Jump to content

VITEK_M

Uživatelé
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální
  1. ak 500g chladiva v systému. Objednal jsem nový kompresor a nový chladič ( výparník) s cenou kolem 8000. v pondělí jedu na montáž a natlakování systému, přijde mi zbytečný polemizovat a riskovat vadný starý chladič. doufám že to bude chodit, pokud ne, mám na prodej kompresor a chladič :D
  2. Ahoj Chlapi dík za tipy. odpoledne jedu na doplnění chladiva, uvidíme co bude chybět a pokud vše bude OK a nebude chybět chladivo jdu po spínači nebo po kompresoru.. což by mě sralo pěkně
  3. ano to dává smysl, doplnění klimy mě stejně čeká.... jen sem chtěl předejít zdánlivě banálním chybám alias špatné uhlíky nebo chybějící pojistka... případně poškozené klapky ​proto sem píšu k některým zkušeným lidem. Takže jsem přišel na to že oba ventilátory se točí, čili elektrika - chlazení se zdá OK, mám chladič s bílou zátkou a nevím jestli není prostřelenej od kamínků. extra posekanej není, takže zkusím jen doplnit chladivo a uvidíme
  4. Ahoj, systém jsem zatím nekontroloval, ​já jen potřeboval vědět zda není náhodou nutné mít v pořádku ventilátor případně pojistku ventilátoru sahary, a potřeboval jsem vědět zda při zapnutí klimatizace se musí nejprve " očuchat " motor ventilátoru klimatizace. ​slyšel jsem že občas odejdou na něm uhlíky, a proto potřebuju nutně vědět zda tam je nebo není nějaká blokáda proti spuštění klimy. ​Ale díky za odpověd,
  5. Ahoj přátelé, vloni jsem koupil octu s climatronikem, zaboha mi nezapne chlazení. čili 1 kalibrace klapek udělaná, na VAG bez chyb, žadná chyba čidel 65 atd, pojistka 40A v pořádku na pozici 22, na pozici 40 pojistka není ( není ani opačný protikus v konektoru pojistkove skrine) , za celou dobu jsem neviděl sepnutý ventilator klimatizace.... 1. slyšel jsem že bez běžícího ventilatoru klima nezapne 2. slyšel jsem o chybach čidel teplot a tlaku - VAG nehlasi nic 3. slyšel jsem o možných únicích v chladiči ( sušičce) - u ostatních uživatelů 4. spotřeba stejna v ECON i AUTO režimu, na volnob
  6. Ahoj všichni. Mam poslední dobou problémy s olejem prosakujicim přes rozdělovac Olej asi kape postupně víc a víc skrz rozdělovac, olej mi kape veselé na převodovku, kabely a vše co je pod ním. Koukal jsem tady do fóra a koupil si těsnění 42x 4,5 mm a stále ho mám doma, myslím si že by to mohlo téct kolem hřídele ale neměl sem to rozdelane. Ani nevím jestli je nějaké těsnící gufero v hlavě a nebo v rozdelovaci nebo jestli to těsní právě tím gumovým kroužkem. Druhý problém je takový dlouhodobý. Kape mi fridex, přijedu do práce, dam auto na suché místo, a kape a kape cca 1 kapka za 10 vteř
×
×
  • Create New...