Přejít na obsah

P_K

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

P_K's Achievements

0

Popularita

  1. V mém případě byl problém v materiálu na šálách ojnice. Na šálách klikovky bylo vše OK.
  2. Je to tak. Byl to reexport. P.
  3. Údajně se tato závada vyskytuje hlavně na třetím válci?! Co může být důvodem? jiné chlazení tohoto válce?
  4. U motoru 1,9 TDI (typ BJB) 4 roky staré, pravidelně servisované (po 15-ti tis. km), nepřečipované Octavie (jsem 1. majitel) mi při 190-ti tis. km praskla ojnice u 3. válce. Zjistil jsem, že tato závada není ojedinělá. Je známo, čím je tato závada způsobena? Vzhledem k ceně nového motoru budu muset sehnat motor starší. Potřeboval bych vědět, které motory jsou z tohoto hlediska rizikové, abych se vyhnul opakování stejné závady.
×
×
  • Vytvořit...