Jump to content

patas

Uživatelé
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok zkusím to udělat sám, koukal sem na postup a vypadá to jednoduše.
  2. Zdravím. Nedávno jsem nemohl nastartovat svoji Octavii (1.9 TDI 66kw, r.v. 99). Kontrolka žhavení ani neblikla, startér točil ale motor nic. Druhý den ráno vše šlo jak má. V servisu mi sdělili že častou příčinnou tohoto problému je relé 109. Auto sem jim tam nechal, vrátili mi ho s tím že pročistili kontakty a že relé na výměnu není. Cca týden bez problému a dnes po natankování na benzínce stejný problém. Naštěstí po asi pěti minutách kontrolka žhavení blikla a motor krásně chytl. Dojel jsem na parkoviště, vypl motor, chvíli počkal a pak znovu otočil klíčkem. Kontrolka žhavení opět nic, a
  3. Děkuji za odpovědi, svíčky proměřím, nemám sice žárovkovou zkoušečku ale mám multimetr takže můžu změřit multimetrem, dočetl jsem se že se měří odpor svíčky a měl by být něco přes 1 ohm (?). Jinak dnes ráno -1 nastartovalo na "drc", po cca 30 minutách jízdy do jsem počkal asi 10 minut na parkovišti a zkusil jsem nastartovat znovu a točilo déle, takže asi bude problém spíše za tepla, tzn. dle vás baterka / startér, takže po svíčkách ještě nechám zjistit stav baterie a pak eventuelně ten startér..
  4. Zdravím, mám Octavii 1.9 TDI 66kw, rok výroby 1999. Nějakou dobu špatně startuje, a není to pouze za studena, a taky to není při každém startu. Navíc se ty špatné starty neprojevují pokaždé stejně, někdy to prostě jen dlouho "točí" než to chytne, a někdy to pří startu několikrát "zaškytá" (omlouvám se,lepší výraz mě nenapadl) a pak to chytne. Při těchto startech jde z výfuku bílý kouř, ale žádné obrovské množství, a jen pár sekund. Řekl bych že "škytací" starty sou spíše u studeného motoru, zatímco při teplém motoru se stává že to déle točí. Točí dlouho i např. když startuju 15 minut po předc
  5. Dneska po ceste domu sem jel do docela prudkého kopce a když jsem začal zrychlovat(vyjížděl jsem z křižovatky,je tam stopka,zastavíte a doprava je okamžitě prudké stoupání,proto píšu že jsem zrychloval,v podstatě jsem se rozjížděl) tak se rozsvítila kontrolka co normálně signalizuje zatáhnutou ruční brzdu,kontrolka blikala,třikrát to zapípalo,pak to přestalo kontrolka zhasla. Pak sem zkoušel prudce zrychlit na rovince a nestalo se to. Celý zbytek cesty už se to nestalo. Napadla mě nízká hladina brzdové kapaliny-když jsem se rozjel,a ještě k tomu do kopce,tak hladina vlivem náklonu nádržky pok
  6. Mě píská levé přední kolo, pískat to začne po ujetí pár set metrů od nastartování auta,píská to tak nepravidelně a se zvyšující rychlostí to píská o něco víc, ne hlasitěji ale jakoby s vyšší frekvencí,prostě ten hvízd je častěji. Jde to slyšet jen pokud jedu kolem nějaké pevné věci(zvuk se asi odrazí zpátky) jinak to slyšet nejde. Vyšlápnutí spojky ani vyřazení nic nezmění, píská dál
  7. Zdravím uživatele fóra Mám problém s mojí Octavií 1.9 TDI 66 KW 1999 najeto 104045 KM První problém je pískání. Vždycky,po pár set metrech od startu lze slyšet z levé strany(asi přední kolo???) takové pohvizdování, zdá se že to hvízdá podle rychlosti. Jde to slyšet jen když projíždím kolem něčeho pevného- dům,auto atp.,zvuk se asi odráží a jde to slyšet,jinak ne. Druhý problém: Když auto tak den až dva stojí a pak nastartuju,ozývá se zprava takové chrastění,nejlépe to jde slyšet když si sednu na sedadlo spolujezdce a nakloním se docela blízko k čelnímu sklu,vždy to po pár kilometrech zmi
×
×
  • Create New...