Přejít na obsah

TheSkytec

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

TheSkytec's Achievements

0

Popularita

  1. mě dělalo to samý byl to silent blok na straně u řidiče u převodovky měnily se při jednom všechny tři a je klid.
  2. a měnil se jenom řemen a šrouby + seřízení
  3. ahoj není to potkaný když mě odtáhli tak mi řekli to samý i z touhle cenou.ale nenechal jsem se ojebat v Praze mám šikovnýho mechanika a ten to dal za dva dny dohromady a auto jezdí ještě líp než jezdilo ! jestli se vám stane neco podobnýho tak dejte vědět v servisech tohle zkoušej a plno motorů se vyměnuje uplne zbytecne a pak si ten vas jeste prodaj tak to je
  4. Zdravím,dají se někde na internetu nebo od někoho sehnat už upravené mapy do ECU. Všiml jsem si že skoro všechny firmy na chipování motoru nabízejí čip z 66 na 85kw (základní čip bez úprav motoru) podle mě je to všechno to samý akorát se to pak dolazuje podle auta.dík
  5. Zdravím, doufám že nezakládám to co už tu je ale už tady v tom chaosu nejde najít to co člověk hledá :( Chci se zeptat....Mám octavii r.v.99 1.9TDI 66kw a pár dní zpátky jsem jel po dálnici z Ostravy na Prahu všechno v pohode až do té doby než jsem zastavil na krátkou pauzu.Jakmile jsem snížil rychlost a zajel na parkoviště na benzínku tak jsem zaslech prasklý plast jak šoupá o řemen na rozvodech asi se povolila napínací kladka a dojel jsem. Motor ještě asi třikrát točil,ale už nechytil a pak už vubec nic jen cvakal startér.Mechanik říká,že to ještě možná půjde zachránit rád bych na to slyšel vaše názory to za 1. a 2.kdyby už byl motor v tahu dá se vyměnit za silnější 81kw verzi aniž bych musel něco zapisovat do TP slyšel jsem že jsou konstrukčně stejné až na lopatky na turbu a větší vstřiky nebude problém na technické ?Slyšel jsem taky že se to dělá tak že se jemně zabrousí číslo a kod motoru aby nešel jasně přečíst a pak už nikdo nedokáže co to je za verzi mužete mi poradit? Díky moc.
×
×
  • Vytvořit...