonec přetěsním...
  5. Zdravím hoši, poslední dobou mi auto papká docela dost oleje (teď už snad 1L/500km), tak bych se chtěl zeptat, jestli investovat do přetěsnění motoru (těsnění pod hlavou, gufera, kroužky atd...), nebo koupit raději jiný motor a prostě to jen přehodit a starý prodat na náhradní díly. Auto má dle tachometru 202tis km, reálně tak 300tis. Vím, že s jiným motorem přijdou rozvody, olej atd., ale i tak si myslím, že se to vyplatí. Jestli má někdo podobnou zkušenost, tak sem s ní. Nebo třeba jestli nekoupit za 3k motor z felicie a jen povyměňovat díly...Co myslíte?
  6. Tu hadici ohřevu sání jsem vyhodil. Ale ještě se mi ulomila hadice sání.
  7. Ahoj, nedávno se mi zlomila v půli hadice sání...je to velká závada? Nedostanou se mi teď do toho třeba špína, prach atd.? Samozřejmě, že je v plánu nová, není to drahá položka. Díky.
×
×
  • Vytvořit...