Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Obecné

Sign in to follow this  

Vše co nelze zařadit přímo do sekcí dle typů motoru

114 topics in this forum

    • 1 reply
    • 113 views
    • 8 replies
    • 5 210 views
    • 1 reply
    • 126 views
    • 2 replies
    • 264 views
    • 5 replies
    • 265 views
    • 8 replies
    • 255 views
    • 27 replies
    • 1 844 views
    • 0 replies
    • 129 views
    • 2 replies
    • 385 views
    • 1 reply
    • 214 views
    • 19 replies
    • 3 531 views
  1. Špatné a tuhé řazení

    • 6 replies
    • 3 705 views
  2. Převodový olej

    • 11 replies
    • 677 views
  3. lambda hodnoty

    • 0 replies
    • 782 views
    • 0 replies
    • 665 views
  4. kde je vyražený typ motoru

    • 2 replies
    • 3 008 views
  5. Emisní normy atd.

    • 15 replies
    • 1 854 views
    • 3 replies
    • 1 117 views
    • 0 replies
    • 1 019 views
  6. kdo poradí

    • 3 replies
    • 1 133 views
    • 1 reply
    • 1 160 views
    • 2 replies
    • 1 153 views
    • 2 replies
    • 1 588 views
  7. PŘEDEHŘEV MOTORU

    • 0 replies
    • 1 936 views
    • 5 replies
    • 1 521 views
  8. Číslo motoru

    • 13 replies
    • 11 959 views
  9. Spojka

    • 1 reply
    • 1 509 views
    • 7 replies
    • 2 810 views
  10. Převodový olej 1 2

    • 43 replies
    • 37 991 views
  11. Při přidání plynu boucha pod kapotou a cuká

    • 1 reply
    • 1 574 views
  12. 1.6 vs 1.8t pro combi

    • 14 replies
    • 2 441 views
  13. Tdi

    • 1 reply
    • 1 842 views
  14. Vzduchový filtr

    • 2 replies
    • 1 960 views
    • 1 reply
    • 1 947 views
    • 0 replies
    • 1 533 views
  15. jaký motor?

    • 1 reply
    • 1 852 views
    • 0 replies
    • 1 980 views
    • 2 replies
    • 2 318 views
  16. Kryt pod motor

    • 2 replies
    • 1 712 views
    • 15 replies
    • 3 451 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...