Přejít na obsah

Olda85

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • ICQ
    279951978

Informace

  • Zájmy
    Racing a vše kolem něj :)

Olda85's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím. Přidřel jsem si motor a sháním novou klikovku, takže řeším veškeré měřitelné rozměry, abych si jinou klikovku mohl změřit. jedná se mi hlavně o průměry hlavních a ojničních ložisek včetně tolerancí. A to předepsané a maxiální možné dovolené opotřebení. Neuškodila by i axiální vůle klikovky. V dílenské příručce jsem tolerance nenašel. Díky.
  2. za mě 1.8T :) v plnu to jezdí tak za 9-10l a pohoda :)
  3. je to tlakový spínač. tzn když máš tlak oleje OK tak je rozepnutý a když tlak klesne, tak sepne obvod a rozsvítí se kontrolka
  4. Podle mě tam určitě rozdíl bude. Dost možná ve vaně kvůli náklonu motoru. Ale blok by měl snad jít přeskládat.
  5. Zdravím. Mám O1 1.8T 110kW AGU rv99 a sehnal jsem chipnutou jednotku Cimbu na údajných 132kW... mam VAG 304 a VIS 3.0 a klasický modrý kabel OBD2. Otázka zní: je nějaký extra problém tyto jednotky prohodit a přizpůsobit? nějaký pin nebo něco? Výměnu jsem dělal v pohodě u feldy podle návodu ve VIS3 ale tady jsou nějaký immo jistých generací a tak nevím. Poradí prosím někdo? díky :)
  6. Ahoj,mužeš my prosimte sehnat ješte ten motor AUM? ja jsem svuj pravdpodobne poslal do kytek,dekuju za odpoved

  7. Denní svícení je největší ptákovina.. Beru to prostě jako tuzing. Je to teď booom a musí to mít každý. Vídám i na 120kách. Nejvtipnější jsou ti, co jim svítí jen pár ledek z onoho svícení a nebo jim nesvítí některá strana vůbec.. Nehledě na to, že někteří s tím pěkně oslňují.. V takovém případě bych napařil pokutu bez pardónu.
  8. Sehnal jsem AGU, Vyřešeno :) prosím o smazání dotazu. Díky.
  9. Zdravím, dá se nějak z VINka vyčíst typ motoru? Sháním motor AGU a prodejce neví jaký to je typ.. a nemůže to na motoru najít. je to O1 rv99 1.8T 110kW a VIN TMBZZZ1U6X2189531 zkoušel jsem různé dekodéry, ale nenašly to co potřebuji. díky.
  10. Právě že sehnat použitelný AGUčko je trošku problém :( nejradši bych sehnal pěkný AUM a ze 2 motorů udělal jeden dobrej. Problém až tak moc velkej to asi nebude. Mám ještě feldu 1.4 a tu sem si motoricky stavěl uplně sám a pohoda. :) Nejdřív ale ten stávající rozeberu ať vím kde se to přidřelo.
  11. Tak papírově je to jedno. Změní se na motoru TYP a hotovo. Zásah do konstrukce to není a jedná se o stejný motor. Ale samozřejmě primárně sháním AGU motor.
  12. Koupil jsem už s údajně zadřeným motorem. takže stačí vyměnit a jede se dál. Nicméně mi to nedalo a zkoušel jsem motor nakopnout a po 4. otočení normálně chytl a běží. Problém je v tom, že klepe. koukal jsem kolik má oleje a hladina je sotva na měrce, takže třeba nejsou dostatečně tlakovány hydroštely a proto bouchaj. Pán co mi to prodával řikal, že normálně jel a motor začal zpomalovat až zastavil. Po zastavení s ním nešlo hnout, tak to odtáhl dom a po vychladnutí si to odlehlo a motorem otočit šlo, ale nechytal. Tak to neřešil a sehnal jiný auto jelikož potřebuje jezdit a nemá čas na opravu. Tak jsem od něj auto vzal a momentálně mám dobrou nabídku na AUM motor, tak sháním info co k tomu je potřeba. Elektronický plyn je otázkou nějaké elektroniky u pedálu a nebo je to nějaká záležitost pouze na klapce, ke které navíc povedou kabely. Díky,.
  13. Zdravím. Mám trošku prekérku asice kleklý motor AGU a nabídku na AUM. Otázka zní, jak moc velký problém bude rozchodit AUM v kastli s el. pro AGU. Co tam je tolik jiný? Jinak není problém ten AUM oholit a použít na něj díly z AGU. No rpostě nevím jak dál no :) Díky.
×
×
  • Vytvořit...