Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Obecné

Sign in to follow this  

Vše co nelze zařadit přímo do sekcí dle typů motoru

114 topics in this forum

  1. Silentbloky motoru

    • 1 reply
    • 354 views
    • 8 replies
    • 5 336 views
    • 1 reply
    • 147 views
    • 2 replies
    • 289 views
  2. Regulacia turba

    • 5 replies
    • 285 views
    • 8 replies
    • 294 views
    • 27 replies
    • 1 884 views
    • 0 replies
    • 147 views
    • 2 replies
    • 401 views
    • 1 reply
    • 225 views
    • 19 replies
    • 3 674 views
  3. Špatné a tuhé řazení

    • 6 replies
    • 3 947 views
  4. Převodový olej

    • 11 replies
    • 711 views
  5. lambda hodnoty

    • 0 replies
    • 798 views
    • 0 replies
    • 687 views
  6. kde je vyražený typ motoru

    • 2 replies
    • 3 042 views
  7. Emisní normy atd.

    • 15 replies
    • 1 976 views
    • 3 replies
    • 1 139 views
    • 0 replies
    • 1 040 views
  8. kdo poradí

    • 3 replies
    • 1 148 views
    • 1 reply
    • 1 174 views
    • 2 replies
    • 1 166 views
    • 2 replies
    • 1 601 views
  9. PŘEDEHŘEV MOTORU

    • 0 replies
    • 1 983 views
    • 5 replies
    • 1 537 views
  10. Číslo motoru

    • 13 replies
    • 12 418 views
  11. Spojka

    • 1 reply
    • 1 533 views
    • 7 replies
    • 2 860 views
  12. Převodový olej 1 2

    • 43 replies
    • 38 203 views
  13. Při přidání plynu boucha pod kapotou a cuká

    • 1 reply
    • 1 596 views
  14. 1.6 vs 1.8t pro combi

    • 14 replies
    • 2 482 views
  15. Tdi

    • 1 reply
    • 1 862 views
  16. Vzduchový filtr

    • 2 replies
    • 1 976 views
    • 1 reply
    • 1 968 views
    • 0 replies
    • 1 544 views
  17. jaký motor?

    • 1 reply
    • 1 871 views
    • 0 replies
    • 1 995 views
    • 2 replies
    • 2 357 views
  18. Kryt pod motor

    • 2 replies
    • 1 728 views
    • 15 replies
    • 3 526 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...