Koupil jsem už s údajně zadřeným motorem. takže stačí vyměnit a jede se dál. Nicméně mi to nedalo a zkoušel jsem motor nakopnout a po 4. otočení normálně chytl a běží. Problém je v tom, že klepe. koukal jsem kolik má oleje a hladina je sotva na měrce, takže třeba nejsou dostatečně tlakovány hydroštely a proto bouchaj.
Pán co mi to prodával řikal, že normálně jel a motor začal zpomalovat až zastavil. Po zastavení s ním nešlo hnout, tak to odtáhl dom a po vychladnutí si to odlehlo a motorem otočit šlo, ale nechytal. Tak to neřešil a sehnal jiný auto jelikož potřebuje jezdit a nemá čas na opravu. Tak jsem od něj auto vzal a momentálně mám dobrou nabídku na AUM motor, tak sháním info co k tomu je potřeba.
Elektronický plyn je otázkou nějaké elektroniky u pedálu a nebo je to nějaká záležitost pouze na klapce, ke které navíc povedou kabely. Díky,.