Jump to content

Obecné

Vše co nelze zařadit přímo do sekcí dle typů motoru


123 topics in this forum

    • 1 reply
    • 232 views
    • 4 replies
    • 155 views
    • 1 reply
    • 421 views
    • 4 replies
    • 322 views
    • 1 reply
    • 201 views
    • 0 replies
    • 402 views
    • 9 replies
    • 7.1k views
  1. Mám DPF nebo ne?

    • 8 replies
    • 281 views
    • 20 replies
    • 1.2k views
  2. Silentbloky motoru

    • 2 replies
    • 915 views
  3. Turbo

    • 3 replies
    • 175 views
    • 1 reply
    • 312 views
    • 2 replies
    • 421 views
  4. Regulacia turba

    • 5 replies
    • 876 views
    • 8 replies
    • 844 views
    • 27 replies
    • 3.7k views
    • 0 replies
    • 274 views
    • 2 replies
    • 580 views
    • 1 reply
    • 370 views
    • 19 replies
    • 5.1k views
  5. Špatné a tuhé řazení

    • 6 replies
    • 6.9k views
  6. Převodový olej

    • 11 replies
    • 1k views
  7. lambda hodnoty

    • 0 replies
    • 946 views
    • 0 replies
    • 867 views
  8. kde je vyražený typ motoru

    • 2 replies
    • 3.2k views
  9. Emisní normy atd.

    • 15 replies
    • 2.6k views
    • 3 replies
    • 1.4k views
    • 0 replies
    • 1.3k views
  10. kdo poradí

    • 3 replies
    • 1.3k views
    • 1 reply
    • 1.3k views
    • 2 replies
    • 1.3k views
    • 2 replies
    • 1.8k views
  11. PŘEDEHŘEV MOTORU

    • 0 replies
    • 2.4k views
    • 5 replies
    • 1.7k views
  12. Číslo motoru

    • 13 replies
    • 16.3k views
  13. Spojka

    • 1 reply
    • 1.7k views
    • 7 replies
    • 3.3k views
  14. Převodový olej 1 2

    • 43 replies
    • 41k views
  15. Při přidání plynu boucha pod kapotou a cuká

    • 1 reply
    • 1.7k views
  16. 1.6 vs 1.8t pro combi

    • 14 replies
    • 2.9k views
  • Příspěvky

    • Chtěl jsem to zkusit, navíc většinu věcí jsem na to doma měl, dokupoval jsem akorát barvu ve spreji za 100 Kč a plnič za 150 Kč. Říkal jsem si, že buď se mi to povede a ještě to nějaký ten pátek vydrží a nebo když se mi to nepovede tak to dám do lakovny už teď. Právě i kdyby se mi to povedlo a byl bych s tím spokojený tak jsem počítal s tím, že ten puchýř který tam byl tam bude do půl roku max do roku zpátky. 
    • Otazka: proc jsi doma opravoval a lakoval kufr, kdyz ho ted budes davat do lakovny? 
    • Trubka EGR po 200 000 km a to auto jezdilo dálnice po DE, jak jsem jej kupoval 198 000 tak byl výstup výfuku jak psí kulky, nyní je koncovka ve 278 800 černá jak bota. Prostě krátké trasy dělají své  
×
×
  • Create New...