Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Podvozek

Příspěvky o podvozku u Škoda Octavia 1

957 topics in this forum

  1. Silentbloky ramen 1 2 3 4 8

    • 231 replies
    • 87 682 views
  2. Rozměry alu kol a pneu 1 2 3 4 14

    • 391 replies
    • 88 465 views
    • 499 replies
    • 148 641 views
    • 36 replies
    • 22 947 views
  3. RS podvozek 1 2 3 4 8

    • 222 replies
    • 78 639 views
    • 110 replies
    • 43 827 views
    • 96 replies
    • 58 204 views
    • 2 replies
    • 94 views
  4. Totální selhání brzd

    • 1 reply
    • 144 views
    • 3 replies
    • 138 views
    • 6 replies
    • 1 500 views
  5. Skákání v autě

    • 1 reply
    • 94 views
  6. tlumice a vse kolem nich 1 2 3 4 8

    • 235 replies
    • 18 169 views
  7. Drhnutí od pravého kola

    • 2 replies
    • 213 views
  8. Snímač otáček kola

    • 3 replies
    • 307 views
    • 34 replies
    • 1 004 views
  9. Tlumiče

    • 2 replies
    • 220 views
  10. vyfuk 1,8T 4x4 1 2

    • 37 replies
    • 9 674 views
  11. Pokazené riadenie

    • 11 replies
    • 463 views
    • 6 replies
    • 199 views
    • 3 replies
    • 330 views
    • 3 replies
    • 219 views
    • 16 replies
    • 360 views
    • 10 replies
    • 265 views
    • 8 replies
    • 343 views
  12. tepelny štít

    • 1 reply
    • 167 views
    • 9 replies
    • 309 views
  13. Hučení kol

    • 10 replies
    • 1 637 views
    • 38 replies
    • 822 views
    • 2 replies
    • 177 views
    • 2 replies
    • 166 views
  14. Podvozek ta technix

    • 14 replies
    • 1 522 views
    • 22 replies
    • 400 views
    • 15 replies
    • 5 011 views
    • 1 reply
    • 145 views
  15. Ruční brzda

    • 10 replies
    • 217 views
    • 9 replies
    • 618 views
    • 2 replies
    • 330 views
    • 9 replies
    • 231 views
    • 17 replies
    • 462 views
  • Příspěvky

    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
    • Tak tobě to může být jedno, až najdeš km které máš tak to zahodis a vezmeš jiné.
×
×
  • Create New...